- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
mrb arkadaşlar şirketteki öğlene kadar olmayan internetin sinir bozukluguyla
r:
r:
r: ancak yazabiiyorum.
25.sayfadaki fotografların en üstündeki kırmızı-siyah-beyaz montlu arkadaş benim yani BİLOOO (Bülent) , yanımdakide eşim (daisy_m)
bizimde ilk gezimizdi ama yinede eğlendik,özellikle sol tarafımdaki murat abi çok kafa adam onunda ilk katılımıymış hepinizin tanımasını öneririm :thumleft:
(oda benim gibi bahçelievlerli
yinede güzel bi buluşma oldu ilerki gezilerde daha güzel olur inş. :cat:
25.sayfadaki fotografların en üstündeki kırmızı-siyah-beyaz montlu arkadaş benim yani BİLOOO (Bülent) , yanımdakide eşim (daisy_m)
bizimde ilk gezimizdi ama yinede eğlendik,özellikle sol tarafımdaki murat abi çok kafa adam onunda ilk katılımıymış hepinizin tanımasını öneririm :thumleft:
(oda benim gibi bahçelievlerli
yinede güzel bi buluşma oldu ilerki gezilerde daha güzel olur inş. :cat: