- Katılım
- 28 Eki 2011
- Mesajlar
- 198
arkadaşlar bende yazın 250 si vardı 1978 model 6 silindir 380 kr yakıyordu km de.
sattım ama süper araba gaza bastınmı nere gideceğini şaşırıyordu hele uzun yolu harikadır.
şimdi 124 kasa 200 e var onun sürüş zevkini vermiyor.
280 serisi mersonun zamanının amiral gemisiydi. yakıtına dayanırsan zevk veriri.
sattım ama süper araba gaza bastınmı nere gideceğini şaşırıyordu hele uzun yolu harikadır.
şimdi 124 kasa 200 e var onun sürüş zevkini vermiyor.
280 serisi mersonun zamanının amiral gemisiydi. yakıtına dayanırsan zevk veriri.
Son düzenleme: