selam arkadaşlar ben anadolu yakasındayım ama daha yolun cok başındayım sanırım ne motorsikletim var nede ehliyetim bazı arkadaşlar sagolsun yardımcı olduda motorsikletler hakkında bilgim oldu
ehliyet kursu 2 hafta önce başladı
2 ay içinde gezilere katılmayı dört gözle bekliyorum malum ehliyet ancak çıkar.
Hepinize iyi eglenceler dilerim
NOT: Kışında aktivite varmı ?
ehliyet kursu 2 hafta önce başladı
2 ay içinde gezilere katılmayı dört gözle bekliyorum malum ehliyet ancak çıkar.
Hepinize iyi eglenceler dilerim
NOT: Kışında aktivite varmı ?