8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
Biscuit, teşşekkür ederim o sizin iyiliğiniz ama mutlaka yengeyi getir iyi anlaşırmışım öle duyumlar almıştım bi zamanlar.tanışmak isterim :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
RUZGARSEVDALISI,
hasaaan ne geziyon karaköyde Tophanede bakiimm:)))

işyerimin önünden geçtin saat 12:30 da
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biliyorsunuz uludağ da var daha henüz belli değil ama katılırsam zeynoda gelir kaan cım merak etme yengeyi yanlız bırakmayız ok.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
bende %90 geliyorum :) yani moda garanti zaten evim kadıköy de oralarda olurum yemek konusunu ben ayarlayabilirim kaç kişi nasıl bişey olcak onu söyleyin malum cumrts dolu dur heryer yer ayırtıyım diğer WR arkadaşlarla konuşmadım bu akşam top var orda sorarım :king:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
yasin uludağ iptal gibi millet dağılmış galiba topiğe bi baksana bence c.tesi en güzeli hadi millet ketılılm katılım :queen: :queen: :queen: RUZGARSEVDALISI, özeline msj attım ok byys :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
miya, bence iyi olur sen şimdiden biyer ile anlaş şöle güsel bir iftar menüsü sayı çok olur büyük ihtimal ona görede pazarlık yap olay bitsin

zpoint, belli olmaz tabi ama şu var benim okulumda kış okulu başlamaz ise ben oraya gidecem bakalım kısmet artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostlar ben ve YBR li bir arkadaşım ctesi akşam 19:00 dan itibaren tophane deyiz haberiniz olsun, sizleri bekliyor olacağız... benimde sizlerle tanışma toplantım olacak bu kısmetse, güzel olacak güzel :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169

Cumartesi akşam 18:00'da Salı pazarında buluşma,
Saat 20:30'da Tophane'de buluşma olacak.


Katılımcılar;

Colakoglu
dejavuVXR
kobayashi
conqueror
biscuit + zeynep yinge
tuna_tour
peril
jameika34 + yenge
morpheus
ruzgarsevdalısı
burak786
federal (araba ile)
gaffar
mertmertmert
mercuryhepat
freeozkan
scuba + yinge
zpoint
miya
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
biscuit ; tamam da elli çeşit yer var yani ne tarz bişeyler yemek ister ki insanlar bide sayı önemli aşşa yukarıbişey söylerseniz çok ii olur , ona göre konuşur 1- 2 yerle size senekleri söylerim :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
miya, iftar mönüsü yapıyor her yer içinde çorbası ara sıcağı salatası ana yemeği gibi öle biyer işte çok da pahalı olmayan keseye uygun sen bilirsin işini kolay gelsin :cat:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normal menü şeklinde konuş bence,sen ilk buluşulacak yere yakın uygun bir yer ile görüşebilirsin.
zaten böyle yerlerin iftar menüleri bellidir(çorba+sulu yemek+makarna yada pilav+tatlı gibi).. :cat:

sen sadece grup olarak gelineceğini ve her kişi başı için belli bir fiyat istediğini belirt.(5-10 ytl gibi). :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geliyorum arkadaşlar sizinleyim :cat:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
slm millet...mertmertmert in bahsettigi "ybr'li bir arkadaş" benim. umarım güzel bi tanıshma olur hepimiz ichin :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaaaayyy kankam da gelmiş , akmış motosiklet.net ortamına :flower:
hoşgeldin beş gittin maabbetini geçelim, direk mevzuya dalalım. :wiinkk:

ctesi 19:30 da tophanede olcaz bilgilerinize....... :queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
ok yaklaşık 20.30 gibi bizde tophanede oluruz moda tayfası olarak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kobayashi
ok yaklaşık 20.30 gibi bizde tophanede oluruz moda tayfası olarak...



yannız yine sallantıda kalan bir husus var ; hala tophanede hangi café ye gideceğimize karar vermiş değiliz..... ?? :sunny:

bunu da bi çözseydik hiç bi sıkıntı kalmayacaktı... :wiinkk:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
bence tophanede hangi cafeye gideceğimiz hiç sıkıntı yaratmıyor.işyerim karaköyde haftanın 3 günü orda yemek yiyorum.osmanlı olur çınaraltı olur.gider kafamıza göre otururuz:)

gelenler motorlarını çeşmenin karşısındaki ağaçların ortasındaki göbege koysun ve çınar altı cafe ye otursun olsun bitsin:) zaten gelen kaskları motorları vs görür buluşma sıkıntımız olmaz.

ben ilk mesajı 18:00 salı pazarı otoparkı 20.30 tophane diye güncelliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi
gelenler motorlarını çeşmenin karşısındaki ağaçların ortasındaki göbege koysun ve çınar altı cafe ye otursun olsun bitsin:) zaten gelen kaskları motorları vs görür buluşma sıkıntımız olmaz.



ööleyse ortama ilk gelen biz olacağız gibi gözüküyor , kırmızı YBR ve gri 150 ZAT , gelenler motorlarını bizimkilerin yanına koysunlar , ortama aksınlar , geldikçe tanışılır kaynaşılır.. muhabbetler harlanır - gürleşir.... nargileler fokurdar,çaylar şıngırdar :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst