arkaaşım değil 6,5 oanktıbuçuk hatta ve hatta 26,5 beygir olsa bile o motorun 160 görmesi zor be kardeşim. Yaw scooter bu yaa. Ufacık tekerler. Yahu şunu kafanız basmıyomu. Bu forum milleti çoğu bilinçli ve bilgili insanlar. Yani kolay kolay keklenmezler. Ben 50 cc scooterla 160 bastım dicen bizde vayy be helal olsun dicez bunu mu bekliosunuz. Bekliyosanız daha çok beklersiniz. Bi arabanın arkasına hatlatla bağlarsın motoru. Üzerine de babayiğit birini koyarsın azraille muhatab olmazsa 160'ı ancak o zaman görür. Sağlıcakla kalın yenilir yutulur bişiler atın. olmuyo böle fazla alçalmayın milletin gözünde