- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
nice mutlu yıllara myheart.
millete silah zoruylamı kutlatıyon dogum gününü![]()
Teşekkür Ederim..
He ya Sorma Zorla kutlatıoz valla. Saaat 00:00 oldu 20 Tane Sitelerden mail geldi. Yok efendim kargo bizden bu gün itibariyle.. Yok Dogum gununuz kutlu olsun... Bi tek Sevgilim msj attı başkaları yok piyasada.. Bende Biraz Reklam Yaptım Alp Abinin demesi gibi