50cc adress suzuki

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aldığım motorumuu sonunda modifiyesi bitti suzuki 50cc adress sizce kaç basıyo inanmak zor ama 160 görüyorum kadran 60 oluğu için 2,3 defa dönüyo
yediğim trafik cezası 160 km dir

BLACK_ICE tmm madem o kadar hız yaptın, benide artçı olarak al 120 gör sonra benim motorumuda al git ok?
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
nedendir bilmiyorum ama bana hiç inandırıcı gelmiyor...

böyle bir motosikletin var madem ve foruma böyle bir başlık açmaya karar verdin beraberinde kanıtlarınıda sunmalısınki kendini savunamak zorunda kalmayıp sadece tebrikleri kabul edersin...

benimde kıbrısta 5 yılım geçti drag yarışlarına uygun yol var mı , yok mu hatırlamıyorum ancak magosa lefkoşe yolunda tarlalara uçan araba haberlerini duyardık hep... :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar bu kişiyi şimdi honda,yamaha,kawasaki gibi markalar
aralarına mühendist diye katmak isterler.baksanıza 50cc 160 gördürüyormuş
eğer öyle birşey olsaydı düşünsenize r1 o modifiyeleri yapsanız artık karada değil havada da hız rekorlarını ele geçirirdi.
adamlar mopete modifiye yapıyor 160 görüyor fakat 4 tane 50cc takıyolar hemen hemen 50 cc o hız yapıyorum diyen kişiden pek te akıl olduğunu sanmıyorum.
artı ibre nasıl 3 kere dönüyormuş saçmalık ibre sonda kalır bi daha başa dönüp sona gitmez
hahahahahahhhhh
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
video koy hepimizi inandır yoksa kimse inanacağını sanmam kaldı ki dalgada geçilio (bende inanmadım :mrgreen:)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
51
Motosikleti
Honda NT1100
benimde kıbrısta 5 yılım geçti drag yarışlarına uygun yol var mı , yok mu hatırlamıyorum ancak magosa lefkoşe yolunda tarlalara uçan araba haberlerini duyardık hep... :)

:queen: belki tarlaya uçma esnasında ibre 3 defa dönüyordur. :queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
bende de suzuki var 650 cc lik max :145 km yi gördüm sen 50 cc ile nasıl yapıyon km saatini bir kontrol et
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
aldığım motorumuu sonunda modifiyesi bitti suzuki 50cc adress sizce kaç basıyo inanmak zor ama 160 görüyorum kadran 60 oluğu için 2,3 defa dönüyo
yediğim trafik cezası 160 km dir
puhuhahaha:mrgreen::mrgreen::mrgreen:.kadran 2,3 defa dönüyomuş:p.kadranın sınırının dışına çıkma özelliğimi var.hehehe çok klişe bi palavra olmuş bu.daha iyilerini bekliyoruz:queen::queen::mrgreen::p:p
sen o scooter a istediğin şeyi tak genede olacak iş değil.biraz mantıklı at lütfen.
ama arasıra lazım bu siteye böyle topicler.yoksa neye gülecektik:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
walla telefonumun o özelliği olsa koyucamda ama koyunca motorları vercekleri listeliyorum şimdi
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
yok artık daha neler ya senin ibre bozuk olduğundan habire dönüp duruyo olmasın sende döndüğü turları sayıp son sürat olan 60 çarpıp böyle bi sonucamı vardın yoksa bizle kafa mı buluyosun o motor kaç kilo ki o sürate dayanıyo benim motor 200 kilo ve 160 a gelince zangır zangır titriyo
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
Hangisi?

007_1.jpg

addrr7.jpg

Adress 50 yukardaki scooter. Ben bi ara kullanmıştım. bu motor 60 ı görünce yolda durmuo zıngır zıngır titrio 160 la rodeo yaptırır adama. ayrıca kadranının öyle üç tur beş tur dönme ihtimali yok göstege yuvarlak değil eski chevroletlerin ki gibi uzunlamasına. hal böyle olunca o kadranın çizgi filmlerde ki gibi göstergeden fırlayıp motorun önünden gitmesi gerek
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
50 cc makinaların tekerlek çaplarınıda göz önünde bulundurunca (scooter) ağırlık denge ve gücü ele alırsak bu hızı yapması imkansıza yakın tartışmaya gerek yok
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
amaaaaannn sizde almesiniz yaptıysa helal olsunnn:cherry:
eğer yapmadıysa ki bende azcık öle düşünüorum en doğalığndan kendi bilir:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok ben 180 yapamadım. yapacağınıda sanmam zaten 180 yapınca üzerinde duramazsın cıktıgım en fazla hız 155 km zaten o hızlarda bile motor altımdan ucacak gibi oluyor.. Ama 50 cc bir scooter 160 yapıyo demek mantıksız.. Bendeki aprilia rs 50 bile zar zor 135 km hıza cıktı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst