bir muhteşem türkçe örneği daha. sadece şu forumlardan derlense, üniversite, KPSS ve bilimum tüm sınavların türkçe bölümlerini besleyecek kadar "imla hatası", "anlatım bozukluğu" sorusu çıkar;
başlığa bakınca direkt "abileriniz niye üzerinize geliyorlar? sizinle ne alıp veremedikleri var abilerinizin?" diye sorasım geldi... bir virgülün kudretine bakın, nelere sebep olabiliyor? tabii, anlayana...
iyi öğretemiyorlar demekki. yada millet salak.

akıllı olanlar kapıor zaten şekil a'daki gibi.
Konu sahibi genç, senin yapman gereken her zamanki gibi gene motosikletine binmeye devam etmek. kimseyle kavga etmene gerek yok ki. sadece seni sıkıştırmak istediklerinde onları uyarman. uyarmaktan kastımız da, manevrayla, ışıklı ikazla, ne bilim kornayla.
gerekirse, seni sıkıştıran kişi seni görüyorsa ona yer ve yol vermeyerek seni taciz etmemesi gerektiğini hatırlatman sadece.
buji, bilya taş sopa kürek gibi aparatlarla trafikte haklı da olsan, hakim karşısında haksızsındır. ayrıca arabaya bilya atarak daha fazla ezilme tehlikesi yaşayabilirsin
sakin ve kararlı sürmek en iyisidir. o şeritteysen bir araba kadar saygı görmelisin. saygı göstermiyorlarsa, ikaz etmelisin. ( taşlı sopalı değil, sesli ve ışıklandırmalı - 4lü gibi mesela ) hala saygı göstermiyorlarsa yavaşla yada hızlan yol ver gitsin. daha sağa kaçmak hiç çare değil.