8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
mrb arkadaşlar şirketteki öğlene kadar olmayan internetin sinir bozukluguyla :pr: :pr: :pr: ancak yazabiiyorum.
25.sayfadaki fotografların en üstündeki kırmızı-siyah-beyaz montlu arkadaş benim yani BİLOOO (Bülent) , yanımdakide eşim (daisy_m)
bizimde ilk gezimizdi ama yinede eğlendik,özellikle sol tarafımdaki murat abi çok kafa adam onunda ilk katılımıymış hepinizin tanımasını öneririm :thumleft:
(oda benim gibi bahçelievlerli ;)
yinede güzel bi buluşma oldu ilerki gezilerde daha güzel olur inş. :cat:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaw nooldu bööle.bowling bikaç hafta soora diyodunuz.birden başlık açıldı 3 sayfada yazışma oldu...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
4 oldu hacI.. bowling cuma gunu dvd ctesi gunu.. olmazmı ?

gülyabaniyim ben, pek yabaniyim ben, girerim rüyalara, hepinizi yerim ben.. Komik bi şarkı ya..
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
cenkmenderes, olm sen iyice kafayı tırlattın galiba :p ne o yabani mabani şarkıları sen bi takıl bize de biraz kendine gel :)
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
52
explorer, selammm benim sevgilim bebektir ya o kadar gostermiyor yasi :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
daisy_m,
saygılar yenge ama tavla oynadığın peril deil red black :p
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scuba' Alıntı:
daisy_m,
saygılar yenge ama tavla oynadığın peril deil red black :p

olsun gelssin bizde oynarız :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
vallaha iyi dostum bende 3-4 ay öncesine kadar 2 senelik merterliydim :cyclopsani:
leke jeans'de çalışıyodum ayrıldım malum bütün gün işyerinde olduğumuzdan merterli gibi hissediyodum artık kendimi :mrgreen:
scuba, ara sıra görüşürüz dostum birazda bu taraftan organize atak yaparız he :cat:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
vaay scubada gelmiş:)
evet yaa öylede bişey var.daisy_m tavla oynadıı kişiyi peril sanıyo ciddi ciddi:)))
daisy_m o çiğdem başkaaa hatlar karıştıı :))
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
evet arkadaşlar bende aşkımı uyardım ama dinletemedim tavla oynadığı kişinin peril olmadığı konusunda , neyse sonunda anladı bitanecik eşim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avrupa yakası cengaverleri (merter vb) ; bende avcılardayım - sizlere pek uzak değilim... herhangi bu yaka organizasyonunuzda yanınızdayım :king:

köprü geçişi bende biraz stres yartıo halihazırda :farao: (not having A2) o yüzden buralarda her organizasyona akarım elimden geldiğince...

saygılar , sevgiler!! :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neler oluyor hayatta yawww ne kadar hızı topicler ilerliyor dvd ne zaman ne oldu kim nasıl çiğ köfte ayyyyyyyyyyyyytttttttt :pr: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son organizasyonun adı "dvd arası , motosikletçi usulü - bowling topu soslu , çiğköfte" olacak gibi gözüküyor.
:thumleft:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
ya işte böyle yazın bitişine denk getirirsek herşey birbiri üzerine biniyor :) olsun biz yine de yaparız yaz kış dinlemeyiz :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert, vallahi süper tarif ettin kardeşim yawww hala gülüyorummm :thumleft:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
BILOOO,
hocam her gezi için karşıya geçmekten iflağım kurudu yaw , artık yeter bu tarafta

da beraber bi org. yapalım valla :bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst