- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
hayrılı olsun güle güle kullan
Hayırlı olsun ; şık duruyor ; kazasız belasız zevkli sürüşler; herşey hayırlısı ve gönlünce olsun![]()
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
aynen katılıyorum.Arkadaşım espirilerine bitiyorum.:queen::rendeer:
:rendeer:kardeşimm hayırlı uğurlu olsun inşallah hayırlısıyla Maşşallahıyla kullanırsın...Maşşallah Nazar Değmesin...
hayrılı olsun güle güle kullan
Keremciğim hayırlı uğurlu olsun daha dün demedimmi kasksız motur üstünde bi daha görmiyim dün 1 bugün2. oldu aaaaaaa ama sana 1 hafta moturda yok drahtorde yok ben kullancam![]()
hyırlı olsun güle güle kullan...!
vay kardeşim hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan Allah kazadan beladan korusun, sevdiğin bi motosiklete kavuşmana çok sevindim kendim almış gibi oldum..
kerem gözün aydın , motoru aldığını önceden onurdan öğrenmiştim . allah kaza ve usta yüzü göstermesin :rendeer:
aerox, ask, embelgombelzombel, motosiklet, yasasin, yeni
etiketlerdeki embelgombelzombel ne laa![]()
hayırlı uğurlu olsun canım kardeşim çok mutlu oldum senin adınaa :rendeer:
darısı olmayanlara inş. heerkez senin gibi aşkına kavuşurr :wiinkk:
leyla ile mecnuna dönmüş senin meselede ama sonuçta hedefine ulaşman önemli hayırlı olsun kazasız belasız sür inşallah
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.
hayırlı olsun abi ALLAH kaza bela vermesin,tekerine taş değmesin,,,benzine zam gelmesin.....:queen: