50cc adress suzuki

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Erkek arkadaşımın ilk motoru RX 135 king. Orta sonda almış. O değil de abisi tek teker yapıyormuş o zamanlar, 180 km/h la :) Şimdi de Falcon la yaptığını düşünürsek 135 king le yapması normal :) Bu arada dip not, motorda oynama yapılıyor tabii ki...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
180 km hızda giderken mi tek teker yapıyomuş? Eğer öyle diyorsa biraz sallamıştır arkadaşında.. Rx King 180 km hızı görür ama üzerinde durabilirmisin onu bilmem bu arada oynama yaparsan rx 115 te o hızlara cıkar ama önemli olan kontrolü sağlamak ve 180 km hızda rx 115 dengede durmaz.. Tek tekere gelince 3. viteste bile rahat tek tekere kalkıyor ama 180 km hızda tek teker yapıyorum dediyse arkadaşın biraz sallamış :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tubis bak sen emin olabilirsin ama rx 135 king 180 ile giderken tek tekere kalkamaz zaten 150 km gibi hızlardan sonra motoru altında tutmak güç birde adam kalkıp tek teker yapıcak :) Yani kim ne derse desin bu motorda 180 km hız ile giderken tek teker yapılmaz vede motorun zaten son hızı 180 km civarıdır.. Biraz mantıklı düşünelim lütfen..
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende pejo 105 le 220 yapıyodum bi aralar:mrgreen: tabi yaş 16 oldu yapmıyom öyle şeyler artık:cherry: bu arada 220 mh:queen:biraz fazla oldu heralde:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1000RR da olsa altında 180le giderken tekere kalkmak çok büyük çaba ister ki bu Rx yani... Zaten 180 gibi bir hızdan sonra brak teker yapmayı camın altına girmeden gidemezsin bile neredeyse...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Benim scooterin kadranı 140"a kadar ve abartmıyorum 5-6 tur attığı oluyor arada ama ben kadranın bozuk olduğunu düşünüyordum.Ama yanılmışım oysa o anlar motor 700 km/h görüyormuş demek ki.Bilgilendirdiğin için cok teşekkürler arkadaşım :) :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000RR da olsa altında 180le giderken tekere kalkmak çok büyük çaba ister ki bu Rx yani... Zaten 180 gibi bir hızdan sonra brak teker yapmayı camın altına girmeden gidemezsin bile neredeyse...

Aynen katılıyorum 150 den sonra motorun üzerine yatıp sadece dengede tutmayı düşünüyorum çok fazla savuruyo.. ayrıca en fazla 60 ile giderken tek tekere kalkıyo daha yüksek hızlarda ancak amortisörleri biraz esnetir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sallamadığına eminim :) :wiinkk:


Sallamış sallamış..... 80 le teker yapsın daha ne ister......:queen::queen:

Konuyu en baştan okuyunca sallayanın asıl başkası olduğuna kanaat getirdim her ne hikmetse............:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2008
Mesajlar
43
beyler bendede war aynı motordan ben hiç bi modifiye yapmadım direk 60. 60a gelincede titreme felan yapmıyo sen motoruna bakmamıssın die address'i kötüleme bide arkadaşlar address'lerin 2 çeşidi wardır biri 4.5 HP birisi 6.5 orjinal 6.5teker felan yapıyor kalkısı felan baya iidir ama 4.5 bakkala felan gitmek içindir bende 6.5 war cuma cumartesi akşamları caddebostan ES virajın'dayım inanmayanlar gelip görebilir direk 60
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
arkaaşım değil 6,5 oanktıbuçuk hatta ve hatta 26,5 beygir olsa bile o motorun 160 görmesi zor be kardeşim. Yaw scooter bu yaa. Ufacık tekerler. Yahu şunu kafanız basmıyomu. Bu forum milleti çoğu bilinçli ve bilgili insanlar. Yani kolay kolay keklenmezler. Ben 50 cc scooterla 160 bastım dicen bizde vayy be helal olsun dicez bunu mu bekliosunuz. Bekliyosanız daha çok beklersiniz. Bi arabanın arkasına hatlatla bağlarsın motoru. Üzerine de babayiğit birini koyarsın azraille muhatab olmazsa 160'ı ancak o zaman görür. Sağlıcakla kalın yenilir yutulur bişiler atın. olmuyo böle fazla alçalmayın milletin gözünde
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bendede 50cc keeway vardı iki kişi 50 km yaptık bence bu daha buyuk bişi hiç olmassa yalan deil offf offf sasemi dayanır yaaa 250 hyolar 29 hp 175 km hız oluyor
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
kardeş 160 yaparken bi video ya çek istersen böle bende dahil kimse inanmaz :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yazik, vakit ayirip su konu basligini okudum. Konuyu acan arkadasa helal olsun. Gercek disi bir takim geyik savlar ile gundemi mesgul etti ve milleti bagladi, aferin.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
o bişey mi ben bisikletle 220 bastım sonra aynaya baktım polis hemen adelelere gazı kökledim 300 le gittim plakayı da alamadılar:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst