600f e geçiş bakarsanız sevinirim yardımınıza ihtiyacım var!!!

Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Test sürüşü günlerine git. Daha çok tecrüben olur. Meselam Harley tecrüben gördüğüm kadarıyla yok. Yamahanın test sürüşlerine git oradan da bir kaç model yazarsın. Yarım saatten fazla sürmene gerek yok. CV çok model ve farklı CC olsun yeterli.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Test sürüşü günlerine git. Daha çok tecrüben olur. Meselam Harley tecrüben gördüğüm kadarıyla yok. Yamahanın test sürüşlerine git oradan da bir kaç model yazarsın. Yarım saatten fazla sürmene gerek yok. CV çok model ve farklı CC olsun yeterli.

Harley tecrübem yok sadece regal raptor sürdüm bir ay falan 150 cc lik
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Cıks olmaz. Harley olması lazım. Yamaha, Kawasaki gibi matorları da kullan yarım saat, 15 dakika filan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mt07 de grubumda var , canim sıkıldikca biniyorum, 3 cu viteste tekere kalkmiyor oda ama banami anlatiyorsun :cherry: gel ogret nasil kaldiriyon, bizde sebeplenelim.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Test sürüşü günlerine git. Daha çok tecrüben olur. Meselam Harley tecrüben gördüğüm kadarıyla yok. Yamahanın test sürüşlerine git oradan da bir kaç model yazarsın. Yarım saatten fazla sürmene gerek yok. CV çok model ve farklı CC olsun yeterli.

Ahahahaha :queen: Yurdumun zeki insanlarına bayılıyorum .. Inceden inceden dalga gecmeler.. Harikasiniz :cat:
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
70 km tecrübe. Alip hemen limitlerde kullanmayacak bilgiye sahipsin. Motoru tanıman bence kısa sürer.Sonra motorun keyfini çıkart. Benim her zaman yaklaşımın adım adım eğitimle olmalı bu isler şeklinde fakat her adama bu soylenmez 70 km çok iyi rakam. Ss 4 silindir makinalar veya kuvvetli makinalara geçerken standart bir yaklaşım var,bunu biraz karşıdaki kullanıcıya göre gözden gecirerek akıl vermek çok daha doğru olur düşüncesindeyim. Genç kardeşimiz ilk vitesli motorum 600f alicam mi yazmış?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Ahahahaha :queen: Yurdumun zeki insanlarına bayılıyorum .. Inceden inceden dalga gecmeler.. Harikasiniz :cat:

Boşver takma kafay herkesin kendi adamlığı kendi kişiliği her konuyu dalga konusu yapacak olan dallama çok burda adam yerine koymamak lazım boşverin eğlensinler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

70 km tecrübe. Alip hemen limitlerde kullanmayacak bilgiye sahipsin. Motoru tanıman bence kısa sürer.Sonra motorun keyfini çıkart. Benim her zaman yaklaşımın adım adım eğitimle olmalı bu isler şeklinde fakat her adama bu soylenmez 70 km çok iyi rakam. Ss 4 silindir makinalar veya kuvvetli makinalara geçerken standart bir yaklaşım var,bunu biraz karşıdaki kullanıcıya göre gözden gecirerek akıl vermek çok daha doğru olur düşüncesindeyim. Genç kardeşimiz ilk vitesli motorum 600f alicam mi yazmış?

Öncelikle teşekkür ederim düşünceniz için. Ne yazıkki buraya cevap vermek yerine dalga geçmeye gelen cahil arkadaşlarımız çok. Ve soruları gözleri ile okumadığı açıkca ortada insan gibi sorulara insan dışı varlık gibi cevap yazmak sanki kendileri profesyonel motorcuymuş gibi ezmeye ve dalga konusu yapmaya çalışan çok olduğu için umursamamak lazım :) tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
600 f dedigin motor cigerli makina 49.950 km de diye ilanlarin kralidir o motoru ustaya goster yoksa usta sana japonyanin parca foyatlarini gosterir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst