- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
Ben GT250R ile başladım motora, tavsiye ederim, ilk motor olarak da çok iyi.
Tabi bisiklet ve mobilet/scooter tercrübeniz varsa (benim vardı) daha iyi olur..
-t
Tabi bisiklet ve mobilet/scooter tercrübeniz varsa (benim vardı) daha iyi olur..
-t