34FD1754 plakalı 2008 model CBR1000RR motosikletim çalınmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hocam geçmiş olsun.

İnşallah tez zamanda bulunur motorun.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun kardeşim
umarım kısa sürede bulunur
gerçi polisler pek ilgilenmemiş gibi geldi:farao:
oda nası bi bekçi nası bi güvenlik anlamadım yuh yani
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Murat abi çok geçmiş olsun,şu zamanlarda da ne çok arttı hırsızlık :S şaşılcak şey valla... Umarım motoruna brandalıyıp bıraktığın gibi kavuşursun
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
cok geçmiş olsn abi inş bulunr
ne adi şerefsz insanlar var ya millet çalışıo çabalıo bunlar gelio çalıo ne rahatlk ne vicdansızlık yaa
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok geçmiş olsun.O kadar uğraşıp bi dünya aksesuarla kişiselleştirdiğin makinanın yerine kasko'dan para alsan ne yazar?İnsanın evladı gitmiş gibi olur.İnşallah hasarsız şekilde geri gelir diyecem ama bu yaratıkların bütün numarası makinaları parçalayıp çıkma diye satmak.Burada çıkmacılara rağbet eden bizlerinde payı büyüktür.Seninde dediğin gibi,belki daha kötü bi olayın önüne geçmiştir bu musibet.Fuardan yeni bi tane alırsın artık.Desmosedici hayranıydın hatırladığım kadarıyla.O nasip olur inşallah.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Murat geçmiş olsun.... İnanamıyorum...

Oradan o şekilde çalınmış olmasına aklım ermiyor....
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
MURAT KARDEŞİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN!!!!!

çok üzüldüm yaa..... tam olarak hangi semt'ten çalındı?

mutlaka yapılacak birşeyler vardır,o semtin polisleri az çok birşeyler bilir... en azından önceki vukuatlardan bir dosyaları vardır... en azından sağa sola haber verir araştırırız....

TEKRARDAN ÇOK GEÇMİŞ OLSUN!!!

dediğin gibi;

vardır bir hayrı.... ALLAH BÜYÜKTÜR KARDEŞİM.....
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok gecmiş olsun Muratcıgım..
Hayır olandadır..
Bunada sukur ne diyelim Allah beterinden saklasın..
insallah duzgun bir sekilde bulunurda sende zarar etmezsin..
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
polisden kimse birşey beklemesin ya savcılığa çıkılıcak yada hırsızla anlaşıcaksın fidye gibi ancak öyle geri alabilirsin bir kac gün icinde arayıp para isteyebilirler bir kişiye böyle yapmışlar 2008 600rr icn giden pek geri gelmiyo malesef zorla katil yaparlar adamı polis var ya az degil ya birini yakalasa bülbül gibi öttürülür bu şebekede çöker
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok uzucu bir haber , sok oldum bende motoru iste icinde kilitli olmasina ragmen artik nereye baglayacagimi sasirdim. Hic gorgu tanigi olmamasi ne kotu bir sey ya.

Bu arac takip sistemleri ne kadar bilgisi olan varmi , baska turlu bu motorlari bulamiyacaz anlasilan.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
allah kahretsin şok içersindeyim.. ooof çok geçmiş olsun çok üzüldüm moralim sıfır oldu :cyclopsan :pale:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Geçmiş olsun Murat. İnşallah kavuşursun motoruna.

Eğer o şero bana denk gelirse, brandayı herifin gırtlağına sokarım, ondan sonra seni ararım, haberin ola.
Sonra benden branda filan isteme. :bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
murat aklıma geldi çevre binalarda ne bileyi yolda iş yerlerin kamera sistemi ile yola bakan kamera varmı onlara bi bak dostum .. araştır iş yerinin cevresindeki camera sistemli yerleri inşallah öle bi görüntü vardır tek çare bu olsa gerenk :pale::pr: polislerin bize trafik cezası kesmekten başka yapabildikleri bişey yok
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
39
Arkadaşım ne denir bilememki bu adilere. Benim 600 RR ıda kasım sonunda çalmışlardı 453km de idi. Nerelerine soktularsa koca motoru. Malesef bulunamadı zaten polislerinde umursadığı yok anladığım kadarıyla. Kaskodan paramı altım hiç kesinti yapmadılar helal olsun onlara. Ama motorumu çalan adilere haram olsun zehir olsun. Öbür dünyada hiç şansları yok.
Herneyse geçmiş olsun lafından bu çalıntı olaylarıyla nefret ettimsede, yinede geçmiş olsun demekten başka çare yok.
Umarım bulursunuz.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
nasıl olurda immobizerli motoru çalarlar anlamam, hani diyeceğim kamyonetle geldiler, aldılar güvenlik nasıl göz yumdu.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bekçi amcayla güzelce konuşman gerek

11pitki2297540pf.jpg


55pitki992506kh.jpg


29pitki956453ai.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst