Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI
avrupa yakaasında ki arkadaşlar bizde biyerde bi araya gelip iftar açabiliriz aslında hasan sen bununla ilgilenir misin ben bütün gün dışarda olcam da arkadaş beni durumdan haberdar edin. :flower: :flower: :flower:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayın arkadaşlar;
Mercuryhepat , ben ve Omurceylan akşam saat 18:00 e kadar Sirkeci civarında olacağız. bundan dolayı iftarıda o civarda bi yerde yapmayı planlıyoruz. bize katılmak isteyenler olursa bilgi versin , buluşalım hep birlikte iftarı yaparız. ama her durumda 19:30 da tophanedeyiz biz , sıkıntınız olmasın... :cat:
avrupa yakaasında ki arkadaşlar bizde biyerde bi araya gelip iftar açabiliriz aslında hasan sen bununla ilgilenir misin ben bütün gün dışarda olcam da arkadaş beni durumdan haberdar edin. :flower: :flower: :flower:
waayy demek avrupa yakasından da gelicekler var bizim dıshımızda. biz " mert, ömür ve ben(safa) " avrupa tarafında olanlar bi chıksın meydanee...görelim bi kalabalıgı, olmadı iftar tribine gireriz harbi zpoint in dedii gibi....
wayy "avrupa yakası" toplanmaya bashladı :queen: :queen: :queen: :queen:
gayet güzel bi gelishme. shimdi sırada ortak noktayı bulmak var. mert, ömür ve ben sirkeci etrafında olucaz. diger gelenler nerelerden gelicek bi bilelim.??
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,
beni +1 olarak yazar mısınız?Bir arkadaşımla gelicem.Aslında bi kaç kişiye haber verdim ama belli onlarda gelirse +5 falan olurum,ama belli değil.
bu arada wayy diyorum asıl ASENA belli oldu sanırımR.S) :cherry:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bursaya iş dolayısı ile gidemediğim içim c.tesi akşamı sizlere katılacağım Kobayashi, sağolsun ben gelecem demeden yazmış zaten kardeşim ee yopluca iftar yapalım şöle bir miya acaba hallettimi lokanta işini bilgisi olan var mı??? :rendeer: