- Katılım
- 3 Şub 2013
- Mesajlar
- 612
Burada yorum yazan arkadaşların büyük kısmı sadece köprüyü düşünerek "sistem plakandan teşhis edip hesabından düşüyor" yazmış.
Asıl sorun giriş - çıkış gişesi üzerinden tahsil edilen ücretlerde.
Genelde giriş gişesi okumuyor, çıkış gişesi okuyunca da cezalı duruma düşüyorsunuz.
Ben sistemin çok da iyi niyetli çalışmadığını düşünüyorum işin açıkçası. Yoksa girişte okumayıp çıkışta okumasının bir mantığı yok.
Plaka gizleyen, plakasını söken arkadaşlarıma kızıyordum ama soyguncudan para kaçırmak akla en uygunu gibi.
Asıl sorun giriş - çıkış gişesi üzerinden tahsil edilen ücretlerde.
Genelde giriş gişesi okumuyor, çıkış gişesi okuyunca da cezalı duruma düşüyorsunuz.
Ben sistemin çok da iyi niyetli çalışmadığını düşünüyorum işin açıkçası. Yoksa girişte okumayıp çıkışta okumasının bir mantığı yok.
Plaka gizleyen, plakasını söken arkadaşlarıma kızıyordum ama soyguncudan para kaçırmak akla en uygunu gibi.