kobayashi
ok yaklaşık 20.30 gibi bizde tophanede oluruz moda tayfası olarak...
Kobayashi
gelenler motorlarını çeşmenin karşısındaki ağaçların ortasındaki göbege koysun ve çınar altı cafe ye otursun olsun bitsinzaten gelen kaskları motorları vs görür buluşma sıkıntımız olmaz.