- Katılım
- 12 Eyl 2009
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ehliyet kursuna yazılacağım şimdiden hangi motoru alıcagımı düşünüyorum hyosung'un güzel ve kaslı yapısı var beni kendine hayran etti fakat daha önce hiç motor kullannamış biri için sizce idealmidir kullanırsam motora cok zarar verirmiyim? Bu 1. sorumdu
2. sorum ise Honda cbr125 i öneriyor herkes fakat boyum 1.85 altımda çok cılız kalıyor motor bir kere galeride binmiştim Sizce o daha mı çok uyar bana acemi olduğumdan dolayı? 3. sorum ise Kışın bu motorları nasıl kullanıyorsan zor olmuyor yağmurlu yolda okula gidip geleceğim bende okul 4 km evimden kışın sizce zorlanırmıyım yağmurda çamurda motora zarar gelirmi? Bu soruları cevaplandırırsanız gerçekten çok sevinirim aklımda çok soru var tehlikeli olduğundan sizin gibi motor sever ve motor kullananlara sormak istediğim...