6000 TL'ye ne önerirsiniz?

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Elitexc arkadaşımız fikirlerini çok güzel açıklamış.Elindeki paranın üzerine biraz koyman lazım ama...
En mantıklısı xt660r olur.= Yüksek model+düşük yakıt+uygun fiyat+diğer modellere göre parçası daha kolay bulunur+Bakım masrafları daha az+sıkıştığında kolayca satabilirsin.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Xt nin düşük tüketmi konusunda soru işaretleri var kafamda ama sonuçta iş birazda sürücüde bitiyor ama kafamda şöyle bi yol göründü ; esasında şu satılan motoru çok istiyordum ama olmadı kısmet ; önce bi 250 ybr ve ardındanda Xt olabilir diye düşünüyorum..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Xt nin düşük tüketmi konusunda soru işaretleri var kafamda ama sonuçta iş birazda sürücüde bitiyor ama kafamda şöyle bi yol göründü ; esasında şu satılan motoru çok istiyordum ama olmadı kısmet ; önce bi 250 ybr ve ardındanda Xt olabilir diye düşünüyorum..

onca araştırmadan sonra ybr 250:silent::pr::pr:
yazık bence... 5 para vermem o motora. trafik polsilerine sorsana bir, yorumları ne olacak... ben sormuştum...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
onca araştırmadan sonra ybr 250:silent::pr::pr:
yazık bence... 5 para vermem o motora. trafik polsilerine sorsana bir, yorumları ne olacak... ben sormuştum...

İstanbul'da ben rastlamadım polis Ybr ama siz sorduysanız ne dediler merak ettim ; hakikaten üzerinde çok tartışılan bi motor oldu bu ama beni çeken düşük yakıt tüketimi ve sağlamlığı...
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İstanbul'da ben rastlamadım polis Ybr ama siz sorduysanız ne dediler merak ettim ; hakikaten üzerinde çok tartışılan bi motor oldu bu ama beni çeken düşük yakıt tüketimi ve sağlamlığı...

kullanım sıklığına bakınca hyo 250 den bile az.
ben polsilere sorduğumda ( işim dolayısıyla biraz fazla görüşürüm) 5 para etmez dediler. ben gs 500 kullandım. haaa, bir yorumunda gs 500 için yağ soğutma demişsin, hayır hava soğutmadır sadece. fanı vs bişeyi yoktur ama hararet yapmaz.

ama klr 650, kle 500 de düşünebilirsin.

özellikle klr kullanan bir arkadaşım avrdı, ben gs 500 ile peşine takılmıştım. 4000-5500 arasına bulabilirsin.

hem de her yola rahatlıkla gider...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
XT660 varken açıkçası başka motora bakmam. Ama düşük kilometreli bir XT sizin bütçenizin %60 üzerinde ne yazıkki.. Bitik bir makine almaktansa 250'Lik alternatiflere yönelmek daha makul.

Tamamen kişisel yorumumdur; 250cc kategorisinde VTR alamıyorsanız (ki çok pahalı) en iyi alternatif GT250'dir. Ben olsam YBR250'ye o kadar para vermem.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
yürekçe değişik alternatifler sunduğun içinde sağol her iki motoruda forumlardan takip ettim hatta Kle için topikte açtım ama yeterince bilgiye edindim desem yalan olur; dediğin gibi 4000-5500 aralığında sorunsuz klr bulursam hemen atlarım ama kle için biraz daha kesenin ağzını açmak gerek gibi;

NoVaRiX , dediğinde haklısın düşük km xt için çok fırın ekmek yemek gerek ama 250 lik alternatiflerde cbf,hyo ve Ybr den başka seçenek yok , dediğim gibi Comet seçeneklerim arasındaydı ama ben hor kullanıyorum motoru yeri gelince tarlalara , stabilize yollarada giriyorum ve Comet'in buna dayanacağı konusunda kafamda :silent: var ..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
hayatta ybr250 almam hele o paraya =) bence sende almamalısın XT660 olabilir..ER-5 yazmıstım bide en basta
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
lüleburgazda hakan ustada 98 model bayandan 600 f var 27000 km de motor hiç ellenmemiş bizzat kendim sesini dinledim on numara kefil olabileceğim nadir makinalardan ilgilenirsen bilgin olsun
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
lüleburgazda hakan ustada 98 model bayandan 600 f var 27000 km de motor hiç ellenmemiş bizzat kendim sesini dinledim on numara kefil olabileceğim nadir makinalardan ilgilenirsen bilgin olsun

98 den beri 27000km yapan makinadan şüphe ederim ben.
27.000/11 yıl : 2454 km. yılda.... ayda 204km....

inandırıcılıktan uzak... hangi bayansa o, gerçekten "BAYMIŞ" :bounce:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
98 den beri 27000km yapan makinadan şüphe ederim ben.
27.000/11 yıl : 2454 km. yılda.... ayda 204km....

inandırıcılıktan uzak... hangi bayansa o, gerçekten "BAYMIŞ" :bounce:

makinayı görmeden bende aynı şekilde yorumlarım ama ön yargı dedikleri bu olsa gerek kafana göre bilader yardımcı olmak isteyenlerinde şevkini kırma sonuçta hiç bi menfaatim yok
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Tet tek ele alırsak Gt250; açıkcası malzeme işçiliği açısından yanaşmak istemiyorum; dediğim gibi biraz hor kullanıyorum ama motor gücü ve yakıt olarak ideal görünüyor;

Ybr250; açıkcası hoş bi motor ve şimdiye kadar Cbf250 den duyulan kronik problemleri bu motorda duymadım ve yakıtta süper gerçekten ama insan işte içinden diyor; yahu bunu alacağın paraya 500 lükte alabilirsin:silent: ve forumlarda okuyorum şöyle bi kanı var 500 cc ye binmeden motosikletin keyfine varamzsın vs. türü şeyler, işte insanın aklınada bunlar gelmiyor değil

Er-5; esasında Ybr250 ile kendileri arasında çok gidip geliyorum ama aralarında epey bi tüketim farkı var ve Er-5 ler nispeten Ybr lerden daha eski model olacaklar ve şuan ülkemizde sıfırının satılmamasıda bi handikap mıdır bilemiyorum ve amortisorlerinin biraz sert olması , stabilize yollarda nasıl sonuçlar doğurur bilemiyorum ama cc/fiyat oranı iyi bi motor olduğu düşüncesindeyim;

Gs500'ü pek araştırmadım ama tek silindir yağ soğutmalı ve oturuş pozisyonu olarak biraz daha yatık bi motor olduğunu ve Er-5 e göre biraz daha az yakıt tüketiminin olduğunu duydum;

Xt660r ise esasında hala üretilen , sanırım enjeksiyonlu ve yakıt tüketimi sakin kullanımla diğer 500 cc lere göre daha az olan , dağa taşa giren ama vergisiyle ve bilmiyorum ama bakım maliyeti durumu nedir yüksek mi:silent: vs. hakkında cok fazla bilgi sahibi olmadığım ama hoşuma giden bi model

Cbf500; ise 500 cc kategorisine göre biraz pahalı ; albenisi olan ama er-5 ile kıyasladığımda ; sonuçta 500cc'ye bineceksem neden 2000 TL fazla veriyim diye beni düşündüren bi motor ama sonuç olarak bu saydığım bütün modellerin yedek parça ve bakım maliyetleri konusunda çok bilgili değilim ve yedek parçaya en az gereksinim duyacak ve bakımıda kolay yapılabilecek bi model olması daha iyi tabiki..

bende motorunu satmaya niyetli biri olduğum için karşılaştırma olayına fazla girip diğerlerini karalamış olmak istemiyorum:bounce:.
--gezilere çıkacağını ve her cc den motor olacağını düşün, bunların arasında 250 lik yeterli olacakmıdır, yada bana yeter diyorsan olabilir:bounce: eyer yeterse tercihim kesinlikle ybr olur.
--500 lük dersen o paraya 600 lükte alabilirsin ama hem şehir içinde hemde gezilerde kullandığını düşün şehir içi trafikte 600 lük ne derece kullanışlıdır, hararet yaptırmadan çıkabilirsen:bounce: bir şey söyleyemeyeceğim.
--500 lükler arasında tercih dersen:bounce: :sen kendin çevrende varsa bin bak, sürüş konforu, oturuş rahatlığı, ve yormasını düşün hangisini tercih edeceğine kendin karar ver, uzun yol yapacağını, gerektiğinde şehir içindede kullanacağını düşün.dediğim gibi şu an satma durumunda olduğumdan fazla karşılaştırma yapmak istemiyorum.250 lik, 500 lük ve 600 lüklerin çoğuna bindim, yol yaptıklarım oldu.
ne seçersen hayırlısı olsun:cat:
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
bende motorunu satmaya niyetli biri olduğum için karşılaştırma olayına fazla girip diğerlerini karalamış olmak istemiyorum:bounce:.
--gezilere çıkacağını ve her cc den motor olacağını düşün, bunların arasında 250 lik yeterli olacakmıdır, yada bana yeter diyorsan olabilir:bounce: eyer yeterse tercihim kesinlikle ybr olur.
--500 lük dersen o paraya 600 lükte alabilirsin ama hem şehir içinde hemde gezilerde kullandığını düşün şehir içi trafikte 600 lük ne derece kullanışlıdır, hararet yaptırmadan çıkabilirsen:bounce: bir şey söyleyemeyeceğim.
--500 lükler arasında tercih dersen:bounce: :sen kendin çevrende varsa bin bak, sürüş konforu, oturuş rahatlığı, ve yormasını düşün hangisini tercih edeceğine kendin karar ver, uzun yol yapacağını, gerektiğinde şehir içindede kullanacağını düşün.dediğim gibi şu an satma durumunda olduğumdan fazla karşılaştırma yapmak istemiyorum.250 lik, 500 lük ve 600 lüklerin çoğuna bindim, yol yaptıklarım oldu.
ne seçersen hayırlısı olsun:cat:

Abi çok güzel açıklamışsın ; satma aşamasında olman çok önemli değil sen b urda arada kalmış birine yardımcı oluyorsun:) ; mantığım 250cc bi motor diyor çünkü şehiriçinde de kullanacağım ama kalbim 500cc al diyor işin zevkine var diyor ama hiç birini kullanmadım belki üstlerine bi kere binsem fikrim değişebilir , İstanbulda cbf500;er-5 ve Ybr250 olan arkadaşlar bana birer gün motorlarını kiralasınlar:p
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arkadaşlar anlayamadığım bir biçimde hyo kötülemesi yapılmış. ben daha yeni sattım comet'imi ancak malzeme kalitesi olsun ve diğer özellikleri ile ben oldukça memnundum motorumdan. ayrıca belirteyim ben zir. müh. ve motorumu köy yollarında ve tarladad çok kullandım ancak tık bile demedi. şehiriçinde hararet yaptığına şahit olmadım, istediğim zaman parçasını buldum ve alcak arkadaşlara diyorumki gidipte boşuna japon diye o makinalara paranızı dökmeyin fazla fazla. 650 comet oldukça tork'lu ve sürati yüksek bir makinadır. v motor olduğu için vibrasyon çok az. ben motoru ilk aldığımda konjöktürü ve yağını değiştirdim, en çok sorunu bunlar çıkartır. çok kaliteli tam sentetik yağ kullandım zira ucuz yağ kullanırsanız vites geçişlerinde takılma veya sarsıntı yapabiliyor. sorusu olan arkadaşlara comet'i çok detaylı anlatabilrim.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
arkadaşlar anlayamadığım bir biçimde hyo kötülemesi yapılmış. ben daha yeni sattım comet'imi ancak malzeme kalitesi olsun ve diğer özellikleri ile ben oldukça memnundum motorumdan. ayrıca belirteyim ben zir. müh. ve motorumu köy yollarında ve tarladad çok kullandım ancak tık bile demedi. şehiriçinde hararet yaptığına şahit olmadım, istediğim zaman parçasını buldum ve alcak arkadaşlara diyorumki gidipte boşuna japon diye o makinalara paranızı dökmeyin fazla fazla. 650 comet oldukça tork'lu ve sürati yüksek bir makinadır. v motor olduğu için vibrasyon çok az. ben motoru ilk aldığımda konjöktürü ve yağını değiştirdim, en çok sorunu bunlar çıkartır. çok kaliteli tam sentetik yağ kullandım zira ucuz yağ kullanırsanız vites geçişlerinde takılma veya sarsıntı yapabiliyor. sorusu olan arkadaşlara comet'i çok detaylı anlatabilrim.


Hocam bahsi geçen motor 650cc değil ki 250cc ; zaten 650 Comet ile 250 Comet arasında işçilik kalitesi bakımından epey fark olduğu söyleniyor ; gerçi seçeneklere 650 Comet de eklenebilir ama sonuçta 72hp güç, ağırlıklı şehiriçinde kullanılacak bi motor için yüksek bi güç bana göre, birde satmaya karar verildiğinde ne derecede satılabilir bi motor bilemiyorum bence Hyosung diğer japonlara göre bu konuda geride biraz belki Japon daha kaliteli belkide tüketicinin kafasında Japonlar bu şekilde yer ettiğinden daha çabuk satılabiliyor ; Comet650 sanırım DL650 ile aynı motora sahip ve muhtemlen yakıtlarıda aynı mıdır bilemiyorum ; öyleyse şehiriçi 5-5,5lt uzun yolda 4-4,5lt yakar gibime geliyor...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
evet ben 250cc kullanmadım hiç bilgimde yok o konuda seni yanıltmak istemem 650cc olandan bahsettim. işçilik olarak bence çok iyi çok yeterli. şehir içinde kullanımı bi naked ne kadar iyiyse bu makinada o kadar iyi . 72 hp iyi bir güç fazla gelirse o konuda birşey diyemem herkes kendi limitini bilir. ben satılık ilanı verdikten 1 ay sonra sattım referans bir süremidir bilemem ama çok bakan pazarlık eden oldu ama herkes adını pek bilmedikleri için endişeli ama binip deneme sürüşü yaptıktan sonra akıllarında soru işareti kalmıyor. yakıt konusuna gelince kardeşim ben şehiriçi hiç ölçüm yapmadım, ancak sehir dışı yan çantalar, tocase, depo üstü çanta 85 kilo benimle birlikte en düşük değer olan 3.4lt veya 3.6lt yi gördüm hız 80 idi. ancak makinaya nefes aldırmadan 170 km mesafede gaz açtığımda 7 litreyi geçitiğinide gördüm. ancak son limitlerle gidiyordum.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
konuyu ben de takip ediyorum. bu aralar yol için bir motor projem var. eğer başarabilirsem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst