Bir insan kendi doğum günü başlığının adresini msn'den gönderir mi? Evet gönderirAha bu adam o adam
Mutlu yıllar len sıpa :cherry:
@Prometheus Alp abi Reklam Yapma Dedi :rendeer:
@Alcohol Saol dostum...
Başlıgı gordum herkes bilsin dedim...Msn den de herkese linki yollarım... Msn de Acıklama bolumune yazdım ama kımse tınlamadı... Foruma konu acıyım derken Levent Saolsun acmıs... :queen:
oooooo, kanka doğum günün kutlu olsun yaa. yeni yaşın sana bi nx4 falcon getirsin inşallah:thumleft: ya da her ne istiyosan işte..::shifty2:
@ Cok teşekkür ederim abicim nakarat bolumu güzel.. Muzık kulaklarımda yankılanıyo valla... Teşerkkür edeirm...
@alp_tunay En sonunda kutlattırdım be abi zor da olsa başardım :queen: :rendeer: