- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 893
- Konu Yazar
- #1
Çalışsın diye maaş ödediğim adamlar oturmuş düşünmüşler, yeni bir sistem geliştirmişler.
Artık köprü otoban geçişlerinde motosikletleri 6.sınıfa almışlar, HGS yi de dayamışlar kart bedeli 20TL den adam başı, oh maşşallah.
Az önce YKB den aldım. kart bildiğiniz kredi kartından farksız, yapıştırılabilecek bir etiket değil. kartın plastik kabını cama yapıştırıyorsunuz, kartıda içine koyuyorsunuz. artık akşam unutmusunuz, ya da off roadda-kasiste fazla sarsıntıdan düşer mi, orası size kalmış.
Eğitim sistemi gibi bir raya oturtamadılar ve saçmalıktan öteye geçemediler, ben buna sinir oluyorum.
ha bide güzellik yapmışlar, arkasına motosiklet çiziktirmişler. CBR 1100XX e benzettim ben
Artık köprü otoban geçişlerinde motosikletleri 6.sınıfa almışlar, HGS yi de dayamışlar kart bedeli 20TL den adam başı, oh maşşallah.
Az önce YKB den aldım. kart bildiğiniz kredi kartından farksız, yapıştırılabilecek bir etiket değil. kartın plastik kabını cama yapıştırıyorsunuz, kartıda içine koyuyorsunuz. artık akşam unutmusunuz, ya da off roadda-kasiste fazla sarsıntıdan düşer mi, orası size kalmış.
Eğitim sistemi gibi bir raya oturtamadılar ve saçmalıktan öteye geçemediler, ben buna sinir oluyorum.
ha bide güzellik yapmışlar, arkasına motosiklet çiziktirmişler. CBR 1100XX e benzettim ben