8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
Kobayashi,
kardeşim her türlü varım , sen org. yapacan da ben gelmicem hem tişörtünü de

veririm bu arada tişört için tekrar teşekkürler kardesim :thumleft:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
gidiyosunuz iyi güzel hoş ama serhatı da arkaya atalım diyen yok :salut:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ben arabayla gelicem 3 tane artçı alabilirim belki, planlar değişmezse tabi...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
oo scuba nerdesin yaa sesin çıkmıyo eve varamadınmı diye endişe etmeye başlamıştım:)) ayıpsın yaa çantamızda tişört vatken seni ıslakmı göndercez.

valla ben bi başlık açtım 2 de teklif sundum.modada buluşur iftar yaparız soorada tophaneye gider hem keyif yapar hem avrupa yakasındaki arkadaşları görürüz.

yazın adınızı olsun bitsin
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
ismini unuttuğum var mı ? şu anda katılım 17 kişi!!

Colakoglu
dejavuVXR
kobayashi
conqueror
biscuit
tuna_tour
peril
morpheus
ruzgarsevdalısı
burak786
federal (araba ile)
gaffar
mertmertmert + 1 (belki)
freeozkan
scuba
zpoint
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
aloooo Riva'ya gelcez diyip gelmiyen WR gurubu Perili yanlızmı birakçaksınız?

motorun tamiri bitmiştir bekliyoruz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bence iftardan sonra tophane yapalım yani modaya gelmek istiyen gelir gelmek istemeyen (ben) evde iftarını açmak isteyen ise tophaneye gelir en mantıklısı bu gibi görünüyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
8 ekim cumartesi ben ve YBR li bir dostum (2 motor) tophanede olmaya çalışacağız,gündüz sirkeci de işimizi hallederiz - akşamada tophanede oluruz kısmetse ama gelemezsekte kusurumuza bakmayın haa :wiinkk:
işimiz uzamaz diye tahmin ediyorum :cat: tahminen saat 19:30 gibi tophanede olacağızdır... saygılar ve sevgiler sizlerle olsundur :queen:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
dejavuVXR, adımı yazmadın için teşekkür ederim ben gelmmem abi bune ya
:pl: :pr: :pl: :pr:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
RUZGARSEVDALISI, tophanede nargile içmeye gidicen mi karar verdin mi :silent: :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint, sanırım gidicem tabiki bir aksilik çıkmazsa iftardan sonra nargile içmek iyi gelir :p
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
RUZGARSEVDALISI, haberleşelim ozaman telini alıyım senin eğer müsait olursan benle gel demiştin ya uyar mı sana :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tophaneye gelenler genelde saat kaç gibi ve hangi café de olcak ? bunu bi netleştirelimmi ne dersiniz ????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint, ok olur ne demek ama arkadan fazla korkamassın dimi? :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben orda keyifli nargileyi tanıyorum diğerleri kazık zaten :silent:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
valla saat 8 de iftar muhabbeti bitse 8.30 gibi orda oluruz.
Çınar Altı var orası diyelim.Motorları gözümüzün önüne koyabiliriz orda.Sağbaştan ikinci mekan.

anadolu grubuda 18:00 gibi salıpazarında buluşur nerde yiycemize karar veririz.

okey mi?
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
bence iyi. olm çok uyumlu adamım ben (yok cenkmenderes sana bişey demiyorum alınma :p)

Cumartesi akşam 18:00'da Salı pazarında buluşma,
Saat 20:30'da Tophane'de buluşma olacak.


Katılımcılar;

Colakoglu
dejavuVXR
kobayashi
conqueror
biscuit
tuna_tour
peril (söz vermiyomuş muş)
jameika34 + yenge
morpheus
ruzgarsevdalısı
burak786
federal (araba ile)
gaffar
mertmertmert + 1 (belki)
freeozkan
scuba
zpoint
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
RUZGARSEVDALISI, NİYE KORKIYIM Kİ DEMİRDEN KORKSAK TRENE BİNMAEZDİK GİBİ BİŞİ BU :queen: :queen: :queen:
dejavuVXR, yok canım abartmayalım görenler bilir nekadar hanım hanımcık olduğumu :joker: :joker: :joker:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst