8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar yerin en geç bugün rezervasyonunun falan yapılması gerek..liste 25 kiiyi aşacak nerdeyse.biraz hızlı olalım dimi.

DURMAK YAKIŞMAZ BİZE!!!
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
avrupa yakaasında ki arkadaşlar bizde biyerde bi araya gelip iftar açabiliriz aslında hasan sen bununla ilgilenir misin ben bütün gün dışarda olcam da arkadaş beni durumdan haberdar edin. :flower: :flower: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayın arkadaşlar; :)

Mercuryhepat , ben ve Omurceylan akşam saat 18:00 e kadar Sirkeci civarında olacağız. bundan dolayı iftarıda o civarda bi yerde yapmayı planlıyoruz. bize katılmak isteyenler olursa bilgi versin , buluşalım hep birlikte iftarı yaparız. ama her durumda 19:30 da tophanedeyiz biz , sıkıntınız olmasın... :cat:

:thumleft:
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
257
zpoint' Alıntı:
avrupa yakaasında ki arkadaşlar bizde biyerde bi araya gelip iftar açabiliriz aslında hasan sen bununla ilgilenir misin ben bütün gün dışarda olcam da arkadaş beni durumdan haberdar edin. :flower: :flower: :flower:

+1

evet hasanım bi hareket yapta ac kalmayalım bizde burda bi yerlerde acalım
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
waayy demek avrupa yakasından da gelicekler var bizim dıshımızda. biz " mert, ömür ve ben(safa) " avrupa tarafında olanlar bi chıksın meydanee...görelim bi kalabalıgı, olmadı iftar tribine gireriz harbi zpoint in dedii gibi....
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
HADE KİMLER VAR AWRUPADAN BAŞA BENİM ADIMI YAZIN MİLLET :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:wiinkk:

aman eksik söylemeyin haaa......
bak bu kadar kişiyiz biz eksik söölüozmu abicim.......... :thumleft:

:thumright:
:thumright:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
wayy "avrupa yakası" toplanmaya bashladı :queen: :queen: :queen: :queen:
gayet güzel bi gelishme. shimdi sırada ortak noktayı bulmak var. mert, ömür ve ben sirkeci etrafında olucaz. diger gelenler nerelerden gelicek bi bilelim.??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim diğer gelenler için duyuru yapalım ööleyse tekrar; :queen:

13:30 da mertmertmert,mercuryhepat,ömurceylan kişileri Sirkeci tren garı önünde buluşuo

18:30 da moda tayfası moda da toplanıo , iftar yapıo

19:30 da mertmertmert,mercuryhepat,ömurceylan kişileri Tophane ye geçio

20:30 da moda tayfası Tophane ye gelio

genel olarak proje bööle abijim :cherry: :queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
hocam moda da 18:30 da değil 18:00da buluşuyoruz ilk sayfada var.millet 18:30 okuyup gecikecek...

ben bugün saat 6 da işten çıkıyom evde biraz takılıp taksime gidiyom yarın 10 gibi uyanırım.soorada falan filan.........

bukadar ayrıntıya gerek varmı?
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
yaw miillet hasan yani rüzgarsevdalısı gelemiyo ben napçaaaaaaaaaaam beni kim alcak yyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :salut: :salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alır illaki birisi alır merak etme hocam :)

:cat:

bende artçı olmasa ben alırdım inan :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,
beni +1 olarak yazar mısınız?Bir arkadaşımla gelicem.Aslında bi kaç kişiye haber verdim ama belli onlarda gelirse +5 falan olurum,ama belli değil.
bu arada wayy diyorum asıl ASENA belli oldu sanırım:(R.S) :cherry:

peril+1 alim lütfen :)
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
banane ya banane ya bende yürüyerek gelirim :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bursaya iş dolayısı ile gidemediğim içim c.tesi akşamı sizlere katılacağım Kobayashi, sağolsun ben gelecem demeden yazmış zaten kardeşim ee yopluca iftar yapalım şöle bir miya acaba hallettimi lokanta işini bilgisi olan var mı??? :rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
oooh ekip canlanıyo labalık olcaz galba:)

varmı başkaaa.unuttuumuz,yeni gören,taam taam bira olmasada gelcem demek isteyen:)

Colakoglu
dejavuVXR
Kobayashi +1
conqueror
biscuit + zeynep yinge
tuna_tour
peril +1
jameika34 + yenge
morpheus +kuzeni
ruzgarsevdalısı
burak786
federal (araba ile)
gaffar
mondialci
mete_han
miya
mertmertmert
mercuryhepat
freeozkan
scuba + yinge
zpoint
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst