ACİL YARDIM LÜTFEN motorum otobanda arızalandı

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
öncelikle geçmiş olsun..

bu meretler kul yapımı japon çinli farketmiyor 2 gun önce kendi ellerimle yıkadıgım kawasaki vn 800 dün silindir patlatmış.. bolk fln komple gitmiş.. sebebide kalitesiz benzin...

eminmisin kalitesiz benzinden olduğuna blok patlamış niye benzin kötüymüş? allah bilir motorun içini su doldurdun yağ yerine deeelmi:queen:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Sakın HA!

Tamam ip baglayın ondeki araca.. ama motorda ipi siz tutun! BAGLAMAYIN SAKIN BİR YERE
Bir terslik olursa bırakıverirsiniz..
cok cok yavas gidin!
-t
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
İp kullanmayı öneren arkadaşlarım, alt komşum aynı şeyi denedi, sonuç olarak 2 ay raporlu. 3 kırıkla kurtuldu haline dua ediyor. 3 kuruş para ödeyin kamyonet falan kiralayın, kendinizi düşünmüyorsanız sevdiklerinizi düşünün.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
123
konunun üzerinden 1 ay geçmiş ama ben yinede yazmak istedim aman diyeyim arkadaşlar siz siz olun motorunuzu bir aracın arkasına bağlayıp çekmeyin bizim bir arkadaş motoru bağladı halatla arabaya sonra 30/40 la gittiğini idda eden araba virajda savurdu attı onu yola kolunda ve dizinde 2 kırık ve birçok yerinde yırtık ve yaralanma oldu arkadaş yaklaşık 1,5 ay işe gidemedi.

arkadaşlar lütfen bu gibi konularda birbirimizi uyaralımki kaza yaptım kolum kırıldı gibi topikler açılmasın.
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
Scooterların menzili, sürekli gidiş halindeysen 20 Km'dir. Daha uzağa gideceksen birdahaki sefere mola vererek git/gel. Bunun sebebi motorun aşırı ısınarak iflas etmesini önlemektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst