8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
aleste bikerede gelsen de yüzünü görsek yaw...

(gaz cümlesidir anlayana:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar... saat 20:30 diyelim Anadolu yakasında oturan arkadaşlarlada 20:00 de Salı pazarının oradaki otoparkta buluşalım... hem oradanda köprü yoluna çıkarız...
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
ben 1. köprü üzerinde birleşebilirim baba sizinle. Beylerbeyi'nden çıkacam yukarı. 20.30 güzel bi saat bence de.
şşt Kobayashi daldın olm gene...abi dürtün şunu da uyansın :flower:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
bi dakka yaaa salı pazarı hangisiydi?? :sunny:
*******************O***********************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Forum sayfalarinda altalta ayni icerikli veya ayri icerikli mesaj atmak yasaktir. Akliniza sonradan birsey gelirse mesajinizi sag ust kosesindeki DEGISTIR butonuna tiklayarak o mesajına ekleme yapiniz... Arka arkaya iki-üç defa mesaj atmayalim, eksik yazmissak birinci mesaja ekleyelim. Tekrari halinde kullanicida art niyet tespit edilirse altalta atilan mesajlar forumdan silinecektir...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
******************O*************************
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaw adam taktı uyumuyorum diyorum nabzı tutuyorum.belli etsin herkes rengini bi ondan soora şeetçeez...

fikirler cumartesi saat 20:00-'0:30 arasında yoğunlaşıyo du bakalım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dejavuVXR' Alıntı:
bi dakka yaaa salı pazarı hangisiydi?? :sunny:

dejavu fenerbahçe stadının yanındaki alan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşlerimmmmm oruçlu olanları unutmayalım gerekirse iftar yapılabilir hepberaberrr organizasyonu ona göre düşünelim
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
arkadaşlar bende gelebilirim ama anadolu yakası toplanma noktası son olarak saat kaç oldu ve nerede olucak birde tophanede tanıdığım nargile cafe var işimize yarayabilir diosanız ...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Tophane fikri, nargile, sucuk ekmek ve çay falan beni hiç sarmadı ya.. Açık açık soliyim pek gelceemi sanmıyorum..
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla tophane bu sıralar yalan gibi..
gelin yapalım bi moda haftasonu akşam:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam moda fikri mantıklı bomanti yada ordaki herhangi bir çaybahçesi olabilir bu arada toplu bir iftar organize edilebilir yanına fasıl da ekleriz. oruç tutan tutmayan önemli değil maksat beraber olmak...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Moda daha mantıklı gibi.. Yinede bilemiyorum. Gelirim diyemiyorum. Bilmiyom işte.. niye bilmediğimi de bilmiyorum..
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
cenk baba sana bi tatil lazım :D
ya da yağmuru yedin de böyle mi oldun nedir :queen:

Ya arkadaşlar ben ikisine de katılırım yeterki muhabbet olsun. Bence bi oylama ekleyip karar versek daha mantıklı olucak gibi. baktık ikisine de katılan çok, ikisini de yaparız o zaman. di me
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
kobayashi benide yaz dostum, öğlen, iftar fark etmez sahura bile gelirim.. :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Hava iyi olurSA,
Allah Nasip ederSA,
Bir aksilik çıkmazSA,
Büyük oğlum Perşembe akşamı Ankara'dan Düzce'ye gelirSA:

7 Ekim cuma sabahı YBR ile geleceğiz oğlumla istanbul'a. Giderken Özdilek, İzmit, Outlet center, Carrefoursa, Migros ... uğrayacağız, sonra İstanbul.

C. tesi günü motosiklet için mont, yağmurluk, artçı kaskı, ... gibi paramızın yettiği kadar alışveriş yapıp, saat 14'e işimizin biteceğini tahmin ediyorum.

Akşam Düzce'ye dönmek zorundayım, Pazar günü dersim var çünki.

Toplanma yeri Anadolu yakasında olurSA, az zamanda olSA sizlere tekrar görüşme ihtimalim olacak. Elbette şartlarımı dikkate almayınız, uyarSA katılabileceğim.

Bu arada SAbancının reklamı belki işe yarar. Malum 3 çocuk okuyor, biri Üniversitede. Motor benzinime sponsor olurlarSA da kabul.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama hep avrupadakiler karşıya geliyor nasıl olucak ben evde iftar yaparda kismetse gelirsem moda falan yolda motor üstünde uyuyrum haberiniz ola sonra sür manşet gaztelere çıkarım bakkk söylemedi demeyin arkadaşlar bence iftardan sonra tophane nargile yapalım derim tavlalarımızı oynayalım fallarımıza bakalım nargilelerimizi içelim o zman buna yok diyorsanız modada yada karşıda iftar için fiks menü olayına girelim iftarı orda yapalım derim ben hatta dedim... :santa: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: MODA MODA MODA... Bencede arkadaşlar Moda en güzeli...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst