9 Mayıs MyHeArT (Harun) Arkadasımızın Doğum Günü..

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
nice mutlu yıllara myheart.
millete silah zoruylamı kutlatıyon dogum gününü:p

Teşekkür Ederim..
He ya Sorma Zorla kutlatıoz valla. Saaat 00:00 oldu 20 Tane Sitelerden mail geldi. Yok efendim kargo bizden bu gün itibariyle.. Yok Dogum gununuz kutlu olsun... Bi tek Sevgilim msj attı başkaları yok piyasada.. Bende Biraz Reklam Yaptım Alp Abinin demesi gibi :p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ahada forumu patlattım en sonunda

20 msj yazılmıs ama 3 kere goruntulenmiş... :queen:

patlad.jpg


@exile Teşekkürler Hep Beraber Alpercigim...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Demekki adamlar okumadan direk mesaj yazıyolar...Şike var....:pr: :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Başlıgı gordum herkes bilsin dedim...Msn den de herkese linki yollarım... Msn de Acıklama bolumune yazdım ama kımse tınlamadı... Foruma konu acıyım derken Levent Saolsun acmıs... :queen:

harun kargo adresi verde hediyeleri açıkca yollıyalım :d
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Demekki adamlar okumadan direk mesaj yazıyolar...Şike var....:pr: :mrgreen:

Dogum günümde bu tür şikelere izin veremem :farao: :p :p

harun kargo adresi verde hediyeleri açıkca yollıyalım :d

Bolu MErkezden düz git ilerde bi sarı ev gorecen sagdan gir soldan devam et sagdaki canak antenli ilk ev kanka :cherry: :cherry:

Teşekkürler Hediyeye Hiç gerek yok Sizler kutladınız yaa o Yeter bana :rendeer:

ne güzel yaa

007 (38), Flatron02 (23), DELERİUM (21), myheart (20), mehmet2 (17)

Mt üyelerinden Toplam 5 kişi bu günde doğmus:cherry: Hepimizin Doğum Günü Kutlu Olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
dogum gunun kutlu olsun Harun, ama bana niye msnden yazmadin dogum gunumu kutla diye, darildim valla sana...:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sevgili dostum bu gün benimde doğum günüm ikimizin de doğum günü kutlu olsun iyi seneler.allah rüzgarımızı kesmesin kendine iyi bak selamlar:cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum günün kutlu olsun nice mutlu senelere
rüzgarın eksik olmasın
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@eroldayı Teşekkürler
@viper_1 Teşekkürler
@uglychild Teşekkürler Msn de sen yoktun dostum olan herkese gonderdim dün gece :cherry:
@gürkay Nice yıllara abicim sanada... Bak aynı günde doğmusuz.. Her yıl dogum gunumuzu beraber kutlayacaz.. Seninde Dogum günün Kutlu olsun Nice Senelere... :rendeer:
@deer_152 Teşekkürler Tekirdağa Selamlar...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bolunun fatihi güzeL kardeşim Harun
Nice yıllarda hep beraber dogum günlerinde beraber olmak dilegi ile dogum günün kutlu olsun....
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hepiii börtdeeey tuuu yuuu, hepiii börtdeeey tuuu yuuuu. heeepi börtdeeey hepi börtdeeey hepiiii börtdeeeeeeeeeeey. tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :rendeer: :p :mrgreen:
Mutlu yıllar Harun :wiinkk:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@JaNTi Güzel dileklerin için teşekkürler Birkancım...
@hedowich Teşekkürler olsun yazman bile yeterli :cat:
@st_erdogan Teşekkürler Ergoğancım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst