8 yıl önce aşık olduğum motosiklete kavuştum!!

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı Olsun Yeni Drahtorunle bı omur mutluluklar dılerım :queen: Pardon balayına nereye gidiyorsunuz :mrgreen: Allah kaza bela vermesin Drahtör 2 yollarda :queen: Motor nerdeyse benım yasımda vay be :p

İste drahtör :mrgreen: Zmnım cok yok yosa ben ona bı Römük takardım ve koyunların arasına kordum :queen: Simdlik buna bak kerem abey ben yakında koyarım :mrgreen:


 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooh beee =) sonunda beklenen başlık açıldı! =) zaten konuşmuştuk ama burda da okunsun, ne kadar okunursa etkisi o kadar artar: "nazar değmesin!" aerox şahane bir makine. kimsenin tutup da "yahu o paraya çinli alsaydın" veya "o paraya an125 alırdın, mio alırdın" diyeceğini sanmıyorum. eminim motora biryerinden sürünmüş herkes senin iki zamanlı aşkını anlayacaktır =) güle güle kullan! :rendeer:

erdemcim sağolasın teşekkür ederim 2 zamanlı baska abi yaa..:cat:

Oy oyyy oyyyyyy...::comico:: ::comico::

Keremciğim hayırlı olsun..:rendeer:
Demek almışsın..:wiinkk:
Ulem hınzır hiç msn'den tüyoda vermiyorsun..:bounce:

Yerinde bir seçim..:cat:

Yamaha olsun çamurdan olsun..:cat:

evet abi japon motorunun tadını aldım bidaha büyük konuşmayım çin motoruna bulaşmam msn pek acık olmuyor abi senin maglum onlarla cebelleşiyorun diye sesde cıkarmıyom sağolasın abilerin en güzeli..:p

hayırlı olsun dostum güle güle kullan..

sağolasın amin darısı olmayanların basına model yükseltmek isteyenlerin basına iyi dileklerin için teşekkürler..

allah sizi bir yastıkda kocatsın :queen: kazasız belasız sürüşler arkadaşım :rendeer:

amin sağolasın balayı nerde kutlasak güzel olur..:queen:

hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..:cat:

sağol janim geyikim gurubuna aldınız alakayı kestiniz valla teşekkür ederim iyi dileklerin için..:rendeer:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kazszı belasız kardeş güle güle kullan ama aynalar nerde yaaw

koltuğu küçükmüş yaav acaba hızdan dolayı arkana kimselyi almayasın diyemi öle :):)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun Yeni Drahtorunle bı omur mutluluklar dılerım :queen: Pardon balayına nereye gidiyorsunuz :mrgreen: Allah kaza bela vermesin Drahtör 2 yollarda :queen: Motor nerdeyse benım yasımda vay be :p

İste drahtör :mrgreen: Zmnım cok yok yosa ben ona bı Römük takardım ve koyunların arasına kordum :queen: Simdlik buna bak kerem abey ben yakında koyarım :mrgreen:



selçuk ulen gene yaptın yapacağını motorumu şarlatana çevirmişsin drahdör 2 ha dizi film gibi oldu yakında bunun 3 ü 4 ü de çıkar..
yinede iyi dileklerin için sağol..

hayirli olsun kardesim Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip eylesin

sağolasın amin cümlemizin kazasız belasız...

hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:

teşekkürler bizim aşkımız 4 mevsim darısı model yükseltmek isteyenlerin basına..

Hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler dilerim..
sağolasın emeğinize bileğinize sağlık..

hayırlı olsun!kazasız belasız iyi sürüşler.

amin sağolasın..

kazszı belasız kardeş güle güle kullan ama aynalar nerde yaaw

koltuğu küçükmüş yaav acaba hızdan dolayı arkana kimselyi almayasın diyemi öle :):)

cem aynalar çok önemli ama bunun aynalarının görüş acısı yeterli değil o yüzden takmadım..

koltukları orjinal fabrikasyon sele altına fullface kask rahatlıkla sığıyor içi çok derin arka koltukda sportif bi görünüm kazandırıyor depo kapağının üstünde oturuyorsun amasenle alakası olmuyo:p sert sünger olmasına rağmen rahat bi selesi var..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
allah yolunu acık gönlu hos tutsun hayırlı olsun gule gule kullan
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlı olsun allah kaza bela vermesın...

Hayırlı uğurlu olsun.Sevindiğine sevindim:rendeer:

allah yolunu acık gönlu hos tutsun hayırlı olsun gule gule kullan

Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah. :rendeer:

hepinize teşekkür ederim sağolun tekeriniz düz bassın..:rendeer:


Konuyu Toplam 18 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
06bluedragger, kasabalı_45, impovida, falconwave, asm, tonyukuk, denizin_kizi, rock_cym, Orcung, chiron, acesur, imkansız aşk, redrose, redshark, efendy_iso

heyt bee bu kadar ilgi beklemiyordum valla..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Makina taş gibi gözüküyor.:rendeer::bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun ; şık duruyor ; kazasız belasız zevkli sürüşler; herşey hayırlısı ve gönlünce olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:kardeşimm hayırlı uğurlu olsun inşallah hayırlısıyla Maşşallahıyla kullanırsın...Maşşallah Nazar Değmesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst