eveet arkadaşlar zaten biriki cümle "güzel buluşmaydı" duymak yeterliydi ama benim için daha önemli bişey var.bu buluşmamızdan sonra aramıza dejavu nun sevgilisi ve bilooo nun eşide katıldı.buluşmadan sonra üye olmaları ayrıca artistlik yapmam için bi sebep valla

)
bu arada işten güçten gidip ayarlamam çok zor olacaktı modadaki mekanı ayarladığı için miya ya teşekkürler.bide tarif ederken sağını solunu bilse ehehehe

tophanedede direkt yayılacağız sanıyoduk ama malum biraz yer ayarlamak zorunda kaldık...
ben cumartesi yada pazar akşam üstü dvd party si diyorum valla.çıkıncada caddebostan sahil çimenler.yanımıza örtü alırız yada motosikletlerin brandalarını( denenmiştir) yayarız çimenlere gül gülebildiin kadar
daha önce yapmıştık böyle şeyler bir pre-club'ı kapatıp film getiriyorduk.yerde döşeklere yayılıp beyaz şarap şampanya patlamış mısır eşliinde film.süper makara oluyo filme yorumlar falan

dünyayı kurtaran adam bile izleyebiliriz
3 tane daha "film izleyip sahile gidelim" fikrine okey gelirse açıyom başlıı ona göre

)
organizasyon adamı altuğ demiş herif yaa nası gazı veriyo

olm bi organizasyonla organizatör olunurmu.ben hazıra gelip yayıliim diye gaz veriyon dimii
