6000 tl otomatik mercesedes78 model makam aracı

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu akşam 420 sel sahibi birisi ile konuştum.
450 TL ye dolup 350- 400 km yol yapıyormuş 88 modeldi :) Bilmem anlatabildimmi. Buda yarısını yaksa yandı gülüm keten helva. Bu arada adamın ense kalın tüp felan taktırmamış ilk sahibi araba çiçek gibi .
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Bu akşam 420 sel sahibi birisi ile konuştum.
450 TL ye dolup 350- 400 km yol yapıyormuş 88 modeldi :) Bilmem anlatabildimmi. Buda yarısını yaksa yandı gülüm keten helva. Bu arada adamın ense kalın tüp felan taktırmamış ilk sahibi araba çiçek gibi .
hadi ya...
şehir içi 5 lt yakıyor diye fazla geliyordu:)
bu adam nasıl yapıyor, anlayamadım...
aman uzak kalsın öyle yakıcı şeyler:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Benim kizkardesimin kocasinin kayinçosunda 80 modeli vardi.
O da otomatik vitesdi.
Direksiyonun solunda bir kol vardi.
Belli bir suratle giderken o kola bir dokunuyordun, sonra bagdas kurup oturuyordun.
Hizi tak diye sabitliyordu.
binlerce km yol yapsan sanki yataktan yeni kalkmis gibi zinde hissettiren enteresan bir aletti.
Takla atip pert oluncaya kadar sadece bir kez sorun çikardi.
Aku bittimi bu otomatik meretler ittirilerek çalismiyor.:)
Kizkardesimin kocasinin kayinçosu bunu Yalova'da bizzat test etme imkani buldu.
Bursa Yalova yolunun Yalova girisinde bir tamircinin sorunu iki dakka içinde hallettigini de anlatir ama bence yalan söylüyor.:p
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi bizde 75 model 115 kasa 230.6 otomatik vardı süper bir arabaydı 75 model olmasına rağmen.Ben 2011 model araçlar da bulamıyorum ondaki konforu velhasıl paran varsa binmek için birebir.Ama satışları pek iyi değil sanırım araştırmak lazım.Hayırlısı olsun:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
değerli bilgi ve yazılarınız için çok sağ olun arkadaşlar temiz kağıdı ile ilgili bi sorun var vergi borcu olayı oçözümlenirse yüzde 90 alıcaz kısadan hatırlatayım binmicem elden çıkaracam hemen..çoğu arkadaş yazıları tam okumamış sanırım.. :rendeer:
buarada coq sana değinmeden geçemicem eniştemin kayınçosu desen ölürmüsün sanki....:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

aynısının beyazı vardı bende babuş. 1978 model 123 kasa 6 silindirli 280. mafyaya yeni girdiğimiz zamanlar o zamanlar, mersedes aldık diye ağzımız kulaklarımızda :)
çok güçlü araba, hayvan gibi gider amma deli yakar moruk. samimi söylüyorum arabayı durağın orda bırakıp otobüse metroya binerdim. kaliteli araba amma pahalı bir zevk. girme o işe.
ankarada sana bahsetmiştim bu konuyu hatırlarsan....
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Hic mercedese binmedim la, al da binek gezek, alemlere akak.
senle ne gezmesi 3yıldır bi buluşup çay içemedik.. gezelim desek 5 senede öle geçer..:queen: sanki urfadasın..:mrgreen: işin şakası tabi gezerek araba benden yakıt senden..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Valla ben uyandim okur okumaz ama gelde ispatla simdi :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
senle ne gezmesi 3yıldır bi buluşup çay içemedik.. gezelim desek 5 senede öle geçer..:queen: sanki urfadasın..:mrgreen: işin şakası tabi gezerek araba benden yakıt senden..

Henuz buna hazir degilim :p Bulusalim pasam, vermedin ki adresini 2 cay parasi vermemek icin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

SÜPER AKIL...:sunny: 39 YIL DÜŞÜNSEM AKLIMA GELMEZDİ...:sunny:

Bu gece igrenc espriler yapasim var ama kurban olarak seni secmek yanlis secim olur, biliyor ve susuyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
:cherry:
Karismiyom ben artik.
Mezit'le aranizda halledin.
Daha 39 yiliniz varsa tabi.:p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Henuz buna hazir degilim :p Bulusalim pasam, vermedin ki adresini 2 cay parasi vermemek icin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



Bu gece igrenc espriler yapasim var ama kurban olarak seni secmek yanlis secim olur, biliyor ve susuyorum.

bu hafta içerisinde buluşacaksanız bende damlarım :pl: hatta bugünn oralara gelme planım vardı ama gelemedim mezit ustam irfan abinin yanına gidecekti ne yaptı bilmem??
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu hafta içerisinde buluşacaksanız bende damlarım :pl: hatta bugünn oralara gelme planım vardı ama gelemedim mezit ustam irfan abinin yanına gidecekti ne yaptı bilmem??

geldi şekerim geldi sağolsun bol bol konuştuk çayımızı gayfemizi içtik senide andık kulakların çınlamıştır kesin :) hatta benim mersoyla mezitin resmini çektim du onuda yükleyeyim :)




durup dururken aklıma geldi dedim mezit allah aşkına şu arabaya bir binermisin (fıat 126 bıs) içeri zor girdi ,koltuk ayarı en sonda olmasına rağmen, direksiyon nereneyse apış arasına geliyordu, kafasını sürekli eğmek zorunda kaldı tavandan dolayı ,:cherry::queen: bu araba kesin mezit gibi adamlar için yapılmamış, zati aynı soruyu mezittte sordu bu araba kimler için yapılmış acaba :):cherry::queen:

vaktimiz yoktu ön koltuğu söküp meziti arkaya oturtacaktım anca o zaman uyum sağlardı :cherry::queen:

---------- Post added at 08:38 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

Benim kizkardesimin kocasinin kayinçosunda 80 modeli vardi.
O da otomatik vitesdi.
Direksiyonun solunda bir kol vardi.
Belli bir suratle giderken o kola bir dokunuyordun, sonra bagdas kurup oturuyordun.
Hizi tak diye sabitliyordu.
binlerce km yol yapsan sanki yataktan yeni kalkmis gibi zinde hissettiren enteresan bir aletti.
Takla atip pert oluncaya kadar sadece bir kez sorun çikardi.
Aku bittimi bu otomatik meretler ittirilerek çalismiyor.:)
Kizkardesimin kocasinin kayinçosu bunu Yalova'da bizzat test etme imkani buldu.
Bursa Yalova yolunun Yalova girisinde bir tamircinin sorunu iki dakka içinde hallettigini de anlatir ama bence yalan söylüyor.:p




:cherry::cherry::cherry::thumleft::thumleft::rendeer: iyi numara bunu aynen kopyalıyorum :cherry::rendeer:

---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:38 ----------

Bu akşam 420 sel sahibi birisi ile konuştum.
450 TL ye dolup 350- 400 km yol yapıyormuş 88 modeldi :) Bilmem anlatabildimmi. Buda yarısını yaksa yandı gülüm keten helva. Bu arada adamın ense kalın tüp felan taktırmamış ilk sahibi araba çiçek gibi .

benim bir mercedesim var diye alınır,, kapının önünde bol bol hatıra resmi çekilir , mahalle sakini konu komşuya hava yapılır :cherry::p canın sıkıldıkça içi dışı temizlenir , kapımda bir arabam var düşüncesi yerindedir ...

fakat yılın belli günlerinde eş dost toplanarak gezilebilinir yani :cherry: bu ne ulem 450 liraya depo doluyor 400 km yol yapıyor :) düz mantık 100 km de 100 lira abovvvvvvv


mezit sen bu arabayı alırken iyi düşün kanka 2 arkadaşta bir olsan gene kurtarmaz en az 5 kişi birlik olmak lazım mesoyla gezmek için :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst