8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım benim sağolası ondan şüphemiz yok sadece fikirlerimi söyledim.tekrar ayaklarına sağlık :rendeer:
ozaman 2nd yapalım :)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
karışır valla gerek yok işimizi sğlama bağlayalım birine gösteriyim mekanı olsun bitsin hade kim geliyo?
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
yaw kız 10 defa biri akşam gelsin mekanı görteriim diyo yokumu moda ya gelceklerden müsait olan.motorla gelmedim ben gidemiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en sonunda avcılardan kalkıcam ben gidicem :cat:
öehh be kardeşim gidinde biriniz çözün şu işi artık :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili altug;

ben nereye geliim? :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
nereye geliim derken?
avcılardaysan moda zor olur sana istersen tophaneye ekleyelim???
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
ya bi karar berin 14 sayfa yazı okudum hiç bişi anlamdım son durum ne bu saatten sora değişmez umarım
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
Tamam miya ben gelirim kadıköye.
iftarı da oralarda bi yerde hallederiz artık..

off sonradan hatırladım cumartesi günü 18:30'dan önce orada olamam :pale: :pale: :pale:

miya Google Earth ile göstersen yeri olmaz mı :)
ya da bana göster ben yeri işaretler haritayı koyarım onu da yapabiliriz farketmez
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
nereye geliyosun anlamadım zpoint?
bu akşam mı yoksa yarın için mi söyledin?!? :sunny:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
nmic son durum ilk sayfada yazıyor moda da iftar yapılacak ardından tophaneye gidilecek.saat 18:00 da kadıköy salıpazarı otoparkında buluşulacak.20:30 da tophenede olunacak. 8 ekim cumartesi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
altugcum alican ben karıstırdın yine...aşıık..kızıltopraktayım. senle nerde bulusalım diom len.. :bounce: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint neden gelmiyorsun sorması ayıp ?????
:sunny:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
ya karıştırdım haklısın ama düşündüün gibi değil:)

mertinde avatarı seninkiyle aynı.o avcılar yazmış.ben iki mesajda senin sandım kafalar karıştı...

hocam sende 18:00 da salıpazarı otoparka gel işte sana yakın nasılsa.olmaamı?
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
ok 18:00 de salı pazarındayım =)

terslik çıkmazsa 2 kısı gelıcez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok listeyi güncelle altug..ekle benide..:)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
ya arkadaşlar benim çıkmam gerekiyo şimdi 1 2 saat sonra dönerim o arada herşeyi çözümlemiş olursunuz umarım dejavu VXR ben gidiyom abi kadıköy den şimdi yapcaz bi şekil dur senin dedfiğini de yapmaya çalışıcam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sertifikasını alıpta ehliyetini alamayan arkadaslar...
mutlaka kopyasını yanınıza alın.1. köprü polis kaynıoooo...hele böle toplu gecişte kesin vukuat olur bilginizee.... :bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst