otomatik düşüyor beyler ...kartı okutma vs diye bişey kalmadı...hesabınızdan inceleyin sadece...ruhstaın içinde dursun çıkarmanıza vs gerek yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
hiç bir geçişimde kart okutmadım...ptt den aldım aynı kartdan...okutma diye birşey yok...isterseniz çöpe atın..bir kere aldıysanız almışsınızdır...olay bitti...
Sorumu tekrarlıyorum : " Mahmutbey gişelerden girdim ve kartımı okumadı, Ispartakule gişelerden çıktım. Normalde 2.5 tl ama hani kartımı okumadı ya hani nerden girdiğimi bilmiyor ya, çıkışta en uzun mesafeyi ceza kesmiyor mu bu meret ?" Neyi düşecek kartımdan ? Kaç para düşecek ?
Sorumu tekrarlıyorum : " Mahmutbey gişelerden girdim ve kartımı okumadı, Ispartakule gişelerden çıktım. Normalde 2.5 tl ama hani kartımı okumadı ya hani nerden girdiğimi bilmiyor ya, çıkışta en uzun mesafeyi ceza kesmiyor mu bu meret ?" Neyi düşecek kartımdan ? Kaç para düşecek ?
okumadığını nerden biliyorsun...uyarı levhası sağlıklı bilgi vermiyor...bana kaçış gösterdi geçenlerde tabela ama 2.75 alındı köprü geçişinde...1 hafta içinde o geçişinin açıklamasını göreceksin..istersen 150 km hızla geç okuyor..kapatmadığın sürece okur...
tek sıkıntı HGS li iseniz OGS den geçmeniz..OGS li iseniz HGS den geçmeniz...
köprüde sıkıntı yok hocam. girişi belli çıkışı belli. Otoyollarda sıkıntı.
Arkadaşlar, 6. sınıf HGS kartımı aldım, köprüden geçtim 2 kez, ikisinde de okudu.
Ama sonraki 3 geçişimi karttan düşmedi.
HGS websitesine girdiğimde "Geçiş hesabınıza yönlendiriliyor" şeklinde bir uyarı var.
Ne demek bu?
Arkadaşlar ruhsat kardeşimin adına. 6. sınıf HGS kartını nereden nasıl alacam? Bankalarda 6.sınıf varmıdır ?
HGS hesabını almak için ruhsat sahibi olmanıza gerek yok , ruhsat bilgileri ile siz de alabilirsiniz.
Bankaların çoğunda 6.sınıf yok. Sadece 1. sınıf HGS etiketi bulunduruyorlar.
Ya köprülerden alacaksınız ya da Merkez olarak belirlenmiş postanelerden.
6. Sınıf HGS kart ücreti 15 TL. İlk yükleme minimum 30 TL. Yani ilk seferde minimum 45 TL yanınızda bulundurun.
Ayrıca okuma okumama olayını diye bir şey yok. Eğer araç plakanıza bağlı bir HGS hesabı var ise ve içinde yeterli bakiye var ise İSTEDİĞİNİZ yerden geçin. HGS hesabı ve yeterli bakiyesi olanın ceza yemesi diye bir şey yok.
Boşuna trafik bekleyip ya da kendinizi illa ki HGS tarafından geçeceğimm diye tehlikeye atmayın.
http://www.milliyet.com.tr/hgs-si-olana-ceza-yok/ekonomi/ekonomidetay/27.02.2013/1674156/default.htm