8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
evet avatar'daki ottan belli oluyor :queen:
neyse ben yine de montu ve kaskı çıkartmayayım otururkene, nolur nolmaz tepen atıp nargileyi falan kafamıza indiriverirsin :pl:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
dejavuVXR, walla zarasızım alyuğa sor yasinde bilir bisciüt yani başka baron 985 ha biide cenk görürsün bak ama tedbirli olmayı bende severim :p :p :p
sahi cenk nooldu geliyomu uyumlu arkadaşımız :p :p :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint, avatarına hastayım zaten :p bu arada ö.m attım baktınmı ? :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
:) peki zpoint ilk görüşmemiz dolayısıyla pozitif yaklaşıyorum sana :rendeer:
cenkmenderes en son hayatın anlamını keşfetmeye çalışıyodu :p feci bi kararsızlık sürecine girmişti valla, sonra haber alınamadı :queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaa cenke tamam birada iççez diyin gelir:))
ceeenk duyuyonmuuu???

arkadaşlar bu arada artçını misafiriniz varsa onuda belirtin ltf.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babacanlar bu hafta sonu havanın güzel olması durumundan sonuna kadar faydalanmalıyız... yoksa yalan oluruz inanın evde oturarak geçirilmeyecek kadar güzel olan son günleri yaşıyoruz unutmayın... her türlü güzel havayı değerlendirelim derim... :flower:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Yalnız İftardan sonra geleceğim çünki iftarda evde olacağız misafirim var. :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben söz vermeiyorum arkadaşlar,bilginiz olsun. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peril, asenada böyle kıvırıyordu dimi :pr:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar ,iftar muhabbeti faln var.6 diyosunuz kadıköy de cumartesi trafiğinde(motorda olsa etkiliyo malesef) karşıya geçmemiz falan filan aşıyo saati.o yüzden gelebilirsem iftardan sonra düşünüyorum. :bounce:
Ama söz veremiyorum.kıvırdım sanmayın yaw :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw en son neresi oldu moda mı tophanemi???
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
yasin önce moda da iftar açıyonuz sonra butarafa gelip tophane de nargile fokurdatıyoruz :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
Biscuit,
yasin kardeşim zeynep'i de getir bende yenge ni getirecem ona göre kız yanlız

kalmasın :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint, eyvallah teşekkürler bu arada çok şeker bir kızdır zpoint dejavu aynı resimdeki gibi hanım hanımcık bir kardeşimizdir değerini bilmek lazım :thumleft: hanımların zaten sayı olarak çok değilller..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst