5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
bu foruma daha önce 5000km civarındayken yazmıştım sanırım. şimdi 6700 km lerdeyim ve hala motorun motor kısmından bir şikayetim yok ama grenaj kısmından şikayetim var allah bu çinlilere akıl fikir vermesin (verirse halimiz ne olur:mrgreen: )demir civatalarla plastik grenajları baglamışlar sonuç titreşimden dolayı hüsran civataları altında kalan grenaj bağlantıları kırık belli devirde bu kırıklardan dolayı grenajlardan ses geliyo genelde bütün çin malları böyle japon mallarını görmediğimden dolayı bir kıyaslama yapamadım acaba onlarda öylemidir
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende mondial 100 kh war tam 30.000!! kmdeyim motorda TIK! yok hiçbir sorun cıkarmadı bugune kadar sadece km sı geldıgınde bakıma goturmusumdur çok az yakıyo nisan 2006 da almışımdır bn boyle saglam motor gormedım. düz yolda 100-120 arası hız yapıyor. 1,8lt=100km super motor
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
motorumu (yuan-kuba SJ 150-23) 2. el almıştım , 2800 km'de idi, şimdi 6600 km'de yani nerdeyse 4000 km yapmışım,

başta çok fazla sorun yaşadım.. açık olan egzozu da kapattırınca vibrasyon had safhaya ulaştı... performansı içler acısıydı.. sonra tekrar çok fena sorun yaşadım ama yılmadık... en son karbüratör hava ayarıyla oynadık, ilginç bir biçimde hem vibrasyonu inanılmaz azaldı (yok gibi bişi) ve performansı eskiye nazaran çook arttı. örneğin eskiden 4. viteste 60 ve 5. viteste 80 yapıyordu motor, zorlayınca 100 yapıyordu ama ciğerleriniz sökülüyordu vibrasyondan. şimdi 3. viteste 60 ve 4'te 80 yapıyor. iki kişi 100 km ile rahatça gidebiliyoruz vibrasyon problemi yaşamadan. hafif eğimli yokuş aşağı 120 yaptık ve 110a da çıkabiliyor ama vibrasyon artıyor o zaman da...

makinanın üstündeki lastikler naylonmuş, benden önceki sahibi daha büyük ve biraz daha kaliteli lastikler takmış. tavsiyem siz de lastiklerinizi değiştirin.

bu arada motorun frenleri gerçekten süper. ön ve arka disk.. çoğu pahalı motordan güzel frenlere sahip..

hafif olduğundan başlamak için ideal. fakat 1. el fiyatı bana biraz yüksek geliyor.. bence çin malları içinde en güzel motor 125-150 cc kategorisinde.

kısadan hisse çin malı motorlarda fabrika ayarları çok sağlıklı olmayabiliyor, ama yılmayıp uğraşırsanız arızalardan ve performans düşüklüğünden büyük ölçüde kurtulabilirsiniz.. hava ayarının etkisi muazzam oldu bende mesela...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide ben arabamı 2 senedir hergün kullanıyorum, uzun yolda yapıyorum muntazaman 20.000 km'yi yeni geçtim. çin malı motorlarla genelde uzun yola çıkılmadığı için 20.000 geçmek zaman alır.
Bu arada neden hor gördüğünüzü anlamadım. Artistlik yapmadığınız, devrini doğru kullandığınız ve yağlamasını aksatmadığınız ve motor aksamında bir sorun olmadığı müddetçe bir problem olmaz. 100.000 km.de kullanırsın ne var ki bunda ?
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
7
benim motor 13000km de depo çatladı aynalar uçtu arka stop lambasını kaçkere degiştidim hatırlamıyom yan kapaklar 2 kere kırıldı alarma iptal oldu.ön farlar 5 6 kez degişmiştir heralde,motor koruma demiri 2 kere çatladı kaynak yaptım 3.deattım,arka sinyal yerinden çıktı.akü bozuldu vs vs beni hasta etti ve satıyom!!!!! :pr:
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
11
benim motor 13000km de depo çatladı aynalar uçtu arka stop lambasını kaçkere degiştidim hatırlamıyom yan kapaklar 2 kere kırıldı alarma iptal oldu.ön farlar 5 6 kez degişmiştir heralde,motor koruma demiri 2 kere çatladı kaynak yaptım 3.deattım,arka sinyal yerinden çıktı.akü bozuldu vs vs beni hasta etti ve satıyom!!!!! :pr:

iyide bunları anlattıktan sonra kime satmayı düşünüon şaka bi yana alacak olan arkadaşa allah sabır versin bir an önce sat cunku çinliler piyasaya gireli 1 yıldan fazla oldu ne oldukları da ortaya çıktı.. bi iki ay sonra çin motorlar anca köylerde satılmaya başlar artık.. kolay gelsin..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
259
kanuni tiger 5000 gelmeden konjektörü stratoru(akü şarj dinamosu) iki kere devir göstergesi flaşörü km saati iki kere km teli off oldu bilginize yorumlara açık ben tüm bakımlarını yaptırdım ve sıfır almıstım...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
35,000 de jınlun var ama ayrıntılarını bilmiyorum nası kullanılmıs ne olmus die
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar benim mekine halla tıkr tıkır işliyor aman nazar etmeyin km 8500
çelik 250 :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
62
benim motor 13000km de depo çatladı aynalar uçtu arka stop lambasını kaçkere degiştidim hatırlamıyom yan kapaklar 2 kere kırıldı alarma iptal oldu.ön farlar 5 6 kez degişmiştir heralde,motor koruma demiri 2 kere çatladı kaynak yaptım 3.deattım,arka sinyal yerinden çıktı.akü bozuldu vs vs beni hasta etti ve satıyom!!!!! :pr:

Saat 4 e geliyor uykum var ha yattım ha yatacam gözlerim kapanıyor derken mesajınızı okudum..Ya gülmekten gözümden yaş geldi resmen! Allah iyliğinizi versin uykumu kaçırdınız!!
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
kesinlikle bu motorlara camur atıosunuz baska acıklaması olamaz yada motorun tekeri üstünde diilde virajlarda koruma denirindemi gidiosunuz anlamadımki 13 binde bi jinlunumuz var maşallahı var, sahibindene girin bakın 35 000 de jl 250 var adam satıo,, tabi bizdede ii para olsa harley binmeyi biliriz yada drag star vs ama sukadr diorm vallahi çinler verdigin parayı hakedio okadr diorm ama hepsi diil hangisni alcanı bilceksin.. bide söle sacma sapan msjlar atmayın motor 4000 gitmemiş dostum durmadan 4000 km gitsen sadece benzin alırken dinlense o motor yine gider o yolu yapma...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
259
kesinlikle bu motorlara camur atıosunuz baska acıklaması olamaz yada motorun tekeri üstünde diilde virajlarda koruma denirindemi gidiosunuz anlamadımki 13 binde bi jinlunumuz var maşallahı var, sahibindene girin bakın 35 000 de jl 250 var adam satıo,, tabi bizdede ii para olsa harley binmeyi biliriz yada drag star vs ama sukadr diorm vallahi çinler verdigin parayı hakedio okadr diorm ama hepsi diil hangisni alcanı bilceksin.. bide söle sacma sapan msjlar atmayın motor 4000 gitmemiş dostum durmadan 4000 km gitsen sadece benzin alırken dinlense o motor yine gider o yolu yapma...

bende tiger var kanununin binen bi pişman binmeyen iki....sen şanslıymıssın inan ki...perişanım yaw perişannnnnnnn....en kısa zamanda CBR 125
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
54
nasıl kullandın kardeş sen onu .11 800 km deyim daha tık yok:pale:

Valla helal olsun 150t-1 le senden fazla km yapan görmedim.
benim motorun her hafta bi yeri patlıyo çatlıyodu.en son motoru sıfır yaptık tam rahat rahat bincez dedik arka masayı ve fren merkezini bozdu.bende hemen sattım(700 ytl)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bende 9100 km deyım Onemlı bı arızası olmadı perıyodık bakım ve yag desımlerınde gıttım bı kere Bujı degıstı hava fıltresı degıstı motor hıc sokulmedı yanı onemlı bı arızası olmadı cok sukur :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bu cinlilere hiç bişeycik olmaz.. Yeterki siz motorun dilinden anlamaya calısın birazcık...

Sorun yasatacagı zaman zaten belli oluyo bi yerlerden ses geliyo veya baska bi sorun olusuyo.. Ama siz sadece binip gideyim derseniz size ne italyan malı ne de japon malı motor dayanır...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bisan senator var yani devşirme adı turk kanı çinli 8000 km deyım kaportasından bazen azıcık ses gelıyoo. arkada lambanın altında plastıyın tırnakları bozulmuştu oraya kompozit malzemeyle takviye ettık. kayışın oldugu taraf deyılde sag tarafta motorla maşanın arasında bir parca kırılmıştı onu yaptırdım 50 ytl ye oda kırılmazdı ama asfalt motoru olan senotoru koy yoluna sokunca bole şeyler cıka biliyor onun dışında sorunsuz . kullanıyorum çinlimi
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
bence sen onu 20000 deilde 10000 yap euehue benim motor 12000 de henüz ama arkadaşımın asya motoru 15000 geçti ve gidonun alt plastiği kırıldı nasıl olduysa biraz daha devam edrse ikiye kopucak ehuehu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst