Abilerim neden bu kadar üstüme geliyorlar

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
bir hayvanın yaptığı hatayı niye annesine bağdaştırıyorsunuz. bu foruma yakıştırmıyorum bunu. biz sokak serserisi değiliz. insan trafikte bilerek bilmeyerek hata yapabilir. adama sinirden küfredebilirsiniz. ama anasının eşinin suçu ne. niye onları aşağılıyorsunuz anlamadım. insanların günahını alıyorsunuz. trafige çıkan her ssürücü hata yapabilir.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Herkese verdiği değerli bilgilerden dolayı çok teşkkür ederim.Ben şu saniyeden sonra motosikletime atlayıp amasyayı turlamaya başlıyorum kim sıkıştırıcak bu sefer merak ediyorum.Abimin Honda 600rr binmeye korkuyordum.Ama şuan cesaretlendirdiniz beni bineceğim adam akıllı full koruma.60-70km hız ile şehirde dolaşacağım baktım adamlar üstüme doğru abanıyorlar gaza yüklenip 2.viteste 100-120 uçucam abi bu kadar basit.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Herkese verdiği değerli bilgilerden dolayı çok teşkkür ederim.Ben şu saniyeden sonra motosikletime atlayıp amasyayı turlamaya başlıyorum kim sıkıştırıcak bu sefer merak ediyorum.Abimin Honda 600rr binmeye korkuyordum.Ama şuan cesaretlendirdiniz beni bineceğim adam akıllı full koruma.60-70km hız ile şehirde dolaşacağım baktım adamlar üstüme doğru abanıyorlar gaza yüklenip 2.viteste 100-120 uçucam abi bu kadar basit.

Vur dediysek öldür demedik :cherry:

Sen trafiğin akış hızında gideceksin yoksa millet 50 ile giderken ben 120 ile uçarım dersen bu sefer kaza yapar oraya buraya patlarsın sonrada gelip buraya aha dediğinizi yaptım motorum pert oldu deme :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Şimdi bu 600rr meselesi başka bir mesele... Bakalım daha neler duyacağız senden. 13 beygirden 120 beygire geçmek cesaretten faslasını ister... Bu yüzden şimdilik 125ccde tecrübe edinmelisin.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Sol teker izinden ayrılma. Arkandan hızla yaklaşan bir araç farkedersen fren manetine dokunarak onu uyarabilirsin. Arkandan gelen TIR bile olsa kendini tehlikeye atacak şekilde yol vermeye çalışma -ki onu geçip geçip yavaşlamadığın sürece seni kollayacaktır-
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
Bana ybr 125 varken yapmaya çalışıyorlardı, ama camı açıp tik tik baktığımda adamlar birden ehilleşiyordu.
Cbr yi alınca arabalar gözükmüyor bile.
Bak sana tavsiyem kesinlikle korkma, sağ şeritten gideceğinde bile şeridi ortala. Ha baktın yine sıkıştırmaya çalışıyor al plakasını ara 155 i sağa çekip.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
sen trafikteki abilier boşver onlar kolay kolay canına kastetmez, ama aynada ablayı gördünmü hemen yol ver. e5 te sol şeritten giderken yolun sagından e5 e dahil olup hiç bakmadan önüme kıran bile oldu. tehlike burada
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir muhteşem türkçe örneği daha. sadece şu forumlardan derlense, üniversite, KPSS ve bilimum tüm sınavların türkçe bölümlerini besleyecek kadar "imla hatası", "anlatım bozukluğu" sorusu çıkar;

başlığa bakınca direkt "abileriniz niye üzerinize geliyorlar? sizinle ne alıp veremedikleri var abilerinizin?" diye sorasım geldi... bir virgülün kudretine bakın, nelere sebep olabiliyor? tabii, anlayana...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
bir muhteşem türkçe örneği daha. sadece şu forumlardan derlense, üniversite, KPSS ve bilimum tüm sınavların türkçe bölümlerini besleyecek kadar "imla hatası", "anlatım bozukluğu" sorusu çıkar;

başlığa bakınca direkt "abileriniz niye üzerinize geliyorlar? sizinle ne alıp veremedikleri var abilerinizin?" diye sorasım geldi... bir virgülün kudretine bakın, nelere sebep olabiliyor? tabii, anlayana...

iyi öğretemiyorlar demekki. yada millet salak. :) akıllı olanlar kapıor zaten şekil a'daki gibi.


Konu sahibi genç, senin yapman gereken her zamanki gibi gene motosikletine binmeye devam etmek. kimseyle kavga etmene gerek yok ki. sadece seni sıkıştırmak istediklerinde onları uyarman. uyarmaktan kastımız da, manevrayla, ışıklı ikazla, ne bilim kornayla.

gerekirse, seni sıkıştıran kişi seni görüyorsa ona yer ve yol vermeyerek seni taciz etmemesi gerektiğini hatırlatman sadece.

buji, bilya taş sopa kürek gibi aparatlarla trafikte haklı da olsan, hakim karşısında haksızsındır. ayrıca arabaya bilya atarak daha fazla ezilme tehlikesi yaşayabilirsin :)

sakin ve kararlı sürmek en iyisidir. o şeritteysen bir araba kadar saygı görmelisin. saygı göstermiyorlarsa, ikaz etmelisin. ( taşlı sopalı değil, sesli ve ışıklandırmalı - 4lü gibi mesela ) hala saygı göstermiyorlarsa yavaşla yada hızlan yol ver gitsin. daha sağa kaçmak hiç çare değil.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Abilerim dün forumdan çıktığımla abimin motosikletine binmem bir oldu.Tam korumalarla abim kullana bilecekmisin? Hazırmısın? dedi.Bende hazırım abi dedim ve çıktım asfalta normal sürüş şekli itibariyle kimseye çatmadan kendi yolumu koruyarak yan tarafımdan arabasını bağırta bağırta gelen bir 106gt sahibi gencin yanımda ışıklarda bekle kapışalım demesi ama ben tınlamadım.Bu gibi şeyler sonunda sadece küçük bir şey atlattım.Oda sol taraftan giderken önümdeki arabayla aramda 1metre fark vardı bende farkı biraz büyütmek için frene dokundum arkadaki arabalarda yavaşladı aradaki fark açılıncı yavaş yavaş gitmeye devam ettim.Fakat yediğim küfürler beni çok sinirlendirdi ve gaza yüklendim.Ve 100metre ilerdede sağ taraftan ara sokaktan aniden çıkan bir araba ben sol şeritte olduğum halde az kalsın beni tabiri caizse biçiyordu.Onun haricinde hiç bir korkum v.b bişi olmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst