9 Mayıs MyHeArT (Harun) Arkadasımızın Doğum Günü..

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
9 Mayıs MyHeArT (Harun) Arkadasımızın Doğum Günü... Dogum Günün kutlu Olsun:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Harun, yeni yaşının olgunluğunu kutluyor, sevdiklerinle ve sağlıcakla daha nice yıllar diliyorum.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
nice mutlu sağlıklı motosikletli sevdiklerinizle geçireceğiniz yıllar diliyorum :rendeer:
doğum gününüz kutlu olsun :cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ooo Levent Cok saol Abi ya bende oylesine bakınıyodum açsam mı açmasam mı diye.. Cok teşekkür ederim yaa cok mutlu ettin beni...

Sezai Abicim sanada teşekkürler...:rendeer:

@siyahlimuzin Teşekkürler Hep beraber... :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bir insan kendi doğum günü başlığının adresini msn'den gönderir mi? Evet gönderir :p Aha bu adam o adam :p

Mutlu yıllar len sıpa :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir insan kendi doğum günü başlığının adresini msn'den gönderir mi? Evet gönderir :p Aha bu adam o adam :p

Mutlu yıllar len sıpa :cherry:

Aynını bana da yaptı...Reklam var yöneticiler...Kutlamak zorundamıyız yaa....

Hepi börttey tu yu......:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@Prometheus Alp abi Reklam Yapma Dedi :rendeer:

@Alcohol Saol dostum...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Başlıgı gordum herkes bilsin dedim...Msn den de herkese linki yolladım... Msn de Acıklama bolumune yazdım ama kımse tınlamadı... Foruma konu acıyım derken Levent Saolsun acmıs... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
oooooo, kanka doğum günün kutlu olsun yaa. yeni yaşın sana bi nx4 falcon getirsin inşallah:thumleft: ya da her ne istiyosan işte..::shifty2:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
16
AMA bu haksızlıııık

insana sürpriz yapma zevki bırakmıyor sun ki güzel kardeşim
bırak da sabahleyin 10:da telefonum çalsın bende sana bir SMS atayım .Allah alllah
neyse MUTLU YIIIILAAAAAR SAAAANAAAAAAA
MUTLU YIIILLLAAAAAAAR SAAAANAAAAAAAAAAAA
MUTLU YIIIIILAAAAR
MUTLU YIIIILLAAAAAAAAR
MUTLUU YIIIIILLAAAAAAAR SAAAAAAANNAAAAAAAAAA.

Safranboludan Müzisyen bir ağabeyden de sana bir KUTLAMA.
Bu da sana KAPAK olsun :):queen: :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlıgı gordum herkes bilsin dedim...Msn den de herkese linki yollarım... Msn de Acıklama bolumune yazdım ama kımse tınlamadı... Foruma konu acıyım derken Levent Saolsun acmıs... :queen:



:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

Ah canım yaaa....:pr: :pr: Bilseydim fırça çekmezdim....:p :p :p

İyiki doğmuşsun Harun......Tekrar tekrar....:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
nice mutlu yıllara myheart.
millete silah zoruylamı kutlatıyon dogum gününü:p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@OlgunDuyar Cok teşekkür ederim abicim nakarat bolumu güzel.. Muzık kulaklarımda yankılanıyo valla... Teşerkkür edeirm...

@alp_tunay En sonunda kutlattırdım be abi zor da olsa başardım :queen: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harun doğumgünün kutlu olsun .................................
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
@ Cok teşekkür ederim abicim nakarat bolumu güzel.. Muzık kulaklarımda yankılanıyo valla... Teşerkkür edeirm...

@alp_tunay En sonunda kutlattırdım be abi zor da olsa başardım :queen: :rendeer:

Duygu süpürgesi yapma bidaaa.....Hıııı......:cat: :p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst