8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
nmic
nereye girion olm araya brandanın içinde iki erkek değildik heralde...

haa bak araya girme konusu ayrı ama adam doğru söylüyo bak "ben fotoğraf çekerim" diyo...tek kişinin resimleri çekmesi iyi bence...

başka sorumluluk sahibi arkadaşları görelim.

bayanlar sahile gıda desteği yapar heralde.başka??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla hersey olur. bizede is duserse gorevden kacinmayiz :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oy oy oy ne planlar var yaw... arkadaşlar bence torque nun yanında biker boys ta olabilir... oda çok güzel bir film ... Bowling te olabilir paint ball da olabilir... Yok yok hepsi olsun veya:) sabahtan akşama kadar plan:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın arkadaşlar ;
"avatarımı deiştirmiş bulunmaktayım - bilgilerinize sunarım...." :queen:

bu arada ; sahil konusu çok iyi , güzel bi fikir ama ben henüz A2 sahibi olmadığımdan dolayı ; köprüden geçme konusuna pek sıcak bakamıyorum... yakalanmak istemiorum açıkçası.... :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben motorları test ve kalite olayına bakıyım ondan sorumlu olayım Ramazana kadar Ramazandan sonra Alkollü içecekler bölümüne geçerim :cherry: :p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben Ramazan içinde de Alkollü içeceklerden sorumlu devlet bakanı olabilirim. Benim için saat, tarih ve ay ayrımı yoktur. Her daim içilir.

Bu arada BIKER BOYZ filmi torque filminden kesinlikle daha iyi bir film. Mantıksız saçma sapan şeyler çok yok. Daha gerçekçi bir film ve daha profesyonel bence. Altuğ aç abicim şu başlığı artık da dvd partisi olayına start verelim inceden. Peril başka bir plan oluşturamadan bizimkine hareket kazandıralım. :mrgreen:

*** NOT: hay allam ya.. bak geç davrandık.. mesajı yazdıktan sonra kontrol ettim. Peril alternatif gezisinin sinsi planlarını yapmaya başlamış bile. Altuğ olm çabuk ol yaw.. Bizim dvd partisine başlık açç...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes, gecti olum. peril acti bile :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende biker boyzun dvdsi var arkadaşlar... getirebilirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bişey söyliycem söylüyorum hatta :p bölünme olmasın ortak bi şey belirlensin iki başılk açılıp insanların kafasında karıştırılmasın ok.

cenkmenderes, her koyun kendi bacağından asılır biz Ramazan Dolayısıyla Kapalıyız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altuğ olm çabuk ol yaw.. Bizim dvd partisine başlık açç...

arkadaşlar , ayrılmayalım kopmayalım... birlikte hareket edelim..... parçalanmalar olmasın......... birlik içerisinde olursak daha çok eğlenilir bence...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikiside olabilir. bunun pazarida var :cherry:

Morpheus, abi sen her halukarda getir onu ben bi copy alirim :cherry:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bölünme olmasın tabi de. Ben bowling sevmem pek, dvd işi bence daha güzel. Zevk meselesi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar günaydın :)
herkez yazmış ama ben biraz geç kaldım... gerçekten güzel ve keyifli bir geceydi demeden geçmek istemiyorum... :cherry: :cat:
hafta sonu yapılıcak organızasyonlara gelince bence dışarda değilde herhangi bir mekanda yapmayı düşünmekte fayda var derim.. :wiinkk: en azından bir süprizle karşılaşırsak hasta olanların sayısı az olur :salut:
altuğ herhalde organizasyon yine sana kalmış :cherry: byyy :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes, olm sende dvd sevmezsin, sigara sevmezsin (bunu sevmek şart değil), çay sevmezsin tek sevdiğin bira... götürüp birahanenin önüne bırakcam seni :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
dvd sevmem diye birşey yazdığımı gören oldu mu?? Ama en çok bira severim evet haklısın. eheuhee... Ha sigara da severim. Gayet içiyorum zaten.. Şu anda bile yanıyo zaten..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes, eli işte gözü oynaşta diye bana denir :mrgreen: ne güzel anlamışım euheuhe neyse sen anladın demek istediimi, mesaj yerine ulaştı :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
dejavu amcanız geldiii
biraz geç kaldık malum yaş 36 :p ben her tür organizasyona varım arkadaşlar. ister film, bowling, carting, curting, paintball falan filan. bana uyar
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
dejavuVXR, valla pek 36 göstermiyon ama 48-49 desek :p niye yaşını büyütüyosun kardeşim :) biz de o zaman dede mi oluyoruz :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ayrım gayrımmm yokkkkkk..herşey yolunda ,
cuma bowling yapıyoruz ,cumartesi de isteyenle rdvd partisine katılıyor yine.
bizler her zaman biriz... :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst