Abilerim neden bu kadar üstüme geliyorlar

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
MotorKafa abi yapıştım saten motor en azından çiziklerle atlattı adam sarhoş değil bişi değil yaşı 25-30 arası bişi falandı.
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
Araba sana ne kadar yaklaşırsa yaklaşsın çekilme kenara. Kornaya asıl o yavşak çekilsin.
Tabi adamın seni farkettiği durumlarda yap bunu. Yani şoför gerçekten görmemiş ve üstüne geldiğini anlıyorsan inadına şeritte durma yoksa bıck diye yapışırısın asvalta :mrgreen:

aha
bende bunu anlatmaya çalıştım işte
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Her zaman seridi 3 bolun ve seridin solundan yada en kotu ortadan gidin onunuzde arac varsa gereken takip mesafesini iyi ayarlayin ve kacis manevrasi icin mutlaka soldan gidin hem boyle olunca adamlar sizi sikistirsada kaldirimla araba arasinda kalmazsiniz yada onunuzdeki araba aniden fren yaparsa soldan kacis manevrasi yapabilirsiniz
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
abicim haklısında insanın elinden ne gelir yanında kocaman araba altım cbr 125 o sıkışıklıkda 2 araba yan yana duramıyo yollları dar amasyanın.Nereden kaçabilirdimki saten boşluk bulsam sıkışmadan önce sıyrılırdım ama boşluk bulamadım yapıştım yere.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Ben bisikletle bile sağ şeride tutsak kalmıyorum kimse beni sıkıştıramaz daha doğrusu sizin memleketin insanlarında sorun var bizim buralarda daha duymadım en sağ şeride mahkum olursan haliyle yaaş gitmek durumunda kalacaksın durmak isteyen park etmek isteyen araçlar elbet sıkıştırır tavsiyem kaldırım dibine tıkanıp yavaş yavaş gideceğine trafikle bütün ol yolun her tarafını kullan gerekirse altındaki motor bisiklet deyil :bounce:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
abicim haklısında insanın elinden ne gelir yanında kocaman araba altım cbr 125 o sıkışıklıkda 2 araba yan yana duramıyo yollları dar amasyanın.Nereden kaçabilirdimki saten boşluk bulsam sıkışmadan önce sıyrılırdım ama boşluk bulamadım yapıştım yere.
şimdi uzun uzadıya yazardım ama gerek yok herkes sana gereken cevabı vermiş benim ekstradan söyleyeceğim tek söz
KENDİNE GÜVEN ŞERİT SENİN O YÜZDEN SOLLAYACAKSA DİĞER ŞERİDE GEÇMEK ZORUNDA BIRAK
ha bunları yapacak cesaretin yoksa birdaha trafiğe çıkma
(sert olduysa kusura bakma)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi uzun uzadıya yazardım ama gerek yok herkes sana gereken cevabı vermiş benim ekstradan söyleyeceğim tek söz
KENDİNE GÜVEN ŞERİT SENİN O YÜZDEN SOLLAYACAKSA DİĞER ŞERİDE GEÇMEK ZORUNDA BIRAK
ha bunları yapacak cesaretin yoksa birdaha trafiğe çıkma
(sert olduysa kusura bakma)

Otopsicinin ve diğer arkadaşların yazdıklarının ışığında hala ne yapmalıyım deniyorsa...
Tükür kardeş camlarına )
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Sen ne kadar ürkek olursan kaldırım dibiden gidersen kendini vede motorunu belli etmessen o kadar daha üstüne gelir bizim bu milletimiz
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Anladım üstadlar bende o zaman bundan sonra yanıma 3 şey alıcam bu teröre karşı çıkmak için biber gazı,buji,1adetde levye.Allah ne verdiyse gaza geldim madem öyle işte böyle.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bağzı sürücülerde sen sağa yakın gittiğin için onlara yol veriyorsun anlıyorlardır ve geçmeye çalısıyorlar...
ee sende sağa kaydıkca onlarda sağa yaklaşıyorlar...
bir şeritde bir araç gider...2. bir araca yer yoktur...arkadaşlarda yazmış zaten şeridine sahip çık diye...
biraz da gözün kara ol kardeşim...
ben karşıdan gelen aracın kapısına tekme attıgımı biliyorum...
şeridimi ortalamış gidiyorum...ilerde sağdan bir araç cıkıp sola döndü yani benim ters istikametime ama kendi şeridine geçmedi...benim şeridimi ihlal ediyordu...kornada çaldım selektör de yaptım...genede 2 şeridi ortalayıp gelmeye devam etti...
her ne hikmet ise ayagımda da krampon vardı...arka kapısını bayagı bir yamulttugumu düşüyorum...
yaptıgım yanlış be tehlikeli biliyorum ama bazen de insanın yapası böyle şeyleri..
o durumda sağa da geçebilirdim ama geçmedim...
verdim topu eline sektirip gitti...:queen:
bu arabay tekme olayı ben de bagımlılık yaptı sanırım...daha önceden bir minibüse böyle tekme attım...
en son durdugumuz anda bir ticariye araba tekme atmıştım ve sonrasında herifle kapıştık ve yediği kaskı bilir...
ilgili başlık açtıgım konularda mevcut...
iyi bir şey değil sen yapma...ama şeridine de sahip çık.... kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Benim mahkemem var silahla kasten adam yaralamadan o yüzden sesimi çıkaramıyorum içeri sokacaklar çıkarırsam sesiz olmamın sebebi bu.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Ben geçen hafta cbf 150 aldım. 500km oldu şu an. İlk motorum tam koruma biniyorum. E-5 dahil her yerde sürdüm. Hiç bir sıkıştırma olmadı bana karşı. Hemde rodajda motor. 1 haftalık tecrübeme dayanarak :p şeridin solundan gidiyorum ama sağdan araba geçemeyecek mesafedeyim. Baktım arkadan tek tük araba geliyor sıkıştırıyor. Yol veriyorum geçip gidiyor sıkıştırma falan yok. Ama o kadar da arkamda trafik olacak kadar yavaş gitmiyorum sonuçta akan trafikteyiz. Herkes 70 80le giderken ben 40 la gidiyorsam mecburen sürekli sağdan gitme ihtiyacı çekerim. Bu da sıkıştırmalarına yol açar. Altınızdaki motorda cbr125 hani 60 70 le gidebiliyorsunuz çok rahat.. Sıkıştırmaları için bir sebep yok gibi gördüm ben açıkçası. Özet olarak yavaş gidecem diyorsanız, en sağ şeridin solundan araba geçemeyecek kadar boşlukla gidin. Trafik akışının en fazla 15 km altı hızla gidin. Arkadan tabiki hızlı arabalar gelicek geçmek istiyecek, ama sürekli hızlı araba gelemez sonuçta en sağ şerittesiniz. Arada gelirler sizde yol verirsiniz geçer gider. Yol verdiğiniz kişi geçerken de gaz kesin tabi, hemen yetişsin yetişeceği yere. Sonra gaz açarak devam.

Eğer bunları yapamıyorsanız başka bir güzargah seçin. Bunları yapamıyorum diyorsanız eğitime gidin. Gidecek param yok diyorsanız ayıptır cbr125 almışsınız 300 400 lira veremiyorsunuz derim :p Şaka tabi. Boş bir arazide çalışmaya başlayın. Size bakanlar olacak tabii ne ayak bu diye. Aldırmayın sakın dikkatinizide dağıtmayın.

Keyifli dertsiz sürüşler. Tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
en ıyısı bu dangalak suruculere karsı cebımızde cam bılye tasımak patlat cama yola devam denenmıstır
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Yöntemler hoşuma gitmeye başladı bujiler,cam bilyeler,Levye,biber gazı,EN ÖNEMLİSİ ARABADAN İNDİĞİNDE Altın Vuruş=Kask.En son ihtimal çek kurusıkıyı bir el ateş et arabaya biner topuk.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim mahkemem var silahla kasten adam yaralamadan o yüzden sesimi çıkaramıyorum içeri sokacaklar çıkarırsam sesiz olmamın sebebi bu.

Konu açıp fikir danışmak iyidir senin bilmediğin veya tecrube etmediğin bişeyi bir başkası bilebilir.

Ama övünür gibi benim silahla kasten adam yaralamaktan mahkemem ver demen yanlış.. Yaşından ötürü yazdığı şey gerçek olmayabilirde ama şayet böyle bişey varsa marifetmiş gibi beyan etmen yanlış:farao:

Bu ortamda sadece ayıplanırsın..
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
hayır abi yanllış anladınız sabahtan beri şöle yap böle yap diyosunuz bende diyorum ki abi diyorum benim mahkemem var o yüzden sert kullanamam anlamıyolar üsteliyorlar bende açık açık yazdım kasten adam yaralama olarak geçtiler halbuki öyle bişi değil abi sadece silahla havaya 2 el ateş ettim oda kavga esnasında bana vuranlardan sıyrılmak için kimsenin canına malına zarar vermedim vermemde.Bu yüzden suçlanmayı istemiyorum ilk defa karakol yüzü gördüm başımdan bişi geçti.Mahkemeye kadar uzadı olay yaşım sizden bayağı küçük olabilir cahil bir insanda olabilirim ama haklı olduğumdada susamam.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hayır abi yanllış anladınız sabahtan beri şöle yap böle yap diyosunuz bende diyorum ki abi diyorum benim mahkemem var o yüzden sert kullanamam anlamıyolar üsteliyorlar bende açık açık yazdım kasten adam yaralama olarak geçtiler halbuki öyle bişi değil abi sadece silahla havaya 2 el ateş ettim oda kavga esnasında bana vuranlardan sıyrılmak için kimsenin canına malına zarar vermedim vermemde.Bu yüzden suçlanmayı istemiyorum ilk defa karakol yüzü gördüm başımdan bişi geçti.Mahkemeye kadar uzadı olay yaşım sizden bayağı küçük olabilir cahil bir insanda olabilirim ama haklı olduğumdada susamam.
kardeş sen o zaman kötülerle değil de(buji atma, camı çerçeveyi indirme,kafaya kask geçirme) iyi yazılanlar ile (soguk kanlı ol, şeridine sahip çık,akan trafiğin hızına da uymaya çalış,biraz gözü kara ol araba yanında iken hemen sağa-sola atlama) ilgilen...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
güzel kardeşim sen istersen motor kullanma bu korkuyla istemeden de olsa ya kaza yaparsın yada kaza yaptırırsın + ileri sürüş teknikleri öğren yolun neresinde durulması gerektiğini iyi bil ;)
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Anladım şimdi abi ne demek istediğinizi araçlardan trafikten yoldan hiçbirşeyden korkma yoluna bak adam üstüne sürsede çekilme yol verme normal bir insan gibi bas git diyorsunuz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GorkeM abi benim kaskın,montum,dizliğim,dirsekliğim ve eldivenim var.Ayakkabım ve Pantolonumuda allah izin verirse Mayıs 1de alıcağım.

O halde korkacağın birşey yok. Kendinden emin bir sürüş sergelersen sıkıştıranlar azalacaktır.
18 yaşında benim de altımda cbr125 vardı. Sıkıştıranlara aldırmadım , kendi şeridimi korudum.
Fakat duruma iyi hakim olmalısın öte yandan kendini tehlikeye atabilirsin.
Ayna kontrolünü iyi yapmalı , her an tetikte olmalısın.
Kırmızı ışıkta sağa sola sıkışmak yerine kendi şeridini kapamalısın. Tabi bunu yaparken herzaman ayna kontrolü yapmalı arkadakinin hareketlerini izlemeli , 1. viteste kalkmaya hazır olmalısın.

Sürüş teorilerini okumaya başla bu şekilde trafikte daha güvenli bir sürüş yapabilirsin. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst