8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
13
herkese günaydın ben BİLOO 'nun eşi harika bir akşamdı çok eğlendim :angel: resimlerde harika :cat: bu arada peril tavlamız yarım kaldı bir daha ki buluşmada devamını getiririz artık :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne güzel herkez çok mutlu ayrılmış özellikle yengeler :cherry:

evet organizasyon adamı ALTUĞ evet haraket hafta sonuna bişeyler yap sinema olmaz ama muhabbet ediceğimiz bi yer olsa daha mantıklı olur bence açık havada saldım çayıra mevlam kayıra :p

bu arada Çanakkale yolu o kadar güzeldiki yağ gibi gittim geldim kocaman otobüsün sıkıştırmasını saymazsak güzel bi yolculuk yaptım :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nmic
bu hafta sonu yapın bısıler sayımız 40 a yukselsın daha kalabalık daha seslı daha heycanlı bı gezı olsun

olucak dostum olcak , o da olcak.... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, hakkaten ne işimiz vardı orda :p (havelka) senden sonra dejavu ile konuştuk, aklımıza şöyle bir fikir geldi. sitede paintball oynamak isteyenler de varmış, bir günü paintball için kararlaştıralım, hava kötü olursa bowlinge kaçarız (organizatörler iş başına :p )ayrıca orjinal bir sinema fikrin var, 2nd house ne der bu işe? ok derlerse bizede uyar. film listende neler var, eski ve hepimizin seyrettiği filmler haricinde yenilerden şööle bi kaç tane seçenek ver, oylama yapalım :) çok konuştum, sustum :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence film izlemek guzel olur. bende de saglam arsiv var. bu arada torque filmide olabilir. HD kalitesinde var bende o film. notebook falan getiririz hallederiz yani.
hem iftar yapariz hemde sonra boyle bisi olur. yada once yapar iftardan sonra dolasiriz, takiliriz yani biryerlere. ben gelirim her turlu. :thumleft: bu sabah ehliyet almaya gittim, yazismayi bile yapamadim. elden kagithaneye goturup bilgilerimi almam gerekiyomus. onlerinde bilgisayar var anca oyun oynarlar onlarla. 6 aydir maillerinin sifresini almamis. kafayi yedim geldim :pr:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
eveet arkadaşlar zaten biriki cümle "güzel buluşmaydı" duymak yeterliydi ama benim için daha önemli bişey var.bu buluşmamızdan sonra aramıza dejavu nun sevgilisi ve bilooo nun eşide katıldı.buluşmadan sonra üye olmaları ayrıca artistlik yapmam için bi sebep valla:))

bu arada işten güçten gidip ayarlamam çok zor olacaktı modadaki mekanı ayarladığı için miya ya teşekkürler.bide tarif ederken sağını solunu bilse ehehehe:)
tophanedede direkt yayılacağız sanıyoduk ama malum biraz yer ayarlamak zorunda kaldık...

ben cumartesi yada pazar akşam üstü dvd party si diyorum valla.çıkıncada caddebostan sahil çimenler.yanımıza örtü alırız yada motosikletlerin brandalarını( denenmiştir) yayarız çimenlere gül gülebildiin kadar:)

daha önce yapmıştık böyle şeyler bir pre-club'ı kapatıp film getiriyorduk.yerde döşeklere yayılıp beyaz şarap şampanya patlamış mısır eşliinde film.süper makara oluyo filme yorumlar falan:) dünyayı kurtaran adam bile izleyebiliriz :)

3 tane daha "film izleyip sahile gidelim" fikrine okey gelirse açıyom başlıı ona göre:))


organizasyon adamı altuğ demiş herif yaa nası gazı veriyo:) olm bi organizasyonla organizatör olunurmu.ben hazıra gelip yayıliim diye gaz veriyon dimii:)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Kobayashi, dvd işi iyi fikir.. Kesinlikle yapalım diyorum. Film izlemeye bayılırım zaten..

baron985, abi yapma gözünü seveyim ya. Torque bence iğrenç bir film. Saçma sapan giden bir motor var sonunda, öldüm izlerken gülmekten, kask mask yok adam 1000km/h gibi bir hız yapıyo nerdeyse.. Komedi filmi olarak izleriz ama illa isterseniz. Bence easy rider iyi giderdi.. Adamakıllı bir motor filmi.
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
motor brandası denenmıs demıssın 3 hafta once fln aksam 10 gıbı caddeboston cımlerde ıkı kısı branda ıle bogusuyordu ıcıne gırmeye calısıolardı senmıydın o =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes, tamam biraz sacmaliklari var ama butun action filmlerinde oluyor oyle seyler. diger filmlerde ucuyolar, zipliyolar, ucurumlardan atliyolar bisi yok ta adam bi kask takmadi diye mi simdi bu guzelim filme camur atiyon :pr: canavar film, gel bize birgun bendeki sesle ve goruntuyle bir izlede ondan sonra karar ver. ordaki seyleri sen yapamiyon diye... cok ayip cok :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off neler çıkmış ortaya ya.anlaşıldı bu haftasonunu size bırakmamak lazımm :cherry:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
nmic,
ahahahaha bendim baba yaaa:)))) :queen: :queen:

ama boğuşmuyoduk yaa süper keyifliydi termal battanıye mübarek:)
içine girdik rahatça 2 de yastık getirdik yanımızda nası güzeldi varya.havada çok güzeldi ogün yıldızlar falan 2-3 saat falan yattık.
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
ozmn perilcim senden bişeyler bekliyoruz.. =)

hersey sana aıt ama .... =D
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
hadıya senı onceden tanısaydım bende gırerdım aranıza =)))

dedım bunlar brandadan cadırmı yapıcaklar ne sora kendımı denız bıra sıgara uclusune bıraktım sızı unuttum valla ya ... :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
baron985, yok abicim kask olayına takmadım sadece, film genel olarak geyik bir film diyorum. Ben hiç beğenmedim ve beraber izlediğim kimse de beğenmedi. Sen beğeniyor olabilirsin tabi saygı duyarım. Ama bence deli saçması bir filmdir kendileri. İzlenebilecek tonla güzel film var. Ayrıca illa ki de motorlarla ilgili bir film olmak zorunda da değil kanımca.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zman güzel bi film seçinde gülelim komedi filmi olsun :rendeer: Organizasyondan Sorumlu Devlet Bakanı Altuğ Değirmencioğlu :cherry: :p :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
verin ara gazını Altuğ a :thumleft:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
herseyi altug a atmayın yaw
diğer ark.larda yapsın
ben fotodan sorumlu bakan olucam resım kalıtesı ust seviye olucak ınsallahh ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes
baron985, abi yapma gözünü seveyim ya. Torque bence iğrenç bir film. Saçma sapan giden bir motor var sonunda, öldüm izlerken gülmekten, kask mask yok adam 1000km/h gibi bir hız yapıyo nerdeyse.. Komedi filmi olarak izleriz ama illa isterseniz. Bence easy rider iyi giderdi.. Adamakıllı bir motor filmi.


motor filmi olarak ; dün akşam izledim bi tane : BIKER BOYZ
lavrıns fişbörn abimiz falanda oynuo - çok ii olmasada , idare edecek bi film.....
izlenebilitisi var yani....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nmic, o zaman perile ara gazı verelim bowling yapalım :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst