8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
sanırım sonunda iş bitti diyip sakince katılımcı bekleyebiliriz:)

miya da yemek yiyceemiz yeri bildirir birazdan tamamdır(umarım bildirir:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, ohaa nasıl gördün lan yuhh işim vardı taksime çıkıyordum :cherry: bişey kaçmıyo sendede maşşallah nerde seni iş yeri tam olarak ? :silent:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
tam tophanenin orda bi benzinci var onun önünde...

nası kaçsın birader.sarı motor içine yine sarı sweatshirt üstünde kot mont.
süpermen kostümü oldu o artık.aynı kıyafeti başkasına giydir aa hasan derim ben yine :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, olm o mont bütün napıyım motoruma uyuyo pek yakışıyo banada canımmm :p :cherry:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
2
herkeze slmlar, bi motorum olmasada bulurum bea yeterki gönüller bir olsun arkadaşlar bayılırım nargile muhabbetlerine... :cat:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
gelicek kishi sayısına göre biz mekan(lar) da ayarlama yapabiliriz. fiyatlar, oturma düzeni, servis vs.... önerilerinizi bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
omurceylan
herkeze slmlar, bi motorum olmasada bulurum bea yeterki gönüller bir olsun arkadaşlar bayılırım nargile muhabbetlerine...


vaaağğğyy bi kankam daha geldi!!! :flower:
lan ömür sen nası adamsın olm senden de hiçbişi kaçmıo yaw!! 19:30 ordayız haa unutma!! dönüşte ben eve atarım seni sıkıntın olmasın, ama tabi motor bulupta gelirsen daha da bi şık olur illaki.... öpüorum seni abisiving!!

kobayashi kardeş, bu aslan parçasını da ekleyelim listeye "omurceylan" olarak :cat:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaw tophanede öğlen yemeği saati boş yer hep var akşam o saattemi bulamıycaz kasmayııınnn:))

ha siz ilk geldiinizde isterseniz 1-2 yere fiyat sorun colaydi nargileydi uygun olana oturalım o ayrı:) ama bööle plan program şart diil yer olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercuryhepat
gelicek kishi sayısına göre biz mekan(lar) da ayarlama yapabiliriz. fiyatlar, oturma düzeni, servis vs.... önerilerinizi bekliyorum

her türlü düzene iştirak ederiz dayıoğlu,sen canını sıkma :thumleft: aouhaouha
orda nüfus arttıkça zaten bi takım şeyler otomatikman şekillenmeye başlayacaktır... derim ben kendim yani açıkçası gibisinden gibi bişi yani aslında... :wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
arkadashlar shu yüzden söylüyorum....
işletmeci oldugum sıralarda X mekana sürekli gelen b'motor grubu vardı.onlara hamburgerden tutunda chayına kadar en kral indirimi yapıyoduk. o yüzden söyledim hani..yer olmaması umrumda deil aslında....yer bi shekilde mekan sahiopleri tarafından yaratılıyo :bounce:
mertcim..öpüyorum babachko.. :queen: :queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
taam mercuryhepat zor gelmiyosa bi konuşsan seviniriz erken geldiiniz için diyorum yani...

tşk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi canım yaw, konuşarak indirim alabilecekken neden hepimiz daha fazla para ödeyelimki dimi yani ?? dünya kadar adam gidioruz oraya , mekanın forsuda artıo bi şekilde bizim tercihimiz dolayısıyla... işletmecinin bunu gözönüne alması icab edio , o yüzden konuşup - gerekli düzenlemeyi yaptırmak lazım fiyatlar hususunda..... :bounce:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
hayatta zor gelmez, yeter ki organizasyon şenlensin, 3bardak chay ichecegimize 5 bardak ichelim..ayagımız alıshsın, ikram bol olsun..bu ishler böyledir haafız :bounce:

daha önceki organizasyonlar nası oldu bılmıyorum ama bundan sonra burdayız artık..
ben mert ve ömur elimizden geleni yaparız hertürlü..organizasyon insanları olarak hastasıyız ortamların.. :) :) :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercuryhepat
daha önceki organizasyonlar nası oldu bılmıyorum ama bundan sonra burdayız artık.. ben mert ve ömur elimizden geleni yaparız hertürlü..organizasyon insanları olarak hastasıyız ortamların..

:cat: :cat: aynen katılıorum mercuryhepat a , bundan soora burdayız , burda demek organizasyonlardayız - aktivitelerdeyiz - gezilerdeyiz.... falanlarda filanlardayız.... bana yeterki hava güzel , yol müsait olsun :thumleft: acemiyim kardeşim bakmayın ööle :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben karar verdim gelmiyorum. Tophaneydi istanbul trafiğiydi. Hafta sonu eğlencesinden çok eziyete benziyor. Gebze'den kalkıp da nargile ve çay içmeye gelemicem arkadaşlar kusura bakmayın. Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canın saolsun :) dicek bişi yok tabi.... herkes dilediğince gönlünce kararlar vermekte özgür.... bi dahakine inşallah :rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
eyvallah maltepe buluşmasına çay içmeye gelmiş olduğunu unutmadık ama...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Kobayashi, Maltepe buluşması olayı farklı idi. Saat itibarı, durumum olarak daha uygundu. Daha yakındı aynı zamanda. Tophane falan, ohoo.. Trafikti avrupa yakasıydı falan sevmiyorum ben. Anadolu yakasında kalınacak olsa hadi bi derece daha gelmeyi dusunebilirdim de. Bir de ben kalmalı bir geziye gitmeyi tercih ederim. Ama havalar da sogudu, kamp atesiydi mangaldı cok yapılamayabilir. O olay cok guzel oluyodu. Pufff baaaaaaaaa
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
bayanlar baylar bu arada havalar sogudu diye tırsıya gerek yok derim.... cumartesi akshamı bu konuyu tartıshırız icabında. gerekli techizat ve cesaret olduktan sonra da bu havalar da tam kalmalı kamp havası... yeterki chogunluk saglansın!! :bounce: :bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst