ACİL YARDIM LÜTFEN motorum otobanda arızalandı

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Aktarma kayışını 3000 km de bir çekmek gerek.
Allah göstermezin uzun yolda bırakırsa yapılabilcek hiçbirşey yok
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi insan başına gelmeyince anlamıyor artık çini savunacak değilim ama böyle bir sıkıntı japon mallarında yüzde yüz olmaz diyen var mı acaba


valla, ne yalan söyleyim, benim basima gelecegini hic mi hic zannetmiyorum. HONDA motorlarinda belki en ileri teknolojileri kullanmiyor ama her zaman dayanikli ve güvenilir motor üretmistir. aldigim bayii de zaten demisti: "bu motoru kiramazsin!"

cin alacagima yerli mal alirim daha iyi valla. cin-türk ortak üretimi dahi olsa ... en azindan bir yerinden cin kazanacagina türkiye kazansin ...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Vaybe bir arkadaş yardım istiyor. Ve topu topu 3 kişi işe yarar bişey söylüyor.
Nurgul hocam bence sen motordan önce arkadaş gurubunuda bi gözden geçir.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vaybe bir arkadaş yardım istiyor. Ve topu topu 3 kişi işe yarar bişey söylüyor.
Nurgul hocam bence sen motordan önce arkadaş gurubunuda bi gözden geçir.

arkadas grubunu gözden gecirmeden önce herhangi bir yetkili servisi arayip "söyle bir problemim var, aceba oraya en yakin servis hangisi ve gelip motorumu alsalar yaklasik kac paraya gelir?" diye sormak var ya ...
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
ekmeği ekmekçiye ver bir ekmek parası fazla ver,,,,japon al japoooon bas bas baaaarıyoz sakalımız yokki sözümüz geçsin
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun.. serviste çekici çağırmamakla akıllılık etmişsin.. çünkü bizim motorumuzuda kısa bir mesafe için 90 ytl almışlardı sanırsam.. bu gibi durumlar için yola çıkmadan önce yakınınızdan birisini veya tanıdık vasıtasıyla bir kişinin panelvan minibüsünü kullanmak en mantıklısı bence.. çünkü koyarsınız benzinini gideceğiniz yere kadar götürür..

bir arıza yaptı diye burda fırsat bulup çin malı motor kullanıcılarına laf sokuşturanları kınıyorum..inşallah bir gün çin malı motor alma durumuna düşersiniz diyorum..ne gerek var böyle saçmalıklara bilmiyorum.. sonuçta oda bir motor belki iyi belki kötü bunu kabullenen kabullenmiş.. elimizde iyi motor var diye hava atmanın bi manası yok..:pr::farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vaybe bir arkadaş yardım istiyor. Ve topu topu 3 kişi işe yarar bişey söylüyor.
Nurgul hocam bence sen motordan önce arkadaş gurubunuda bi gözden geçir.

doğruyu yanlışı söylemek benim işim değil...yaşam zaten bunu hepimize gösteriyor...bu arada ilgili şahıs benim arkadaşım falanda değil...bir site üyesi...ha beni katıyorsanız içine diye açıklayayım...benim tanışlığım falanda yok...
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
geçmiş olsun.. serviste çekici çağırmamakla akıllılık etmişsin.. çünkü bizim motorumuzuda kısa bir mesafe için 90 ytl almışlardı sanırsam.. bu gibi durumlar için yola çıkmadan önce yakınınızdan birisini veya tanıdık vasıtasıyla bir kişinin panelvan minibüsünü kullanmak en mantıklısı bence.. çünkü koyarsınız benzinini gideceğiniz yere kadar götürür..

bir arıza yaptı diye burda fırsat bulup çin malı motor kullanıcılarına laf sokuşturanları kınıyorum..inşallah bir gün çin malı motor alma durumuna düşersiniz diyorum..ne gerek var böyle saçmalıklara bilmiyorum.. sonuçta oda bir motor belki iyi belki kötü bunu kabullenen kabullenmiş.. elimizde iyi motor var diye hava atmanın bi manası yok..:pr::farao:

ben elimde iyi motor var diye atanlardan birisi değilim,ayrıca benim ilk motorum mobiletti çinliden daha kötü desem yerimi,hen rx115 im var diye değil r1im olsa bile bunu yapmam :cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABAL ın güzel bir lafı var orada
"..inşallah bir gün çin malı motor alma durumuna düşersiniz diyorum.."
bu laftan çıkarılması gereken;
ekmek-köfte denklemini bozmadan yorum yazarsak kırıcı olmayız... parası olupta keyfinden çin malı alan herhangi birisine henüz rastlamadım... bende çok istiyorum altımda güzel bir japon makina olsun ama ne yazık ki imkanlar el vermiyor....
"paran yoksa motora binme" deniliyorsa ne ala...
kimse çinlilerin ömürlük makinalar olduğu söylemedi (ya da söylendiyse de ben kaçırdım). bundan ziyade başlangıç motoru olarak kullanılması uygun.... zaten memleketimde de bu şekilde kullanılıyor... herhangi bir başlangıç motoru da maruz kaldığı acemilik döneminde olması gerekenden fazla hırpalanıyor...
"çin motoru almayın" demekle olmuyor yani... baktınız birisi çin motoru alıyor atarsınız elinizi cebinize tamamlarsınız üstünü düzgün bir japon ya da avrupalı motor alırsınız. laf ile peynir gemisi yürütmeye çalışmayın lütfen....

bu arada problem yaşayan arkadaşa büyük geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
133
Kayış kopup biyerlere sıkışıp motoru kitleyebilirdi. Allah korumuş. Geçenlerde arkadaşımın başına geldi.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Geçmiş olsun. Sağ sağlim ulaşmışınız ya servise kadar, gerisi önemli değil.
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Japon malı motor yolda bırakmaz diye kim iddia edebilir ki?

En azından ben edemem. 4800 km.de 2. el aldığım motorum bakımını yeni yaptırdığım halde elektrik arızası nedeniyle yolda bırakmıştı da asıl darbeyi en yakın Honda servisinde içeri dahi kabul edilmeyerek yemiştim. Bu arada geçmiş olsun, herkesin başına gelebilir böyle şeyler..

Linki aşağıda, ilgisini çekenler için :

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/19891-honda-otoseverin-servis-anlayissizligi.html
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
öncelikle geçmiş olsun..

bu meretler kul yapımı japon çinli farketmiyor 2 gun önce kendi ellerimle yıkadıgım kawasaki vn 800 dün silindir patlatmış.. bolk fln komple gitmiş.. sebebide kalitesiz benzin...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yine japon diye tutturmussunuz... Her motor arıza yapabilir... Cin mallarıda cok kaliteli olmasalarda motor kısmı cok saglam... Ama markalar arasındaki kalite farkını anlayarak karar vermek en onemli olay... Sizin japon motoru diye bindiginiz bi cok motor su anda cin de üretiliyor...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yine japon diye tutturmussunuz... Her motor arıza yapabilir... Cin mallarıda cok kaliteli olmasalarda motor kısmı cok saglam... Ama markalar arasındaki kalite farkını anlayarak karar vermek en onemli olay... Sizin japon motoru diye bindiginiz bi cok motor su anda cin de üretiliyor...

konuşmaaa ülennn...motorun tırt işte...:p:wiinkk:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
çin - japon konularında laf sokuşturmak sadece ego tatminidir.
şu anda honda alacak durumum var fakat hala inatla almıyorum.
fanatiklikle her fırsatta laf üretilmesi artık honda ve benzeri markalarda soğutmaya başladı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çin - japon konularında laf sokuşturmak sadece ego tatminidir.
şu anda honda alacak durumum var fakat hala inatla almıyorum.
fanatiklikle her fırsatta laf üretilmesi artık honda ve benzeri markalarda soğutmaya başladı

seninki artık paranoya haline dönüşmüş...mekanın dağlık ormanlık...kalsan orman taraflarında beni hatırla...:pal işte sende bende rahatlayayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst