Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır
çok büyük geçmiş olsun kardeşim
umarım kısa sürede bulunur
gerçi polisler pek ilgilenmemiş gibi geldi:farao:
oda nası bi bekçi nası bi güvenlik anlamadım yuh yani
Çok geçmiş olsun.O kadar uğraşıp bi dünya aksesuarla kişiselleştirdiğin makinanın yerine kasko'dan para alsan ne yazar?İnsanın evladı gitmiş gibi olur.İnşallah hasarsız şekilde geri gelir diyecem ama bu yaratıkların bütün numarası makinaları parçalayıp çıkma diye satmak.Burada çıkmacılara rağbet eden bizlerinde payı büyüktür.Seninde dediğin gibi,belki daha kötü bi olayın önüne geçmiştir bu musibet.Fuardan yeni bi tane alırsın artık.Desmosedici hayranıydın hatırladığım kadarıyla.O nasip olur inşallah.
çok üzüldüm yaa..... tam olarak hangi semt'ten çalındı?
mutlaka yapılacak birşeyler vardır,o semtin polisleri az çok birşeyler bilir... en azından önceki vukuatlardan bir dosyaları vardır... en azından sağa sola haber verir araştırırız....
Cok gecmiş olsun Muratcıgım..
Hayır olandadır..
Bunada sukur ne diyelim Allah beterinden saklasın..
insallah duzgun bir sekilde bulunurda sende zarar etmezsin..
polisden kimse birşey beklemesin ya savcılığa çıkılıcak yada hırsızla anlaşıcaksın fidye gibi ancak öyle geri alabilirsin bir kac gün icinde arayıp para isteyebilirler bir kişiye böyle yapmışlar 2008 600rr icn giden pek geri gelmiyo malesef zorla katil yaparlar adamı polis var ya az degil ya birini yakalasa bülbül gibi öttürülür bu şebekede çöker
Cok uzucu bir haber , sok oldum bende motoru iste icinde kilitli olmasina ragmen artik nereye baglayacagimi sasirdim. Hic gorgu tanigi olmamasi ne kotu bir sey ya.
Bu arac takip sistemleri ne kadar bilgisi olan varmi , baska turlu bu motorlari bulamiyacaz anlasilan.
murat aklıma geldi çevre binalarda ne bileyi yolda iş yerlerin kamera sistemi ile yola bakan kamera varmı onlara bi bak dostum .. araştır iş yerinin cevresindeki camera sistemli yerleri inşallah öle bi görüntü vardır tek çare bu olsa gerenk ale:r: polislerin bize trafik cezası kesmekten başka yapabildikleri bişey yok
Arkadaşım ne denir bilememki bu adilere. Benim 600 RR ıda kasım sonunda çalmışlardı 453km de idi. Nerelerine soktularsa koca motoru. Malesef bulunamadı zaten polislerinde umursadığı yok anladığım kadarıyla. Kaskodan paramı altım hiç kesinti yapmadılar helal olsun onlara. Ama motorumu çalan adilere haram olsun zehir olsun. Öbür dünyada hiç şansları yok.
Herneyse geçmiş olsun lafından bu çalıntı olaylarıyla nefret ettimsede, yinede geçmiş olsun demekten başka çare yok.
Umarım bulursunuz.