5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor. :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boş ver çin motorunu atın gitsin yada dolap motoru yapın oluyosa.alın bi japon örnek benm honda titan ellibin km de taş gibi yes yeni motor. :)

bak buraya acık acık yazıyorum senın duygularınla oynamıslar soyledığın lafa bak sen ne anlarsın bu işten dedirtcen kendıne ılla. . . .
hadi sen git japon topiclerine o zaman. . . .. .
titanınla mutlu hayatlar....
allaım ne arar bu adamlar bu topiclerde yaaaa. . ..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Bende de zealsun 150-19 çinlü chopper var 9500km de daha hiç bir sorun vermedi taş gibi maşallah
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
12
Bende mondial 125 rt var..şu anda 7800 km yaptım daha alalı 11 ay oldu çok önemli bir arızası olmadı,bir kere gösterge tablosu değişti komple,birde km teli kopmuştu o kadar ...yanlız bir şikayetim var ilk aldığım günkü gibi değil yakıt sarfiyatı ve birde sesi çok fazla çıkıyor...pancar motoru gibi maşallah :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ya geçen forumda bi arkadaş cup türü motorlarda benzin deposunun çatladığını söyledi sanırım aynı şey bendede var. selenin altındaki 2 vidayla bağlı olan yerden benzin alırken benzinci farketti ve bana gösterdi hayret ettim sağlam gibi duruyor ama sızdırıyor cup türü motor olanlar bu yerlere iyi bakın ne olur ne olmaz
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Çinliler iyidir, iyiiii. 13600 km oldu ve standart bakımların dışında 1-2 ampul değiştirdim.
nasipse bu yıl 20000 ve üzeri olacak:)

Selamlar
Özer
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
arkadaşlar motorun normal bakımlarını geçirmeyin. Herseyi yerinde zamanında kontrol ettirin.Bi sorun verecegini sanmıyorum...
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
hor kullanmadıktan sonra çin mallarından da verim alınabilir...ben çin motorlarını seviyorum..onlara bakabaka aklıma motor almak geldi...ben de gittim burgman aldım..çinler piyasaya girmeseydi...belki de hiç bir zaman motor aşkım olmazdı....ben burgmanla yolda kaldım...bakım yapmazsanız ve sakin kullanmazsanız...hangi motorla olursa olsun yolda kalıcağınız aşikar....be çin mallarından tek şikayetim şu: çok ucuz olduğu için çoluk çocuk bilen bilmeyen motor sahibi oldu...arkasına fast and furious yazan kendini yolların kralı zannetti...işler bu şekil de seyrederken yolda bir çok kazalar oldu...hiç suçu olmayan 4 tekerlilerin canları yandı... ben 2 yıldır motor kulanıyorum ..çıkarrtığım şunlar...yerine göre hız...bakım...ve herzaman beyefendilik...

herkese iyi sürüşler

Bu da farklı ve doğru bir bakış açısı :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar bu topic çin motoru kullananların değil mi? ozaman ne diye üzerine oturmayanın yorumlarına cevap veriyosunuz ki at sahibine göre kişner, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. ben henüz topicin kotasını doldurmadım doldurduktan sonra asıl yorumlarımı yazıcam. 1800 km kaldı :) ama hala sorun yok ufak tefek sorunlar dışında onları da kendim periyodik bakımlarda hallediyorum. kimse alınmasın ama pastırıp parayı japon, alman, italyan motor almakla tam anlamıyla motorcu olunmuyor(lütfen bunu yanlış anlamayın. kimseyle ters düşmek istemem). garajda 94 model 23000 kmde kawasaki en500 vulcan bekliyor beni. biraz sıksam alabilirm vulcan'i ama vulcan' e geçmeden önce elimdeki motorun hakkını vermeye çalışıyorum. jant bile akort edebilecek hale geldim nediyeyim daha :p daha yapmam gereken çok km var vulcan için. ben kendi motorumla bandırmaya kadar durmadan gittim ve akşam döndüm ve hiç bir problem de yaşamadım. sadece sol ön sinyalimin lambası patladı. aynı akşam değiştirdim.

sağlıcakla.

sürç-ü lisan ettiysem affola
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1
KANUNI almayında naparsanız yapın :) Ben yandım siz yanmayın :pr:
Hatta paranızı hayrına bağışlayın genede almayın tırt bu narkalar..
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
11
çinliler ne kadar iyi

sevgilidostlar bende salcano 250-4 var.2006 temmuzda aldım şimdi 4300 km.de .her gün binerim yaz kış.hiç bir sorun çıkarmadı.herhelde 2 sene içinde 10000 i görür.inşaallah 20000 i görürse size anlatırım.şöyle bir söz var ya bakarsan bağ bakmazsan dağ saygılar.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
9500 km mondial 125 mt, 6150 km keeway sl 150 ve son olarakda keeway super shadow 250 cc aldım 1300 km ye geldim. hiç birinde de üzücü bir sorunla karşılaşmadım. Çift silindir olmayan tüm motorlardaki titreşim rahatsızlığı en büyük sorun olabilir diyorum. :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşımın ehliyeti olmadığından 40 km bir uzaklıktan Çin malı motoru eve getirelim dedik:pale: Yolda egzost civataları düştü, TEM deyiz birde. Tutturduk ama fazla gitmez diyerek. Sonra sallanan egzost blok üzerindeki manifolt bağlantısını zorladığından çatlattı. Sinir bozukluğu ile eve geldik. Ertesi gün servisini bulduk, yine ben sanki suçluymuşum gibi atladım tepesine halletmeye gideceğim, Kontak anahtarı bozuldu:pale: Servisi aradık, geldi aldı, tabii nakliye parası karşılığı. 2 hafta parça bekledik, parça geldi, ama uymadı :pale: sorun değil 2 hafta daha bekledik. Halledildi sonuçta. Eve getirdik. Sabah bir gezi yapalım da keyfimiz yerine gelsin dedik, Çalıştıramadık, akü bitmiş. Söktüm doldurttum kan ter içinde. Biraz gezdik bu sefer. 100 km yol yaptık ama fren balataları sanki 500 km yapmış kadar aşındı:pale: Ayarladım neyse sorun değil ilk başlarda olur diyerek. Ertesi sabah yeniden pinelim dedik, akü yine bitmiş. Yenisini alıp kendimiz taktık. Çalışmadı! servise transfer ettirdik nakliye ücreti ile beraber. Konjektörü bozulmuş, orjinal hastasıyız ya, bekledik 2 gün, bir başka servisten getirdiler taktılar oldu :rendeer:
arkası yarın:salut:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Tüm bakımları yapılan.İlgilenilen koruma demirlerine sis farı monte ettiğim ve deri takımları yapılan bir çin malı.
ZEALSUN ZS 150-19
Resimlere bakıp da kaç tane japon malı motorcu arkadaşımın iç geçirdiğini tahmin bile edemeyiz sanırım...

picture0154iu6.jpg

picture0152gx0.jpg

picture0153mp7.jpg


Saygılar Dostlar....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bende 2 el ilanlarına bakıyorumda ençok çin malı değil ama yamaha bws 1999 model yapmış ama ben bi kaçtane buldum 20 bini geçmişler...
bunlar aşağıdakilerde var..

keway arn http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3494027

teşekürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst