- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 378
boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor. 
boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor.![]()
hor kullanmadıktan sonra çin mallarından da verim alınabilir...ben çin motorlarını seviyorum..onlara bakabaka aklıma motor almak geldi...ben de gittim burgman aldım..çinler piyasaya girmeseydi...belki de hiç bir zaman motor aşkım olmazdı....ben burgmanla yolda kaldım...bakım yapmazsanız ve sakin kullanmazsanız...hangi motorla olursa olsun yolda kalıcağınız aşikar....be çin mallarından tek şikayetim şu: çok ucuz olduğu için çoluk çocuk bilen bilmeyen motor sahibi oldu...arkasına fast and furious yazan kendini yolların kralı zannetti...işler bu şekil de seyrederken yolda bir çok kazalar oldu...hiç suçu olmayan 4 tekerlilerin canları yandı... ben 2 yıldır motor kulanıyorum ..çıkarrtığım şunlar...yerine göre hız...bakım...ve herzaman beyefendilik...
herkese iyi sürüşler
çin malı motorum olmadığı içinmrgreen: olmasınıda istemem zaten:mrgreen
yorum yok