8 yıl önce aşık olduğum motosiklete kavuştum!!

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Keremciğim hayırlı uğurlu olsun daha dün demedimmi kasksız motur üstünde bi daha görmiyim dün 1 bugün2. oldu aaaaaaa ama sana 1 hafta moturda yok drahtorde yok ben kullancam:p:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay kardeşim hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan Allah kazadan beladan korusun, sevdiğin bi motosiklete kavuşmana çok sevindim kendim almış gibi oldum..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kerem gözün aydın , motoru aldığını önceden onurdan öğrenmiştim . allah kaza ve usta yüzü göstermesin :rendeer:


aerox, ask, embelgombelzombel, motosiklet, yasasin, yeni
etiketlerdeki embelgombelzombel ne laa :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayırlı uğurlu olsun canım kardeşim çok mutlu oldum senin adınaa :rendeer:
darısı olmayanlara inş. heerkez senin gibi aşkına kavuşurr :wiinkk:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
leyla ile mecnuna dönmüş senin meselede ama sonuçta hedefine ulaşman önemli hayırlı olsun kazasız belasız sür inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ; şık duruyor ; kazasız belasız zevkli sürüşler; herşey hayırlısı ve gönlünce olsun:)

sağolasın teşekkür ederim tekerin düz bassın..

Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

amin cümlemizin teşekkür ederim..

aynen katılıyorum.Arkadaşım espirilerine bitiyorum.:queen::rendeer:

bende bitiyorum ama napim işte dediği doğru aldatmamam lazım..
teşekkür ederim..

:rendeer:kardeşimm hayırlı uğurlu olsun inşallah hayırlısıyla Maşşallahıyla kullanırsın...Maşşallah Nazar Değmesin...

hacı napim almadan önce kafanızı baya şişirmiştim artık daha az şişirecem..:mrgreen:

hayrılı olsun güle güle kullan

denizcim teşekkürler kardeşim:rendeer: keşke metehan abi de burda olsaydı..:salut:

Keremciğim hayırlı uğurlu olsun daha dün demedimmi kasksız motur üstünde bi daha görmiyim dün 1 bugün2. oldu aaaaaaa ama sana 1 hafta moturda yok drahtorde yok ben kullancam:p:p

abi kızma yaa nolur bak sadece motorumla beraber bi fotom olsun istedim 3 tekerlekli R6 fotosu da o amacla çekildi..:queen:

hyırlı olsun güle güle kullan...!

saol kanki (hyırlı değil hayırlı olacak):p

vay kardeşim hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan Allah kazadan beladan korusun, sevdiğin bi motosiklete kavuşmana çok sevindim kendim almış gibi oldum..

emün çok tenk yuu sen veri veri çok sağol..:p
sağolasın kanka ALLAH cümlemizi kazadan beladan korusun..:rendeer:

kerem gözün aydın , motoru aldığını önceden onurdan öğrenmiştim . allah kaza ve usta yüzü göstermesin :rendeer:


aerox, ask, embelgombelzombel, motosiklet, yasasin, yeni
etiketlerdeki embelgombelzombel ne laa :p

amin sinancım teşekkür ederim..
olm tabiatımız geyikle donatılmış komik olsun diye yazdım ayrıca leman dergisinde ramazan davulcusunu anlatan bir karikatürde davuldan çıkan ses bu şekildeydi embel gombel zombel..:queen:

hayırlı uğurlu olsun canım kardeşim çok mutlu oldum senin adınaa :rendeer:
darısı olmayanlara inş. heerkez senin gibi aşkına kavuşurr :wiinkk:

amanın biricik bacımda burdaymış sağolasın frndlililili gız hiç sesin çıkmıyordu ismail zırtosu yasakmı getirdi yoksa..:pr:
herkes aşkına kavuşur inşallah..:rendeer:

leyla ile mecnuna dönmüş senin meselede ama sonuçta hedefine ulaşman önemli hayırlı olsun kazasız belasız sür inşallah

ne mecnunu aslıyla kerem meselesine döndü valla sağolasın teşekkür ederim..
aslı ile kerem..
aerox ile kerem..
ne aslı sı sultan duymasın oyar beni..:queen:

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

sağolasın amin teşekkür ederim..

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.

sağolasın teşekkür ederim..
darısı olmayanların basına ,, darısı model yükseltmek isteyenlerin basına,, darısı hayalinin motoruna kavuşmak isteyenlerin basına..:rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
hayırlı olsun abi ALLAH kaza bela vermesin,tekerine taş değmesin,,,benzine zam gelmesin.....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst