- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hayırlı Olsun Yeni Drahtorunle bı omur mutluluklar dılerım :queen: Pardon balayına nereye gidiyorsunuz :mrgreen: Allah kaza bela vermesin Drahtör 2 yollarda :queen: Motor nerdeyse benım yasımda vay be
İste drahtör :mrgreen: Zmnım cok yok yosa ben ona bı Römük takardım ve koyunların arasına kordum :queen: Simdlik buna bak kerem abey ben yakında koyarım :mrgreen:


İste drahtör :mrgreen: Zmnım cok yok yosa ben ona bı Römük takardım ve koyunların arasına kordum :queen: Simdlik buna bak kerem abey ben yakında koyarım :mrgreen:

