6.Sınıf HGS (yeni HGS ler)

Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Burada yorum yazan arkadaşların büyük kısmı sadece köprüyü düşünerek "sistem plakandan teşhis edip hesabından düşüyor" yazmış.
Asıl sorun giriş - çıkış gişesi üzerinden tahsil edilen ücretlerde.
Genelde giriş gişesi okumuyor, çıkış gişesi okuyunca da cezalı duruma düşüyorsunuz.
Ben sistemin çok da iyi niyetli çalışmadığını düşünüyorum işin açıkçası. Yoksa girişte okumayıp çıkışta okumasının bir mantığı yok.
Plaka gizleyen, plakasını söken arkadaşlarıma kızıyordum ama soyguncudan para kaçırmak akla en uygunu gibi.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
17
FSM den hep en sağ şeritten geçmmeme rağmen bazen 2.50 bazen 4.75 düşüyor hesabımdan ???????????
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
FSM den hep en sağ şeritten geçmmeme rağmen bazen 2.50 bazen 4.75 düşüyor hesabımdan ???????????

Merhaba arkadaslar az once kgm musteri hizmetleri ile gorustum bazi seyleri netlestiriyim.

Fsm koprusunde 4.75 ucret kesilmis banada - sebebi is sistem plakami okumus fakat 6. Sinif degilde 1. Sinif olarak algilamis. Musteri hizmetleri gerekli duzeltmeyi yapti

Ikinci sorunsal ise peki ya otoyollarda noolcak?
Otoyollarda ise kartiniz okunmadigi haldr en kisa mesafeyi kesiyor
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Otoyolda da giriş çıkışınız kayıt altına alınıyor. Sistem okumazsa düzeltme yapıyorlar merak etmeyin. Yeterli bakiye olsun cezalı duruma düşmeyin yeter.
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
149
arkadaşlar,

bu hgs kartını motorsiklet için nereden tedarik edebilirim? çamlıca gişe ptt baktım,ellerinde kalmamış.Civardaki ptt'lere baktım,onlarda da yok...
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Çalışsın diye maaş ödediğim adamlar oturmuş düşünmüşler, yeni bir sistem geliştirmişler.
Artık köprü otoban geçişlerinde motosikletleri 6.sınıfa almışlar, HGS yi de dayamışlar kart bedeli 20TL den adam başı, oh maşşallah.

Az önce YKB den aldım. kart bildiğiniz kredi kartından farksız, yapıştırılabilecek bir etiket değil. kartın plastik kabını cama yapıştırıyorsunuz, kartıda içine koyuyorsunuz. artık akşam unutmusunuz, ya da off roadda-kasiste fazla sarsıntıdan düşer mi, orası size kalmış.

Eğitim sistemi gibi bir raya oturtamadılar ve saçmalıktan öteye geçemediler, ben buna sinir oluyorum.

http://www.motoron.com.tr/staticfiles/habericerik/24-10-2015_18-25-49_549581.jpg

ha bide güzellik yapmışlar, arkasına motosiklet çiziktirmişler. CBR 1100XX e benzettim ben :D
https://cache.donanimhaber.com/Imag...=1&bound=&border=0&resolution=0&overrides=240

goy onu cebien, gişele ogur ogumaz garışdıma ulları :) bendede vaa undan
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
kartı edinmenin en kolay yolu otoban kenarlarındaki pttler.

Bende kartı okutmam ama plakayı algılarsa hesaptan düşüyor algılamazsa hiç düşmüyor :D Hatay iskenderun daki gişelerin çoğunda arkadan okuyacak kamera dahi yok en yakın mersin gişelerinde sanırım :queen: o yüzden legal biçimde kaçak geçiyorum diyebilirim :D
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benim motoru henüz ehliyetim olmadığı için kardeşimde bırakmıştım. O kendi motorunun yanında arada sırada rodaj olsun km yapsın diye benimkiyle de geziyor. Köprüden geçerken sorun olmasın diye HGS kartı çıkartmış. Benim plakama ama kendi adına. Şimdi ben ehliyetimi alıp motoru kullanmaya başlayınca kendi adıma kart çıkarayım mı yoksa aynı kartı kullanmaya devam edeyim mi?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
son 1 hafta dır hgs almaya uğraşıyorum yok arkadaş illa plaka kapatmaya devam et diye zorluyorlar
hgs nin anlaşmalı olduğu 3 tane banka da hesabım/kredi kartım var ama ne hikmetse 6. sınıf hgs hiçbirinde yok
iş bankası kuveyttürk ile olan bütün hesapları yavaştan kapatıyorum motosikleti araç yerine bile koymuyorlar
yarın ziraat la de görüşeceğim baktım yok dedi onu da kapatacağım
istanbul dışı bi il de hgs almaya uğraşıp ta alan varmı bilmiyorum alabildiyse bi haber etsin
birde ptt yi deneyeceğim baktım olmadı kaçak geçmeye deavm
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Ptt'den almıştım. Keşke ilk banka denemenizden önce veya sonra ptt'ye gitseydiniz.

Önce bankaya gidip sormuştum,durumu anlattılar ve bankalarda bulunma ihtimalinin çok düşük olduğunu söylemişlerdi. Direk Ptt'ye gitmistim ve almam 15 dkk sürmüştü.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ptt'den almıştım. Keşke ilk banka denemenizden önce veya sonra ptt'ye gitseydiniz.

Önce bankaya gidip sormuştum,durumu anlattılar ve bankalarda bulunma ihtimalinin çok düşük olduğunu söylemişlerdi. Direk Ptt'ye gitmistim ve almam 15 dkk sürmüştü.

yani ramazan ramazan beni soktukların günahın hattı hesabı yok
benim anlamadığım istanbulda verilen hizmet sakarya da niye yok aq kredi istesem kredi kartı istesem 5 dakika ya verecek .........
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Eksikler çok maalesef. Yavuz Köprüsü'nden hgs ile geçiş tam fiyasko. Kartı okut , imkansız,gişede karta yazsınlar veya nakit öde. Sıkıntılar devam ediyor,hgs almakla bitmiyor.

Motoru,adam yerine, taşıt yerine saymadıkları sürece cekmeye devam edeceğiz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben sakarya dayım otobanda köprü de işim olmaz ama plaka kapatmaya uğraşmayayım diyorum zorla kapat diyorlar
hani bulunsun arada da olsa istanbulda işim oluyor motorla geleyim diyorum
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
72
Ben Adapazarı'nda gar meydanındaki PTT şubesinden aldım. 6. sınıf HGS'yi bankalar ver(e)miyorlar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ha şöyle aranan kan bulundu pazartesi gidip bi bakayım
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Burada yorum yazan arkadaşların büyük kısmı sadece köprüyü düşünerek "sistem plakandan teşhis edip hesabından düşüyor" yazmış.
Asıl sorun giriş - çıkış gişesi üzerinden tahsil edilen ücretlerde.
Genelde giriş gişesi okumuyor, çıkış gişesi okuyunca da cezalı duruma düşüyorsunuz.
Ben sistemin çok da iyi niyetli çalışmadığını düşünüyorum işin açıkçası. Yoksa girişte okumayıp çıkışta okumasının bir mantığı yok.
Plaka gizleyen, plakasını söken arkadaşlarıma kızıyordum ama soyguncudan para kaçırmak akla en uygunu gibi.

Hgs zaten ölü doğmuş bir sistem , vatandaşa her yönden zarar okumaz , okuması için gereksiz eleman istihdam edilir.Bu durumla karşılaşınca müşteri hizmetlerini arayın veya hgs sitesinde bir itiraz formu var (word formatında) onu doldurup mail atın düzeltiyorlar.
 
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
88
Öncelikle yanlış bilinen bir şeyi düzelteyim; bankalarda 6. sınıf HGS var. Bugün gittiğim İş Bankası şubeleri (2 tanesi) daha önce sattıklarını, ancak şu anda ellerinde kalmadığını söyledi. Bununla birlikte 6. sınıf HGS bulmak çok zor. Mecidiyeköy'de 3 tane İş Bankası, 2 tane TEB ve 1 tane PTT şubesine sordum; hiçbirinde yoktu.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bu gün sakarya daki en büyük ptt merkezine gittim
5 dakika da aldım
20 tl depozito
30 tl içine yükleme yaptılar
6. Sınıf buldum sonunda
Bankalar da var ama getirtmek istemiyorlar 6. Sınıf ipneligine bence
Banka da depozito 40 tl haberiniz olsun
Kalın sağlıcakla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst