Tamam
miya ben gelirim kadıköye.
iftarı da oralarda bi yerde hallederiz artık..
off sonradan hatırladım cumartesi günü 18:30'dan önce orada olamam

ale:

ale:

ale:
miya Google Earth ile göstersen yeri olmaz mı

ya da bana göster ben yeri işaretler haritayı koyarım onu da yapabiliriz farketmez