- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,220
@plectrum hayabusa almış olsa idin bir yıllık yağ değişim ve servis ücretleri ile kendi motorundan bir tane alırdın:mrgreen:
33.000 wayyy bizim burayada bi ara bi amca gelmiş ben görmedim kuzenim fotosunu çekmiş motorun adam mondial 125 mt ilke Türkiye turu yapmış 3 kere motoru toplamış motor 50.000 üstünde ama amca motor tamircisi o ayrı konu![]()
Sen o bindiğine motosiklet diyebiliyo musun?Aslanım benim Japon CBR motorunda var demek..Ego tatminine çevirmeyin burada işi bence.Ne kadar köfte o kadar ekmek mi derler bu işde böleçin malı motorum olmadığı içinmrgreen: olmasınıda istemem zaten:mrgreen
yorum yok