8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
52
Biscuit, gece cikarken biraz sorun yasiyorum :pale: ama bundan sonraki bulusmalarda gelmek cok istiyorum, sevgilimi yanliz birakmakta istemiyorum hemde cok zevkli oluyormus toplantilar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biscuit
mertmertmert, yaw anladık kardeşim katıladım 10 kere söleme sıkma canını bi dahakine katılırsın telafi edersin çok hızlı giriş yaptınız siteye ama toplantıya katılamadınız demekki nasip işleri bunlar sıkma canını

eywallah babacan :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuseppe, bırakma tabi gerçi biz gözümüz gibi bakıyoruz ama ne olur ne olmaz :pl:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
52
Birakmamak lazim :) Sevgilimde, motorumuzun arka koltuguda benim :) gezileride cok merak ediyorum :) insallah bundan sonrakine beraber gelicez :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuseppe, muhteşem ikili olarak sizi aramızda görmekten mutlu olacağız hadi baklaım hayılrısı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, abicimmm çiğ köfteler sana feda olsunnn yeterki sen isteee ikimiz yapacaz ama okey ...
Cuseppe, 29 ekime kadar en az 3/4 gezi olur tahminen ondan önce görüşürüzz artık
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ula harbi amma yazmışsınız ya.. Ben hafta sonu kös kös evde oturarak ve maç izleyerek geçirdim. Bütün hafta sonu motor yattı uyudu. Dinlendi kendileri de.. Bu hafta sonu bakalım artık bişiler yaparız hava iyi olursa da ben de gelirim. Özledim hepinizi. :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evvetttttttttttttt arkadaşlar hepinize sıcacık bir günaydın bendeeeeeeeeeen :queen: lafı fala uzatmadan hemen sölim.resimlerimiz süper amma velakin bir de karanlık olmasa...hani bide benim bir de bir resmim eksik,onu özenle çekilmiştir,motorcumla birlikte :pale:

neyse gece süperdi,yemekler güzeldi,dostluklarda harikaydı.gerçi benim 3 arkadaşım yer sıkışıklığı dolayısıyla katılamadı ama grubumuzun bu şekildeki bağlılığına da hayran kaldılar doğrusu.. :cat:

valla sizden sonra eve falan dedim ama şeytan kanıma girdi gece fenere uğradık bikaç arkadaşla..bir trafik bir kalabalık ama içimizi ısıtmaya engel olmadı.. :)

gelelim BOWLİNG'e..Masada da belirtiğim gibi Ramaan ayı bitiminden sonraki İLK HAFTA bu organizasyonu düşünüyorum.Yani Kasım ayının ilk haftsonu.Neden derseniz de ,iftar muhabbetlerimiz olduğu için katılımın az olacağı düşüncesindeyim.Ha derseniz ki bir cumartesi veya pazar İFTAR+BOWLİNG yapalım oda uyar tabi..Amma velakin ben bu olayı fazla sıkıştırmama tarafında olmakla beraber,Kasım ayının ilk haftası yapalım derim.Sizin fikirlerinizi de bekliyorum tabi.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kasım ayının ilk haftası uygundur gibi geliyor.... :cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Peril, günaydın. Bowling mowling. Valla bu hafta sonuna bir organizasyon yapılsın da, bowling olur, ya da Colakoglu'nun dediği gibi lunapark olur farketmez. Bu arada Colakoglu niye nickini Demet yapmış yaw merak etmişimdir.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bu haftasonu için bişey diyemicem.çünkü hava durumları henüz belli değil.Ayrıca genel fikirleri bekliyorum arkfadaşlar.ona göre iftar+bowling yapıcaksak mekan ayarlama falan muhabbetleri araya girecek.

Ama gelin unu Kasım ayı yapalım. :cherry:
Ha bu haftasnu için ne yapalım derseniz deeeee,orasını ayrı knuşup bi program ayarlarız.şöle müzikli bi yere gitsek falan güzel olmaz mı acaba??? :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
ne 29 ekimi yaa naaptınız? isterseniz haziranda görüşelim:))

29 ekime kadar havalar böyle giderse 4 buluşma daha çıkarırız.

biscuit bu hafta sonu çiğköfteee...

cuseppe gece çıkarken sorunmu? avatardaki kadarsın galba :)))
dejavu hiç sesin çıkmıyo yenge haklimiyeti elegeçirdi ehehe...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
güzel bir bulusma oldu daha iilerini yaparız iyisallah
bowlinh org. ramazan bitmeden yapalım bence.
İftardan sonra aksam bulusulup bowlinge gidilebiliriz.
Onumuzdeki hafta motogp haftasonu olacak unutmayın herkes biletlerin alsın bu haftadan. 2 hafta sonrada 29 ekim cadde gecisi ve fener alayına katılacagız bu gecise butun motosiklet.net uyelerini bekliyoruz (Toplam : 11157 kayıltı uyemiz var ) :queen:
görüşmek üzere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın arkadaşlar;

ramazandan sonra txm de bi bar-club vb biryerdede bir organizasyon yapılabilir....
bi öneri sadece ..... :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
ya arkadaşlar bowlingi falan kasıma bırakacaksak cumartesi iftardan sonra bi sinema organizasyonu düşünüyorum.,

olay şöyle iftardan sonra buluşulur cumartesi modada gittiğimiz 2nd house ta projektör vardı biliyosunuz.ben dvd arşivimi tercihinize sunarım bi film seçeriz oturup patlamış mısırla filmimizi izleriz ordanda kalamış yada fenerbahçeye kaçarız...

nedersiniz uyarmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar günaydın evet gerçekten çok başarılı bir gezi olmuş ben gelemedeim mazeritimiede belirtmiştim. neyse bu hafta sonu çiğköfte bowling yada her neyse bişey yapalım buluşalım bence ramazanın bitmesine dünyalar var o kadar beklemenin alemi yok. Peril, bu işi sen çözersin :cat:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
arkadaslar slm
gercekden guzeldı en azından benım ılk gezımdı bu ve cok keyıf aldım
biskuvıt abıme ybrlı kuzenlere tessekuru borc bılırım.

altug'ya teskkrler fotodan oturma mınderlerıne kadar ılgılendı valla
çınara koprude escortluk yaptık ama zevklıydı

bu hafta sonu yapın bısıler sayımız 40 a yukselsın daha kalabalık daha seslı daha heycanlı bı gezı olsun

...:: Motosiklet.net ::..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst