8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
128
selam arkadaşlar ben anadolu yakasındayım ama daha yolun cok başındayım sanırım ne motorsikletim var nede ehliyetim bazı arkadaşlar sagolsun yardımcı olduda motorsikletler hakkında bilgim oldu
ehliyet kursu 2 hafta önce başladı
2 ay içinde gezilere katılmayı dört gözle bekliyorum malum ehliyet ancak çıkar.
Hepinize iyi eglenceler dilerim
NOT: Kışında aktivite varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi ana sayfadan baktımm akşam 18:00 imiş buluşma saati sorun yok çözdüm vallahi olayı tek başıma bravo bana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercuryhepat, yaw şu benim makinayada bi müşteri bulsan kardeşimmm ne iyi olurdu yaww
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
valla biscuit cim.. bundan 1 hafta önce gelseydin hazır müshterim vardı ama shansına küs artık. lakin kulagım delik olsun.. sen makinaya ne istedgini, extra aksesuarlarını filan özel mesaj olarak at bana bi ara.. bakarız bi icabına, belli mi olur...
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
ALTUĞ ; düzelttim yanlışı
YA ARKADAŞLAR haketten toplu sürüşlerde ehliyet problem oluyomu :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
miya, vallahi geçen hafta riva da 28 motor vardı ve kavacıkta polislerin önünde durduk sadece gelip sordular nerey böle diye ve kerpeye gittiğmizdede baya kalabalıktık çok şükür hiç bişey yaşamadık çınarçıkta yoktum ama ordada baya bi kalabalık gidildi yine sorun yoktu yani kısacası sorun yok =) :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercuryhepat makinasını satmış , çok kötü oldum ben beyler.... yarınki olayımız için de bi deişiklik olabilir... benim açımdan yani , olumsuz manada.......
:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert, mercury i artçı al kardeş sende sorun ortadan kalksın tabi senin artçın yoksa...
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
degerli üyeler... motorumu sattıgımı belirtmishtim yukarda hatırlarsanız... :santa:
mert kardeshimi yanlız bırakmak gibi oldu biraz bu, resmen sattık adamı iimi.
lakin bu çin makinaları yüzünden degerini yitiren yamaha vs.. piyasasının suchudur. 3liraya aldıgım ve aslanlar gibi baktıgım ybr mi bugün ikindi sularında ani bir kararla, 2 liraya zor sattım. bu organizasyona yaya da olsa gelicem ve en kısa zamanda biraz daha büyük bi makinayla karshızda olucam.. sözüm söz......

rüzgarın hastasıyım, makinanın ustasıyım... :cat: :cat:
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
merhaba arkadaşlar,
Madem iftar moda da yapılıyor neden nargile için tophane ye gidiyorsunuz ki? Moda da tophane deki cafeler kadar laçka olmamış ve bence hepsinin nargilesine on basan Rembetiko var. Reklam yapmıyorum gerçekten çok iyi nargilesi var bilen bilir. Dondurmacı alinin orada. Benimki sadece bir fikir tabiki. Reklam gibi oldu ama beleş kablosuz bağlantıda var içerde 256KB ADSL. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cafein, kardeşim karar alınmış bu saatten sonrada karardan dönülmez çünki kendini bu programa göre ayarlamış arkadaşlar var o yüzden zor. :cat: başka zaman inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isyankar oldum vallahi billahi yaaaa :pr:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
miya iyiki düzeltmişsin he.yarın sağ sol çalışalım biraz:)) aşağıda snin cümlen var bi oku bakiim sonuna kadar neyi düzeltmişin:) bi sağ bi sol:)

tek büfe den SOLA dönün o cadde MODA CADDESİ. ama galiba sağa dönüş yok yapın bişeyler artık

sağamı dönelim solamı yaaaa:)

neyse ben mekanı gördüm yarın sorun olmaz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee ben bi sahur yapim kardeşlerim yarın salı pazarında görüşürüzzz tabiki öğlende nette herkezlere iyi gecelerrrrrrr :rendeer: :thumleft:
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
130
tekten sola dönünce trafik drekt olarak modaya akıyo..tekyön ali ustaya dogru, anadolu tayfasııııııııııııı
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
ya ben harita için uğraşiom ama cok genı bi alan salı pazarımı yok moda nın harıtasını ıstıoyorsunuz

ona gora yapıgım :pr:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önce salı pazarını yapmanda fayda var...

eğer biliyorsan gideceğimiz yerin haritasını da ardından koyabilirsin :cat:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
arkadaşlar kabaca salıpazarının hritasını yaptım

kadıkoy belediyesi minibus yolu fenerbahce stadı sogutlucesme tren ıstasyonun orda kime sorsanız gosterır fazla ayrıntıya giremedim işinize yarar umarım

link : www.aktifiriyiloto.com/har1.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst