8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
bunu belirttiğin iyi oldu benım sertifika evde dosyanın tamamı yanımda olucak bı sorun cıkmaz sanrım ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
sertifikasını alıpta ehliyetini alamayan arkadaslar...
mutlaka kopyasını yanınıza alın.1. köprü polis kaynıoooo...hele böle toplu gecişte kesin vukuat olur bilginizee.... :bounce:

sertifika bi ise yaramaz arkadaslar bilginize....
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
Kobayashi, ARKADAŞ BENİ ÇIKARIN KENDİ İMKANLARIMLA GELMEYE ÇALIŞICAM GELEBİLİRSEM :farao:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
Kobayashi,
kardeş ben kadıköye gelicem ekleyiver garı , lısteye nası eklıyecegimi bilmiyorum :king:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
arkadaşlar centılmen yok mu aramızda ya zpoınt'i alacak , ben alırdım ama artçım var bu nası dayanısma :farao:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
ben 18:00 da nişantaşı'nda olucam ordan kadıköye geçicem. Eğer zpoint kardeşimiz beşiktaşa falan gelebilirse, ya da mecidiyeköy, ordan alabilirim tabiki. ne diyosun zpoint??
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
arkadaşlar moda yazdıklarım salıpazarı yanlış anlaşılma olmasın yine :)
yer ayırma konusunda moda şuanda 15 kişiden fazla görünüyor bilginize. ( miya :)

yarın hava bugünkü gibi görünüyo kaynaklarda.parçalı bulutlu 21 derece.
su sıcaklıı 9 derece toprak sıcaklıı 4 derece ( bu kısmı salladım aramızda solucan falan yok heralde:)


Colakoglu
dejavuVXR ( moda )
Kobayashi +1 (moda)
conqueror +1 pınarrr (tophane)
biscuit + zeynep yinge ( moda )
tuna_tour
peril +1 (moda )
jameika34 + yenge ( moda )
morpheus +kuzeni
burak786
federal (araba ile) ( moda )
gaffar
mondialci
mete_han
miya (moda)
mertmertmert (tophane)
mercuryhepat (tophane)
freeozkan
scuba + yinge ( moda)
zpoint (tophane )
omurceylan ( tophane )
zuhtupasa ( moda )
nmic ( moda )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayde bakalım tophaneciler , modacılar ...... bir'ki bir'ki :)

:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zpoint nerdendi??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide kaç kilo? :cherry: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
altug çalış biraz
listeyi güncelle.... :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
neyi güncelliyim hoca güncel ya işte?? zpointin kilosunumu yaziimm listeye yoksa :))
yaw siz her forum başlıını açanla bööle uuraşıyosanız korkarım bidaa başlık açmaya:)) yoksa beni bezdirmek içinmi anlaştınız:)

liste güncel valla.bişeymi kaçırdım?

ha? ne ? bisesmi geldi? mutfakta birimi var?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir dahaki toplantımızın adı "mutfakta birimi var" olsun ööleyse :) :thumleft:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
bi olay vardır bilirsiniz.

bak olum mustafa seninde avatarın zat 150 benimkide.bugünden soora artık seninki zat 150 kemal olsun...


valla aranızda anlaşıp bişeyler yapın çok fena karışıyo.kızılaymı daattı bu avatarları muhahahahahahehehe...

öhöm!

karışıyo işte...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimkinin üstünde mertmertmert yazıo abicim kocaman :king: daha ne olsun ki yaaa :cat:

ama illede ööle diosan , bana mustafa zat 150 diebilirsiniz :bounce:

sorun diil
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
dostlar ben bostancı civarından arabayla modaya gelecem , gelen varsa aliim yoldan, tophaneye gelemiyorum çünkü malum araç trafiği, aslında gelmek istiyorum , iftardan sonra köprü boş olurmu acaba ? :pr:
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
arkadaşlar haritaya baktım ama moda net değil ben tarif ediyim adamları arayıp kesinleştirdim zaten ama sayıyı 20 diyorum artık şimdi tekrar aricam ben tarif ediyim mekanı bilen varsa işimiz çok kolaylaşır yada birileri erken gelip keşif yapsın derim önceden
ŞİMDİ MEKAN : moda caddesi yani bahariyenin sonunda moda havuzu(mc dopnalds havuzu ) vardır (oraya gitmek için ya toplu olarak bahariyeyi geçeceksiniz yada salı pazarından direk hasırcıbaşına çıkıp devam dedceksiniz).havuzdan düz aşşaya doğru inin orda TEK BÜFE var , tek büfe den SOLA dönün o cadde MODA CADDESİ. ama galiba sağa dönüş yok yapın bişeyler artık trafiği bi süre katletseniz kimse bişey demez herhalde .ordan döndüğünüzü varsayıyorum en fazla 10 -15 metre ilerde sağda 2ND HOUSE diye biyer oldujkça renkli göze batar ama küçük dikkat edin .
KOBAYASHİ telimiş özelden gönderiyorum bişey olursa ararsınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
b]Kobayashi[/b], abi moda tayfası 18:30 salı pazarımı değişşiklik var mı yaw ?????[
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst