600f e geçiş bakarsanız sevinirim yardımınıza ihtiyacım var!!!

Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Öncelikle hepinize merhabalar abilerim kardeşlerim. Yaşım 20 17 yaşından beri kuryecilik yapıyorum. Toplamda 70 bin km civarı tecrübem var. Bunların arasında cbf 150-megelli 250 r- cbr 250 r - MT 07 ve bir kaç tane daha motor sürmüşlüğüm var mt 07 yi yakın zamanlarda sürdüm yaklaşık yarım saat civarı kullanma imkanım oldu hiç zorlanmadım 2 yıldır ehliyetim var. Fakat ben 4-5 ay içinde kışın 600 f almak istiyorum. 600 cc ve 1000 cc motor süren abilerimin çoğu dikkat edersen ve eğitim alırsan zorlanmadan sürersin diyorlar ama 2-3 kişi aklımı karıştırıyor. Alma alırsan ölürsün gibi cümleler kullanıp beni sinir ediyorlar. Bende size de danışayım dedim. Sizin düşünceleriniz nedir acaba?
 
Katılım
18 May 2012
Mesajlar
232
Az sonra forumdan inanılmaz tepkiler alıcam ama söylemeden edemedim. Hayatımda kullandığım ilk motosiklet Honda CBR 600f (2004 model) ve kullandığımda 24 yaşımdaydım. 18 yaşımdan beri de her gün trafikte araç kullanırım. Sakin bir yapıya sahibim, hızı severim ama yapmam. İlk önce kuzenim vites olayını anlattı. Daha sonra direksiyona geçtim ve artçı olarak arkama bindi. Kaldırımdan yavaşça ana yola çıktım. 1,2,3 derken zaten çok sakin olmama rağmen 150 km hızı geçmiştim. İnanılmaz bir zevk aldım. Adrenalin ve G kuvveti beni benden aldı. İlerleyen zamanlarda G kuvvetini daha iyi hissetmek için seri kalkışlar yaptım. Toplamda 200 km ancak kullanmışımdır. Aradan 8 yıl geçti ve o tutku beni hiç bırakmadı. Şimdi CBR 250R sahibiyim. Senin tecrübelerine bakılırsa çok rahat kullanırsın.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Mt 07 de öyle çok güzel bi makina acayip tork var tepkileri boşver sonuçta başarmışsın teşekkür ederim yardımın için ☺
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
13167196_482586551938576_1897640263_n.jpg


Al da gör hafız en fazla patlarsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En genci son uretim tarihi olan 2006 yilindan kalma 11 yasinda motor alacaksin, farkindasin degilmi? 11 yasinda, 4 silindir, spor bir motor ustelik, hemde zamaninda apacilerin cok ragbet ettigi, peynir ekmek gibi satilip el degistiren 600f
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
valla hacı söylediğine göre yol tecrüben,kar kış tecrüben,tehlike tecrüben varmış,mış diyorum orasını sen biliyorsun.gaz açmasını biliyorsan nerede basılmaz biliyorsan sıkıntı yok


Aynen kar kış tecrübem var dediğim gibi kuryeyim tabi kurye diynce aklına tesisatı son ses açıp deli gibi süren değil 25-30 yaşında biri gibi nerede ne yapmasını bilen biriyim. Kar kış yağmur hepsinin tecrübesini yaşadım kazalarım oldu ( 3 kazam oldu 3 ünde de karşı taraf suçluydu) kendime güveniyorum artçı olarak çok gezdim 600 f ile ama dediğim gibi bir kaç sinir bozucu arkadaşım alma ölürsün diyolar ayar oluyorum bende birde form açıp fikir alayım dedim ölür müyüm ölmez miyim diye 😂
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
61
usta açıkcası benımde sürdüğüm 2. motor 600 f di bostancı sahilde bir yapıştırdım 205 . motoru 3 saat önce almıştım . 4. virajı alamadım vede kaldırıma doğru gitmeye başladım yavaş laya yavaşlaya 110 gibi bir hızda yüksek kaldırıma çarptım vede motordan uçtum ( kapri vede kısa kollu vardı üstümde) allahtan kaskım vardı kafam yere 3 kere falan tak tak tak diye çarptı , yere düşünce omuzumda zedelenme oldu vede sağ tarafım komple soyuldu neredeyse kemik gözükecekti . Sonra motor 1 hafta sonra çalındı . Hem üzüldüm bi yandan da büyük ihtimal ölecektim ben o motorda diye düşündüm.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
En genci son uretim tarihi olan 2006 yilindan kalma 11 yasinda motor alacaksin, farkindasin degilmi? 11 yasinda, 4 silindir, spor bir motor ustelik, hemde zamaninda apacilerin cok ragbet ettigi, peynir ekmek gibi satilip el degistiren 600f

Evet farkındayım 600 f i seçmemdeki amaç zaten çok satılıp parçasının kolay bulunması sonuçta ne kadar tecrübem olursa olsun ilk 4 silindirli motorum olucak düşme riskim var ve yeni model bir motor ile düşmek yerine eski modeli tercih ediyorum en azından 5-6 aylığına yani bir sezonluk sonrasında zaten değiştiririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

usta açıkcası benımde sürdüğüm 2. motor 600 f di bostancı sahilde bir yapıştırdım 205 . motoru 3 saat önce almıştım . 4. virajı alamadım vede kaldırıma doğru gitmeye başladım yavaş laya yavaşlaya 110 gibi bir hızda yüksek kaldırıma çarptım vede motordan uçtum ( kapri vede kısa kollu vardı üstümde) allahtan kaskım vardı kafam yere 3 kere falan tak tak tak diye çarptı , yere düşünce omuzumda zedelenme oldu vede sağ tarafım komple soyuldu neredeyse kemik gözükecekti . Sonra motor 1 hafta sonra çalındı . Hem üzüldüm bi yandan da büyük ihtimal ölecektim ben o motorda diye düşündüm.

Geçmiş olsun kardeşim hayırlısı buymuş çalınması yani. Sürat seven birisi değilim ama bu demek olmuyo ki uzun yolda 60-70 ile gidicem. Basılcak yer var basılmıycak yer var ki motoru alır almaz trafiğe atlamayı düşünmüyorum öncelikle ekipmanları tamamlıyorum zaten. Aldıktan sonrada motoru bi eğitim alıp bir kaç gün kapalı alanda sürdükten sonra yavaş yavaş trafiğe çıkmak. Mt 07 de anladım gücün ne demek olduğunu tek ben vardım mt 07 nin üstünde. Çok geçmiş olsun bu arada sanada
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
600f mt 7 den kolay emin olun. Mesele sürat yapmak. Tecrübesiz adam 600f e göre mt de daha çabuk patlar
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
600f mt 7 den kolay emin olun. Mesele sürat yapmak. Tecrübesiz adam 600f e göre mt de daha çabuk patlar

Mt 07 ye kendimi denemek için binmiştim trafikte felan kendimi test etmek için ve gücünü anlamak için 40-50 km/h ile giderken 3 viteste gazı açtığımda tekere gelen bi motor. Bu kadar güçlü olmasına rağmen sanki yıllarca o motor benimmişde binlerce km yapmışım gibi bi his uyandırdı içimde hiç bir şekilde zorlanma korku veya gaza gelme olmadı motorun sahibi a ehliyeti dersi veriyordu aynı soruyu ona sorduğumda ise bana şu cevabı verdi " ben senin bu kadar güzel süreceğini beklemiyordum bu motora böyle hakim olduysan 600 f için hiç aklında soru işaretleri kalmasın" demişti basıl sürdüğümü de giderken ve gelirken görmüştü.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
403
Ben 600f kullanıcısıyım. Nasıl sürersiniz bilmiyorum motoru ancak anlattıklarınıza bakılırsa tecrübelisiniz. Tecrübeden kasıt düz yolda gitmek değil. Daha çok trafikteki tehlikeler, duruma göre karar verebilmek ve uygulayabilmek gibi şeyler. Kurye olduğunuz için de iyi bir trafik tecrübeniz olduğunu varsayıyorum. 600f alıp bir kaç gün trafiğe kapalı bir yerde motoru tanıyıp, gaz tepkisini, fren mesafesini herşeyini sindirdikten sonra bence sorun yaşamazsınız.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Ben 600f kullanıcısıyım. Nasıl sürersiniz bilmiyorum motoru ancak anlattıklarınıza bakılırsa tecrübelisiniz. Tecrübeden kasıt düz yolda gitmek değil. Daha çok trafikteki tehlikeler, duruma göre karar verebilmek ve uygulayabilmek gibi şeyler. Kurye olduğunuz için de iyi bir trafik tecrübeniz olduğunu varsayıyorum. 600f alıp bir kaç gün trafiğe kapalı bir yerde motoru tanıyıp, gaz tepkisini, fren mesafesini herşeyini sindirdikten sonra bence sorun yaşamazsınız.

Evet trafik hakkında belkide tahmin edilenden daha çok tecrübem var. Tabi her gün dahada fazla tecrübe ediniyorum sonuçta motosiklet sürücüsü için hiç bir zaman tam tecrübe olmaz her gün başka birşey öğrenir. Trafikte kimin nerden çıkacağı nerede durup nerede gidileceği af edersiniz ama hangi öküzün nereden fırlayacağını üç senedir her gün motosiklet üstünde olduğum için biliyorum az çok hâlâ da devam etmekteyim işime kuryeliğe. 600 f i alınca zaten benim düşüncemde o şekilde kapalı alanda çalışmak bi kaç gün zaten aralık- ocak gibi düşünüyorum almayı Allah kısmet ederse. Yaza kadar kuryeliğe devam yaza da 600 f ile başlamak planım. Düşüncelerim bu şekilde yani :) teşekkür ederim bu arada :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mt 07 ye kendimi denemek için binmiştim trafikte felan kendimi test etmek için ve gücünü anlamak için 40-50 km/h ile giderken 3 viteste gazı açtığımda tekere gelen bi motor. Bu kadar güçlü olmasına rağmen sanki yıllarca o motor benimmişde binlerce km yapmışım gibi bi his uyandırdı içimde hiç bir şekilde zorlanma korku veya gaza gelme olmadı motorun sahibi a ehliyeti dersi veriyordu aynı soruyu ona sorduğumda ise bana şu cevabı verdi " ben senin bu kadar güzel süreceğini beklemiyordum bu motora böyle hakim olduysan 600 f için hiç aklında soru işaretleri kalmasın" demişti basıl sürdüğümü de giderken ve gelirken görmüştü.

Az atın biraz
Ne 600f miş be zamanında 2 tane sahibi oldum 3 cü veiteste tekere geldiğini görmedım daha :D Benim 2015 model 1000rr gazı açınca 3 cü viteste tekere gelmiyor senin kullandığın 600f de turbomu vardır hayırdır? :queen:
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
340
600f 600 racing ler arasında en gariban olan ama giriban diyede gitmiyo değil makina 240-250 yi görüyor
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Az atın biraz
Ne 600f miş be zamanında 2 tane sahibi oldum 3 cü veiteste tekere geldiğini görmedım daha :D Benim 2015 model 1000rr gazı açınca 3 cü viteste tekere gelmiyor senin kullandığın 600f de turbomu vardır hayırdır? :queen:

İyi oku kardeşim 600 f den mi bahsediyorum orda?? Mt 07 den bahsediyorum 3. Viteste düşük hızda giderken gazı aç bakalım ne oluyor. Gözünüzle okuyun öyle cevap verin. Aynı zamanda soru bu değil başka birşey soruyorum siz ne diyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

600f 600 racing ler arasında en gariban olan ama giriban diyede gitmiyo değil makina 240-250 yi görüyor

Evet bunu biliyorum ama sorumuz bu değil
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Sen kafanda bitirmişsin halen ne diyorsunuz diye sorman anlamsız burda kim sana dil dökse sen yine gidip alıcaksın onun için hem kendi zamanını ve başkalarının zamanı boşa israf etmeyin alın kulanın patlarsanız saten haberi buraya düşer rahmet okuruz yaşarsanız bilgi birikimlerden forumdaşlarıda bilgilendirmiş olursunuz
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
101
Sen kafanda bitirmişsin halen ne diyorsunuz diye sorman anlamsız burda kim sana dil dökse sen yine gidip alıcaksın onun için hem kendi zamanını ve başkalarının zamanı boşa israf etmeyin alın kulanın patlarsanız saten haberi buraya düşer rahmet okuruz yaşarsanız bilgi birikimlerden forumdaşlarıda bilgilendirmiş olursunuz

Bi helvacı daha tamam kardeş sadece tamam diyorum size insan gibi konu açıyoruz direk helva muhabbetleri neyse tamam :) sağol
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Bi helvacı daha tamam kardeş sadece tamam diyorum size insan gibi konu açıyoruz direk helva muhabbetleri neyse tamam :) sağol

Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır... Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır

Mücizemi bekliyorsun anlamadımki




İla helva diyosun yane
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst