İlk arabam 75 model 115 kasa 230.6 otomatikti. Her türlü arabayı kullandım, daha yeni Mercedesler de dahil, hiç bir otomobilden ondan aldığım hazzı alamadım...
Yalnız o arabayı gerçekten ve yalnızca otomobil sürmek istediğim zamanlarda kullanıyordum çünkü neredeyse taksi ile aynı miktarda yakıyordu

O sebeple canım özellikle otomobil kullanmayı çekmiyorsa taksi ile giderdim nereye gideceksem
Bir tavsiye, eğer o aracı alacaksan amortisörlerinin değişmemiş olduğundan ve sorunsuz olduğundan emin olmalısın. Keza şanzımanının da öyle. Çünkü bunlar tamiri çok zor ve pahalı, değiştirilmesi ise eziyet şeyler...