6.Sınıf HGS (yeni HGS ler)

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Ruhsatin içine koydum kendi otomatik para varsa düşüyor meraklanmayin okuyamazsa da kendi bilir yapacak birşey yok ,)
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
otomatik düşüyor beyler ...kartı okutma vs diye bişey kalmadı...hesabınızdan inceleyin sadece...ruhstaın içinde dursun çıkarmanıza vs gerek yok...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

hiç bir geçişimde kart okutmadım...ptt den aldım aynı kartdan...okutma diye birşey yok...isterseniz çöpe atın..bir kere aldıysanız almışsınızdır...olay bitti...

Sorumu tekrarlıyorum : " Mahmutbey gişelerden girdim ve kartımı okumadı, Ispartakule gişelerden çıktım. Normalde 2.5 tl ama hani kartımı okumadı ya hani nerden girdiğimi bilmiyor ya, çıkışta en uzun mesafeyi ceza kesmiyor mu bu meret ?" Neyi düşecek kartımdan ? Kaç para düşecek ?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Sorumu tekrarlıyorum : " Mahmutbey gişelerden girdim ve kartımı okumadı, Ispartakule gişelerden çıktım. Normalde 2.5 tl ama hani kartımı okumadı ya hani nerden girdiğimi bilmiyor ya, çıkışta en uzun mesafeyi ceza kesmiyor mu bu meret ?" Neyi düşecek kartımdan ? Kaç para düşecek ?

20 TL ödemek yeni moda mı oldu? Para filan verilmiyor, en azından bu kart yeni bi icat değil ben 6 aydır aynı karta sahibim sadece kartı alırken mecbur para yüklemeniz gerek dediler bende nasıl olsa kullanıcam içindeki parayı dedim yükledim.

Kart okusun okumasın dert değil o kart artık sizin plakanıza ait olduğu için gişede ki kameralardan plakanız ve kart numaranız tespit ediliyor böylece kaçak geçiş yapmış sayılmıyorsunuz. Ama bunu forumda bi kaç arkadaş her defasında telefon açarak yapıyorum demişti o kadarını müşteri hizmetlerini arayıp sormak lazım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sorumu tekrarlıyorum : " Mahmutbey gişelerden girdim ve kartımı okumadı, Ispartakule gişelerden çıktım. Normalde 2.5 tl ama hani kartımı okumadı ya hani nerden girdiğimi bilmiyor ya, çıkışta en uzun mesafeyi ceza kesmiyor mu bu meret ?" Neyi düşecek kartımdan ? Kaç para düşecek ?


okumadığını nerden biliyorsun...uyarı levhası sağlıklı bilgi vermiyor...bana kaçış gösterdi geçenlerde tabela ama 2.75 alındı köprü geçişinde...1 hafta içinde o geçişinin açıklamasını göreceksin..istersen 150 km hızla geç okuyor..kapatmadığın sürece okur...

tek sıkıntı HGS li iseniz OGS den geçmeniz..OGS li iseniz HGS den geçmeniz...
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
okumadığını nerden biliyorsun...uyarı levhası sağlıklı bilgi vermiyor...bana kaçış gösterdi geçenlerde tabela ama 2.75 alındı köprü geçişinde...1 hafta içinde o geçişinin açıklamasını göreceksin..istersen 150 km hızla geç okuyor..kapatmadığın sürece okur...

tek sıkıntı HGS li iseniz OGS den geçmeniz..OGS li iseniz HGS den geçmeniz...

köprüde sıkıntı yok hocam. girişi belli çıkışı belli. Otoyollarda sıkıntı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
köprüde sıkıntı yok hocam. girişi belli çıkışı belli. Otoyollarda sıkıntı.

otoyollarda da sıkıntı yok...sadece doğru gişeden (hgs ise ogs..ogs ise hgs den geçme) geç yeter...rahat ol...okuyor meret...önce kaçak geçiş veriyor sonra hesaplarda düzeldiğini farkediyosun...ben asla okutma diye bişey yapmıyorum direkt geçiş...OGS den geçtiğimde bir kere 9.75 kitlediler...sadece bu...bir daha olmasın diyor müşteri hizmetleri tam komedi yani ... :p

hgs ogs ayrımı neden var onuda anlamış değilim zaten...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aynen Müşteri Hizmetlerindeki genç bir argadaş beyefendi bir daha olmasın dedi komedi :) bir dahaki sefere böyle bir düzeltme olmayacak..bir kereye mahsus dedi...:p
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba. bu konu ile ilgili başka bir konuda şöyle bir yazım var ''Bu 6. sınıf hgs sadece İstanbul yada büyük şehirler için mi geçerli bilmiyorum ama gerek Kırklareli ptt si bu çeşidin kendilerinde olmadığını, karayolları' nın göndermediğini söyledi. Tabi bu söylem tartışılır ( gönderdi/göndermedi/neden ptt de olmaz )orasına girmiyorum ama çok garip geldi. Şimdi resmen ceza yememek için çevre ilçelerden/illerden 6. sınıf motosiklet hgs kartı aramaya başladım. Şaka gibi. Daha önce bazı yorumlarda buna benzer olaylarla karşılaşanlar olmuş ama güncel olarak nedir bu işin hal çaresi? Yardımlarınızı bekliyorum '' bilgisi olan var mı? Dipnot: kart bedeli için 15 tl yükleme içinde 50 tl istendiğini öğrendim ???????????????*
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Arkadaşlar, 6. sınıf HGS kartımı aldım, köprüden geçtim 2 kez, ikisinde de okudu.
Ama sonraki 3 geçişimi karttan düşmedi.
HGS websitesine girdiğimde "Geçiş hesabınıza yönlendiriliyor" şeklinde bir uyarı var.
Ne demek bu?
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
126
Arkadaşlar, 6. sınıf HGS kartımı aldım, köprüden geçtim 2 kez, ikisinde de okudu.
Ama sonraki 3 geçişimi karttan düşmedi.
HGS websitesine girdiğimde "Geçiş hesabınıza yönlendiriliyor" şeklinde bir uyarı var.
Ne demek bu?

Plakayı okumuş, plakaya bağlı HGS yi görmüş, el ile manuel olarak hesabınızdan düşecek...
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
aXa98R.jpg
[/url][/IMG]

Arkadaşlar, şöyle bir durum var, yukarıdaki mesajımda da sormuştum ama halen düşmedi bu tutarlar. Kıllanıyorum. Sonra kol gibi ceza gelmesin.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
motosiklet montun yaka cebine koyuyorum, simdiye kadr bir okumamazlik yasamadim..
 
Katılım
16 Ağu 2016
Mesajlar
87
Hocam onu sonradan kontrol edip düzeltiyolar korkucak birşey yok.
 
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
123
3 ay boyunca her gün köprü geçtim kart hep ruhsatın içinde sırtımdaki çantada durdu 30 TL yuklemistim ilk alırken şu anda bakiyem 27.50 TL 😊 İzmir e taşındım sanırım hiç okumamış yarın öbürgün 3 ay toptan düşmesin bakiyeden 😀
 
Katılım
18 May 2012
Mesajlar
232
Arkadaşlar ruhsat kardeşimin adına. 6. sınıf HGS kartını nereden nasıl alacam? Bankalarda 6.sınıf varmıdır ?
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Arkadaşlar ruhsat kardeşimin adına. 6. sınıf HGS kartını nereden nasıl alacam? Bankalarda 6.sınıf varmıdır ?

HGS hesabını almak için ruhsat sahibi olmanıza gerek yok , ruhsat bilgileri ile siz de alabilirsiniz.

Bankaların çoğunda 6.sınıf yok. Sadece 1. sınıf HGS etiketi bulunduruyorlar.

Ya köprülerden alacaksınız ya da Merkez olarak belirlenmiş postanelerden.

6. Sınıf HGS kart ücreti 15 TL. İlk yükleme minimum 30 TL. Yani ilk seferde minimum 45 TL yanınızda bulundurun.

Ayrıca okuma okumama olayını diye bir şey yok. Eğer araç plakanıza bağlı bir HGS hesabı var ise ve içinde yeterli bakiye var ise İSTEDİĞİNİZ yerden geçin. HGS hesabı ve yeterli bakiyesi olanın ceza yemesi diye bir şey yok.

Boşuna trafik bekleyip ya da kendinizi illa ki HGS tarafından geçeceğimm diye tehlikeye atmayın.

http://www.milliyet.com.tr/hgs-si-olana-ceza-yok/ekonomi/ekonomidetay/27.02.2013/1674156/default.htm
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2012
Mesajlar
232
HGS hesabını almak için ruhsat sahibi olmanıza gerek yok , ruhsat bilgileri ile siz de alabilirsiniz.

Bankaların çoğunda 6.sınıf yok. Sadece 1. sınıf HGS etiketi bulunduruyorlar.

Ya köprülerden alacaksınız ya da Merkez olarak belirlenmiş postanelerden.

6. Sınıf HGS kart ücreti 15 TL. İlk yükleme minimum 30 TL. Yani ilk seferde minimum 45 TL yanınızda bulundurun.

Ayrıca okuma okumama olayını diye bir şey yok. Eğer araç plakanıza bağlı bir HGS hesabı var ise ve içinde yeterli bakiye var ise İSTEDİĞİNİZ yerden geçin. HGS hesabı ve yeterli bakiyesi olanın ceza yemesi diye bir şey yok.

Boşuna trafik bekleyip ya da kendinizi illa ki HGS tarafından geçeceğimm diye tehlikeye atmayın.

http://www.milliyet.com.tr/hgs-si-olana-ceza-yok/ekonomi/ekonomidetay/27.02.2013/1674156/default.htm

Çok yararlı bir bilgi olmuş emeğine sağlık, teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Etiket yirtilip bozuldu.
Plakadan okursa ekime okumazsa kasıma kadar.
Ceza yeme şansınız yok plakaya okursa bakiyenizden düşüyor zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst