- Katılım
- 24 Eki 2006
- Mesajlar
- 712
Elitexc arkadaşımız fikirlerini çok güzel açıklamış.Elindeki paranın üzerine biraz koyman lazım ama...
En mantıklısı xt660r olur.= Yüksek model+düşük yakıt+uygun fiyat+diğer modellere göre parçası daha kolay bulunur+Bakım masrafları daha az+sıkıştığında kolayca satabilirsin.
En mantıklısı xt660r olur.= Yüksek model+düşük yakıt+uygun fiyat+diğer modellere göre parçası daha kolay bulunur+Bakım masrafları daha az+sıkıştığında kolayca satabilirsin.